Seksin jälkeen (ilman kortsua)

kyssäriä

Naiset, miten teette seksin jälkeen kun mies on tullut ja spermaa valuu emättimestä ulos. Pyhittekö sängyssä paperilla vai laitatteko pyyhkeen jalkojen väliin vai kuinka?

20

5091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minnyl

      en ikinä anna miehen tulla sisään... sotkuista ja tuntuu inhottavalta.

      • miess36

        Itse ottaisin tuon verisenä loukkauksena.


      • hotukka
        miess36 kirjoitti:

        Itse ottaisin tuon verisenä loukkauksena.

        missä vaiheessa sperma muuttuu joidenkin mielestä vastenmieliseksi liaksi?? Sillo kun valuu poies ja tahraa lakanat,vai?? Itse en koe spermaa inhoksi millään muotoo, lakanat toki joudun vaihtaa kerta viikkoon, mutta mikäs siinä,sitä paitsi kiihottavat ne puhtaat mankeloidut lakanat... Ja jos mällitahrat ja valumiset on niin ällöä,niin voihan aktin lopettaa suuseksiin ja niellä lastin, sisässä on ja pysyykin:)


      • loukkaus??
        miess36 kirjoitti:

        Itse ottaisin tuon verisenä loukkauksena.

        minäkään en aina anna tulla sisään, kun aina en jaksa sitä hemmetin sotkua!!!!!! Helpompi pyyhkiä mahan päältä pos, ku tuntitolkulla pyyhkiä.


      • Minnyl
        hotukka kirjoitti:

        missä vaiheessa sperma muuttuu joidenkin mielestä vastenmieliseksi liaksi?? Sillo kun valuu poies ja tahraa lakanat,vai?? Itse en koe spermaa inhoksi millään muotoo, lakanat toki joudun vaihtaa kerta viikkoon, mutta mikäs siinä,sitä paitsi kiihottavat ne puhtaat mankeloidut lakanat... Ja jos mällitahrat ja valumiset on niin ällöä,niin voihan aktin lopettaa suuseksiin ja niellä lastin, sisässä on ja pysyykin:)

        En tiedä... Se on miehen eritettä :D Tuntuu ikävältä ku sperma tippuu jalkoja pitkin... jotenkin likanen olo. Parilta mieheltä olen jopa nielaissut, mutta nyt oon tajunnut sen, että ei ole pakko tehdä mitään mistä ei tykkää vaan miellyttääkseen miestä. Mieluummin sitte mahan päälle, mut ei sekään kauheen kivalta tunnu... menee fiilikset ku mies heittää spermat päälle. ihan ku ois jotain köyttötavaraa. Ja miehethän valittaa siitä, että tuntuu ikävältä tulla kortsuun. Moni mies sanonut et tuntuu ihan housuihin kusemiselta. Joten miksi minä naisena sitte joutuisin tuntemaan saman? :D Sitte jos joskus pakotan itteni avioon, ni sitten olen valmis kompromisseihin.


      • tarvi..
        Minnyl kirjoitti:

        En tiedä... Se on miehen eritettä :D Tuntuu ikävältä ku sperma tippuu jalkoja pitkin... jotenkin likanen olo. Parilta mieheltä olen jopa nielaissut, mutta nyt oon tajunnut sen, että ei ole pakko tehdä mitään mistä ei tykkää vaan miellyttääkseen miestä. Mieluummin sitte mahan päälle, mut ei sekään kauheen kivalta tunnu... menee fiilikset ku mies heittää spermat päälle. ihan ku ois jotain köyttötavaraa. Ja miehethän valittaa siitä, että tuntuu ikävältä tulla kortsuun. Moni mies sanonut et tuntuu ihan housuihin kusemiselta. Joten miksi minä naisena sitte joutuisin tuntemaan saman? :D Sitte jos joskus pakotan itteni avioon, ni sitten olen valmis kompromisseihin.

        tehä mitään vaan miehen mielix. Eihän nekään tee mitään vaan toisen mielix, pitää iteki haluta. Itse pyydän joskus huvikseen pukemaan kortsun, ku on tilanteita joissa en halua sperman valuvan. Esim kohta lähdössä jonnekin tms.


