ero 2 vaihe haettu?ja sitten meillä on velkaa enemmän,kuin omaisuutta.olen tarjonnut ex.älle että jos hän lähtee sovinnolla,niin saa toisen auton.onko tarjous kohtuuton?miten käy virallisessa osituksessa,jos siihen täytyy ruveta ja paljon se maksaa ja kuka sen maksaa?
Vastaukset 1
- tarpeellinen tehdä!
Koskapa muutoin toinen voi myöhemmin riitauttaa vielä vuosienkin jälkeen, ja tulla vaatimaan lisää.
Kaiken kaikkineen, kirjoittelet, ja kyselet täällä tyhmiä, kuinka kukaan voisi täällä arvioida teidän tilannettanne, kun ei sitä tiedä?
Virallisen osituksen voi tehdä ihan itse, jos osaa, kopioi netistä googlettamalla valmiin pohjan, soveltaa sitä itselleen sopivaksi ja nimet alle. Jos ei tätä paperia tee, tulee ongelmia viimeistään silloin kun joku kuolee, ja pesän jako siitä pitäisi suorittaa. Silloin kysytään tuota virallista ositussopimusta, ja onpa hankala sitä sitten perästäpäin alkaa laatimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398