jos teillä huumoria piisaa niin uusi videoni löytyy-www.youtube.com hakusana vanha liitto ja filmin nimi-VEKSIN VENYTYS OHJELMA.älkää katsoko jos olette tosikkoja!hyvää kevättä kaikille.t.veksi.tampere.vanha liitto.
veksin venytys ohjelma
40
2471
Vastaukset
- venyy
moro veksi.olet sä aika äijä.katsoin filmin ja täytyy sanoa että huumoria piisaa sulla.miten sä voit venyä tolla ikää vielä noin hyvin vaikka harrastat voimailua.eikun hyvää kesää sulle!t.pauke kouvolasta.
- huumoria
veksi,kylläpä olet tosii vetreessä kunnossa, kun et ole niin nuorikaan enää.osaatko ladata sen tänne viesti ketjuun?hyvää kesää sinne tampereelle.t.pete.
- KARATE KID
notkee olet vanhan liiton mies.jalka nousee kuin jollakin karate kidillä.jees.hyviä filmiä.t.jose. kokemäki
- Mickey..
Mä en löydä venytys juttua, muut kyllä.
- veijo53
moikka sulle ja muillekkin.etsi youtubesta hakusanalla vanha liitto.vedä sivua ylös päin niin löytyy sieltä.veksin venytys ohjelma.jos katsot jotain mun filmiä niin siinä filmin oikealla ylhäällä lukee veijo56.klikkaa siitä niin näät mun sivuni ja kaikki filmini.joku tossa kysyi osaanko ladata sen tähä ketjuun.en osaa mutta jos haluaa joku ladata niin ihan vapaasti.hyvää kevättä sulle ja muille sivuja seuranneille.t.veksi.tampere.vanha liitto.
- veijo53
Veksin venytys kirjoitti:
Se löytyy tästä. http://www.youtube.com/watch?v=UQPM74dbav8
kitos sulle kuka avustit ja laitoit ton linkin.hyvää kevättä! t.veksi.tampere.vanha liitto
- Mickey..
veijo53 kirjoitti:
kitos sulle kuka avustit ja laitoit ton linkin.hyvää kevättä! t.veksi.tampere.vanha liitto
Vetreässä kunnossa olet. Onko nuo venytykset kehitelty, kapeassa sellissä aikoinaan?
- tinmppa
Mickey.. kirjoitti:
Vetreässä kunnossa olet. Onko nuo venytykset kehitelty, kapeassa sellissä aikoinaan?
ei helvetti sentään.miten ukko voi olla vielä toulla ikää noin vetreässä kunnossa.olet sä kyllä aika äijä ja pokkana vedät juttuasi.hyvää kevättä sulle.t.timo-vanhan liiton miehiä itsekkin.ps.hyviä videoita sulla.
- helkkari sentään
tinmppa kirjoitti:
ei helvetti sentään.miten ukko voi olla vielä toulla ikää noin vetreässä kunnossa.olet sä kyllä aika äijä ja pokkana vedät juttuasi.hyvää kevättä sulle.t.timo-vanhan liiton miehiä itsekkin.ps.hyviä videoita sulla.
moikka veksi! oletko tosiaan 53??miten ihmeessä olet pysynyt noin notkeana vaikka harrastat näköjään puntin nostoakin?siinäpä mallia muillekkin.t.tero
- harrastatko?
helkkari sentään kirjoitti:
moikka veksi! oletko tosiaan 53??miten ihmeessä olet pysynyt noin notkeana vaikka harrastat näköjään puntin nostoakin?siinäpä mallia muillekkin.t.tero
moro veksi! harrastatko esim. karatea tai muita kamppailu lajeja kun olet ikäiseksi noin notkea ja kimmoisa?t.tyttö hyvinkäältä.itse harrastan kunto nyrkkeilyä.ps.huumorikin on sulla okei..
- veijo53
Mickey.. kirjoitti:
morjens! no jaa kyllä sitä on harjoiteltu sielläkin mutta nyt jo kohta kymmenen vuotta siviilissä.hyvät jatkot sulle ja kesä tulee kohta.
- veijo53
harrastatko? kirjoitti:
moro veksi! harrastatko esim. karatea tai muita kamppailu lajeja kun olet ikäiseksi noin notkea ja kimmoisa?t.tyttö hyvinkäältä.itse harrastan kunto nyrkkeilyä.ps.huumorikin on sulla okei..
moi hyvinkään tyttö!harrastan vähän sitä sun tätä lajia.kun ikää tulee niin ei jaksa kaikkea harrastaa täysi painoisesti.hyvää kesää kun se sieltä tulee.tveksi.tampere.vanha liitto.