      • Anonyymi

        Sen takia mä meen toinen naisten. Teen kaikki muut nainen kanssa mitä oman vaimoni ei haluaa tekee.


    • pillukka**

      ainakaan ryntää pesulle,en jaksa nousta enää sängystä,kun on niin mukavan raukea olotila. Paperilla pyyhäisen, kasvopaperia on looda yöpöydällä. Loput valuu kyll yön aikana lakanoille...Johonkin muuhun aikaan vuorokaudesta kun paneskellaan niin käväisen pesulla, kivempi sitt jatkaa muita hommia, kun ei oo pikkarit mällissä.

    • pyyhitään

      Kumpikin pyyhkii paperilla värkkinsä, loput valuu yön aikana itsekseen lakanoille. Jos parivuoteen lakanoissa ei ole spermatahroja, on jotain pahasti vialla.

    • ja..

      Itse pyyhin paperilla ja sujautan pikkuhousunsuojan pikkareihin. Ilkeältä se tuntuu jos kaikki kastuu :/

    • säätämistä

      Mitäs helkkaria jos ne lakanat hiukan kastuu, lasten leikkiä on paperilla ruveta hätäilemään samoin pyyhkeet. Varmin tapa pilata se herkkä hetki on ruveta suremaan lakanoita ei muuta kuin köllöttelee ja miksei uusintaan liukkaille.

      • Meillä tehdään samoin, pesukone on jo keksitty ja pyykkipulveria saa kaupasta. Annetaan valua vaan.


      • vanhempi mies

        eihän herkkää hetkee sais pilata jollain paperin palalla, mielummin vaik nuolemalla,, aikoinaan mun vakinainen piti tyynyt alla pyyhettä ja heti kun tuntui "siltä" hän levitti pyyhkeen ja voi pojat ja tytöt, oli kyytiä, tosin aika usein ei se pyyhe pysynyt mukana kinkereissä ,,,, eikä kumpakaan haikaillut sen perään ,,,, ; - )


    • seuraavaan

      paikkaan nussimaan. Toivottavasti maksavat paremmin!!

    • Anonyymi

      Nuolemalla ja suutelemalla ja sit uusinta pano

    • Anonyymi

      Välillä paperia muijan jalkoväliin ja välillä saa valua. Muija vaan tuli kapakkareissusta yhtenä aamuna noin klo 06 kotiin kännissä ja sammu miltei heti. Riisuin siltä farkut ja paidan. Rinnoissa fritsuja ja sen pikkareissa oli paperitollo joka aivan spermassa kun nekin riisuin kun sen näin. M58

    • Anonyymi

      Naiset puhuu sotkuisuudesta. Jutelin kerran yhden 30v ikää olevan naisen kanssa puhelimessa, hän kysyi missä käteni on ja runkkaanko. Sanoin, että se on sotkuista. Hän siitä sitten neuvomaan, ” osta naisten siteitä pikkuhousuihin”. No enpä taida, sanoin.

    • Anonyymi

      Annan vaan valua ulos ja makaan selälläni jalat levällään. Ukko kiipeää taas hetken päästä pillun päälle. Mitä sitä siinä välissä pyyhkimään.
      N58

    • Anonyymi

      Vaimo sanoo silloin on nussittu ja lutkamainen olo kun kävelee kotiin ja vieraan miehen spermat valuu pikkareihin.

      Ei saa pyyhkiä. Tykkään laskea omat spermani vieraiden sekaan.

    • Anonyymi

      Wanhusmummeleìlla on parkkiintunut mätisãkki vagìnan paikalla, hedelmällisillä naisilla mälli imeytyy vagìnan limakalvoihin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2243
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      864
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      785
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      68
      722
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      711
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      630
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      45
      523
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      517
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      489
    Aihe