- notkea!
oletpa notkea eläkeläinen,oletko oikeasti eläkkeellä?t.MIRVA.
- veijo53
notkea! kirjoitti:
oletpa notkea eläkeläinen,oletko oikeasti eläkkeellä?t.MIRVA.
moro.valtion konttori myönsi minulle eläkkeen 1.4.2009.päästäni katosi viisi mutteria eikä sopivia varaosia löydy suomesta,jotenka laittoivat eläkkeelle ja lisäksi lähestymis kielto työ nimellä alkaviin paikkoihin.joudun takasin linnaan jos meen 100 metriä lähemmäksi jotain työ paikkaa.hyvää kesää.t.veksi.tampere.vanha liitto.
- spaakadi
ei helvetti sentään.jätkä on yli 50 ja vetreys kuin jollakin voimistelijalla.hyviä videoita vanhan liiton sivuilla.jatka vaan samaan malliin kun sulla tota virtaa riittää.t.itte jäykkä kuin??
- veijo53
spaakadi kirjoitti:
ei helvetti sentään.jätkä on yli 50 ja vetreys kuin jollakin voimistelijalla.hyviä videoita vanhan liiton sivuilla.jatka vaan samaan malliin kun sulla tota virtaa riittää.t.itte jäykkä kuin??
moikka ja kiitos kannatuksesta.hyvää vappua! t.veksi.tampere.vanha liitto.
- VEENYYPÄ
veijo53 kirjoitti:
moikka ja kiitos kannatuksesta.hyvää vappua! t.veksi.tampere.vanha liitto.
moi veksi!kymmenen pistettä sinulle kun tuot väriä tänne sivustoille.kirjoitin yhteen aloitus juttuun viestin kateudesta.enpä ihmettele yhtään kun katselin videoitasi ja olet noin HELVETIN notkeessa kunnossa vaikka niin nuori et enää olekkaan.kesää hyvää sinulle.t.ex vanki vuosien takaa.
- veijo53
VEENYYPÄ kirjoitti:
moi veksi!kymmenen pistettä sinulle kun tuot väriä tänne sivustoille.kirjoitin yhteen aloitus juttuun viestin kateudesta.enpä ihmettele yhtään kun katselin videoitasi ja olet noin HELVETIN notkeessa kunnossa vaikka niin nuori et enää olekkaan.kesää hyvää sinulle.t.ex vanki vuosien takaa.
kiitos sinulle kuka lienetkin ja oikein hyvää kesää sulle ja kaikille muillekkin.mä olen sitä mieltä että elämään kuuluu myös huumoria ja sitä viljelin laitoksissakin ja sen tietää niin monet entiset kuin nykyiset vangitkin.kun elää periaatteiden mukaan niin eipä ole tarvinnut taakseen vilkuilla.t.veksi tampere vanha liitto.
- veijo53
tinmppa kirjoitti:
kiitokset! olen harrastanut kaiken laista liikuntaa vuodesta 76 lähtien, jotta jotenkin pysyy kunnossa näin vanhemmitekkin.onhan välillä tullut taukojakin mutta aina sitä innostuu uudestaan.hyvää kesää! t.veksi.tampere. vanha liitto.jos paidat kiinnostaa niin kirjoita veksi1956@gmail.com.
- helkkari sentään
helkkari sentään kirjoitti:
kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää.olet veksi kyllä notkea mies.oletko vapaa mies?kiinnostais jutella enemmänkin kuin täällä sivujen kautta.hyvää kesää sinulle niin sanotun vanhan liiton mies.T:naikkonen.
- HÖPÖ HÖPÖ
veijo53 kirjoitti:
moro.valtion konttori myönsi minulle eläkkeen 1.4.2009.päästäni katosi viisi mutteria eikä sopivia varaosia löydy suomesta,jotenka laittoivat eläkkeelle ja lisäksi lähestymis kielto työ nimellä alkaviin paikkoihin.joudun takasin linnaan jos meen 100 metriä lähemmäksi jotain työ paikkaa.hyvää kesää.t.veksi.tampere.vanha liitto.
no on herralla hauskat jutut.eikö niitä muttereita ole löytynyt??VALTION stibendi sulle täytyis myöntää.T;pepe
- on kuin
Remo. Aseeton ja vaarallinen. Minäkin käytän aina venytellessä hanskoja etten loukkaa itseäni ja muita. Näyttää hyvälle ja tekee miehevän olon.
- RITVA 1980
moi veksi.olet kyllä vetreä kuin nuori kauris.onko ikäsi tosiaan toi 53?hyviä filmejä.sopivasti huumoria,eikä mitään elvistelyä.kiitos.t.ritu-etelä suomi.
- 420
RITVA 1980 kirjoitti:
moi veksi.olet kyllä vetreä kuin nuori kauris.onko ikäsi tosiaan toi 53?hyviä filmejä.sopivasti huumoria,eikä mitään elvistelyä.kiitos.t.ritu-etelä suomi.
Millä oikeudella olette omineet itsenne vanhan liiton miehiksi? Niitä ukkoja on suomi täynnä ilman tuollaisia naurettavia paitojakin. En voinut kattoa nauramatta noita joitakin videoita. Aikuiset miehet leikkivät...
- veijo53
420 kirjoitti:
Millä oikeudella olette omineet itsenne vanhan liiton miehiksi? Niitä ukkoja on suomi täynnä ilman tuollaisia naurettavia paitojakin. En voinut kattoa nauramatta noita joitakin videoita. Aikuiset miehet leikkivät...
moro!parin kaverin ideasta tää lähti liikkeelle ja me rekistöröitiin vanha liitto ry.noitten videoiden ansiosta tää levisi ympäri suomen.kaikki ketkä tuntevat itsensä niin sanotuksi vanhan liiton mieheksi voivat tilata meiltä paidan tai hupparin.suosio on ollut valtaisa ja paitoja on mennyt ympäri suomen.meillä on kerhotilat rakenteilla tänne tampereelle ja kaikki on tervetulleita käymään ja tutustumaan toimintaamme.t-paitoja saatavana kesäksi.lähden aamulla käymään tuolla pohjois-karjalassa missä noi vanhan liiton filmitkin on kuvattu.ei meitä niin kauheasti ole jäljellä kun niin moni vanhan liiton tuttu on kuollut.tää on katoava perinne ja me vanhat hörhöt yritetään vielä pitää hengissä tätä aatetta.jos kiinnostaa niin kirjoita minulle tonne veksi1956@gmail.com.toivon sinulle ja muillekkin hyvää vappua!ps.toivottavasti tämä vähän valaisi asiaa.se on moro! t.veksi.tampere.vanha liitto.
- VANHA LIITTO VENYTYS
veijo53 kirjoitti:
moro!parin kaverin ideasta tää lähti liikkeelle ja me rekistöröitiin vanha liitto ry.noitten videoiden ansiosta tää levisi ympäri suomen.kaikki ketkä tuntevat itsensä niin sanotuksi vanhan liiton mieheksi voivat tilata meiltä paidan tai hupparin.suosio on ollut valtaisa ja paitoja on mennyt ympäri suomen.meillä on kerhotilat rakenteilla tänne tampereelle ja kaikki on tervetulleita käymään ja tutustumaan toimintaamme.t-paitoja saatavana kesäksi.lähden aamulla käymään tuolla pohjois-karjalassa missä noi vanhan liiton filmitkin on kuvattu.ei meitä niin kauheasti ole jäljellä kun niin moni vanhan liiton tuttu on kuollut.tää on katoava perinne ja me vanhat hörhöt yritetään vielä pitää hengissä tätä aatetta.jos kiinnostaa niin kirjoita minulle tonne veksi1956@gmail.com.toivon sinulle ja muillekkin hyvää vappua!ps.toivottavasti tämä vähän valaisi asiaa.se on moro! t.veksi.tampere.vanha liitto.
veksi,sähän tunnut olevan ihan asiallinen tyyppi ja jätkä on notkea kuin mikä tuon ikäisenä.itse en pystyis vaikka olen paljon nuorempi sinua.
- nyrkkeilijä
VANHA LIITTO VENYTYS kirjoitti:
veksi,sähän tunnut olevan ihan asiallinen tyyppi ja jätkä on notkea kuin mikä tuon ikäisenä.itse en pystyis vaikka olen paljon nuorempi sinua.
täytyy myöntää että olet notkea kuin leobardi,tai ainakin melkein.t.nyrkkeilijät on myös notkeita.HYVÄT VAPUT!
- veijo53
nyrkkeilijä kirjoitti:
täytyy myöntää että olet notkea kuin leobardi,tai ainakin melkein.t.nyrkkeilijät on myös notkeita.HYVÄT VAPUT!
urheilu on piristävää ja kiitokset tampereen roopelle joka sai mut alottamaan treenaamisen 1976 sörkässä.me vanhemmat äijät annamme aina tukeamme emmekä hauku kenenkään suorituksia.nyt vaan kaikille hyvää kesää ja ja mieli pirteänä.t.veksi.tampere. vanha liitto.
- nuorempi mutta ei notkea
veijo53 kirjoitti:
urheilu on piristävää ja kiitokset tampereen roopelle joka sai mut alottamaan treenaamisen 1976 sörkässä.me vanhemmat äijät annamme aina tukeamme emmekä hauku kenenkään suorituksia.nyt vaan kaikille hyvää kesää ja ja mieli pirteänä.t.veksi.tampere. vanha liitto.
moi veksi!kunnioitan juttuasi.olet hyvässä kunnossa ja sinulla on paljon filmejä.kirjoitin sinulle jo jonkun kommentin.pakko arvostaa kun pidätte huolta itsestänne.
- EI JORMA UOTINEN
nuorempi mutta ei notkea kirjoitti:
moi veksi!kunnioitan juttuasi.olet hyvässä kunnossa ja sinulla on paljon filmejä.kirjoitin sinulle jo jonkun kommentin.pakko arvostaa kun pidätte huolta itsestänne.
TÄYTYY sanoa ettei uskois 53 vuotiaaksi kun noin ketterästi kiipeilee ja venyttelee kaapistojen päällä.siinä nuoremmillekkin mallia että kannattaa pitää huolta kunnostaan vaikka aivo toiminta ei ehkä täysillä menekkään.10 pistettä annan vaikka en olekkaan jorma uotinen.
- MITEN MAHDOLLISTA
EI JORMA UOTINEN kirjoitti:
TÄYTYY sanoa ettei uskois 53 vuotiaaksi kun noin ketterästi kiipeilee ja venyttelee kaapistojen päällä.siinä nuoremmillekkin mallia että kannattaa pitää huolta kunnostaan vaikka aivo toiminta ei ehkä täysillä menekkään.10 pistettä annan vaikka en olekkaan jorma uotinen.
kun luin tuota eläke palstaa niin onko totta että venyttely auttaa ja aivo toiminta pelaa 20%.sanoisimpa että olet aika veijari.minäkin haluaisin eläkkeelle mutta kahdesti tyrmätty kelan toimesta.
- veijo53
MITEN MAHDOLLISTA kirjoitti:
kun luin tuota eläke palstaa niin onko totta että venyttely auttaa ja aivo toiminta pelaa 20%.sanoisimpa että olet aika veijari.minäkin haluaisin eläkkeelle mutta kahdesti tyrmätty kelan toimesta.
se on moro.no kyllä se aivotoiminta vielä joten kuten toimii-melkein ainakin 20&.eipä tämän ikäisiä enää töihin oteta kun muutenkin työttömyys lisääntyy.no minä nautin ny eläke päivistä kun sen eläkkeen kerran valtion konttori myönsi eikä aika käy pitkäksi kun on kaikenlaista harraste toimintaa.hyvää kesää kaikille JA tasapuolisesti.
- TYÖTTÖMIÄ
veijo53 kirjoitti:
se on moro.no kyllä se aivotoiminta vielä joten kuten toimii-melkein ainakin 20&.eipä tämän ikäisiä enää töihin oteta kun muutenkin työttömyys lisääntyy.no minä nautin ny eläke päivistä kun sen eläkkeen kerran valtion konttori myönsi eikä aika käy pitkäksi kun on kaikenlaista harraste toimintaa.hyvää kesää kaikille JA tasapuolisesti.
joo asiaa puhut ja notkea kaveri olet.t.ihailen posiitivistä asennettasi
- Niiskunapsu
Tosi hauska tuo video, täytyy kokeilla tänään tuota lenkin jälkeen.
- Totuuksien_Laukoja_1
Siis ei voi kun nauraa tätä!!!! siis UKKO vastailee itselleen naisten ja miesten nimimerkeillä kehuen ITSE itseään!!!! tunnistaa niin helposti tuosta miten vastaajatkin kirjoittavat t.pete..t.mirva t.naikkonen.. jne.. tais viimein sivupersoonat pään sisässä käskeä ajamaan päin vastaantulevaa rekkaa.. ja sinne vaikeni lopullisesti sitten tääkin uhoaja..
- aamuvenyt.
lyhyet kuoppaiset kiviset ruuhkaiset on suomen tiet. välillä tulee törmäyksii. juu sen oma ketju oli tämä, ei osannut netti käytöksiä, meni alkeelliseen lankaan.
- Sika unto
Ei Veksi mikään uhoaja ollut. Leppoisa ukko.
- Anonyymi
Lusittiin samaan aikaan joskus, tämä mies oli paras suihinottaja linnassa ikinä!
- Anonyymi
moi veksi muistatko kun linnassa vähän venyteltiin?? teki hyvää molemmille! jatka veksi samaan malliin
t.jantton suolahti vanha liiton mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163542Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5382957- 961871
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501386Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821364Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa191284- 901099
- 901084
- 441083
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1071043