Siis onko jotain joki/kanava ristelyä tai vastavaa missä kännatais käydä budapestissä vappuna?
Mites muuten vappuna jotain kivaa sielä on?
Onko jotain joki ristelyä
6
1194
Vastaukset
- vieteri
Budapestissa on aina kivaa, ja risteilyitäkin on monenlaisia. Esimerkkinä vaikka nämä:
http://www.budapestcitytour.com/
Mutta pidemmällekin voi matkustaa Tonavaa pitkin.
Ja pitää maistaa Tokaji Aszu Eszenciaa ja Attila Geren punaviiniä. Myös hanhenmaksa on loistavaa Budapestissa.- Merja
Olen käyttänyt säilykkeenä ostettavaa unkarilaista hanhenmaksaa esim. alkuruokana, lisäksi jotain hyytelöä (mustaviinimarja) ja vaikka salaattia. Nyt rohkaistuin ostamaan halleissa myytävää tuoretta hanhenmaksaa (libamáj), jonka voi paistaa omassa rasvassaan (irtoaa paljon, säästä ja käytä esim paahtoleivän päällä). Maksa myydään ilmatiiviissä säilyvässä pakkauksessa jossa on pitkä käyttöaika.
Kokeilemisen arvoista mutta en kyllä tavaksi ota kun on siinä tuo eettinenkin puoli ja varmasti kaloripitoistakin se on. Jó étvágyat! - Merja
Muistakaa että meillä suomalaisilla on ikioma Täti-Monika-Opas joka omalla kiellämme keksii jokaisen tarpeen mukaan henkilökohtaisesti räätälöidyt retket, on ammattitaitoinen, edullisempi kuin matkatoimistot ja vielä viehättävää seuraa matkalla. Hänelle voitte soittaa matkanne aikana myöhemminkin jos tulee jotain kysyttävää tai ongelmia. Ottakaa heti ensimmäisenä päivänä Monikan kaupunkikierros ja matkanne alkaa hyvin.
- Jukka & Merja
Merja kirjoitti:
Muistakaa että meillä suomalaisilla on ikioma Täti-Monika-Opas joka omalla kiellämme keksii jokaisen tarpeen mukaan henkilökohtaisesti räätälöidyt retket, on ammattitaitoinen, edullisempi kuin matkatoimistot ja vielä viehättävää seuraa matkalla. Hänelle voitte soittaa matkanne aikana myöhemminkin jos tulee jotain kysyttävää tai ongelmia. Ottakaa heti ensimmäisenä päivänä Monikan kaupunkikierros ja matkanne alkaa hyvin.
Niinpä se on. Mainio ja asiantunteva opas Monica on. Oli hauska tavata - aivan niin kuin tuttavan kanssa :) - ja tutustua henkilökohtaisesti sekä Budapestiin että Unkarin arkielämään. Suuret kiitokset Monicalle.
- Budapestiin
Nyt tuli matkakuume Budapestiin, jokiristely, hanhenmaksaa ja vaikka mitä muuta herkkua Tokay viinillä höystettynä...nammmm! Kuullostaa herkulliselta.
- eli reissunainen jokilaivar...
Jokiranta on hulveillaan risteilylle lähteviä laivoja, joten älä missään nimessä maksa yli 40 euroa risteilystä netin kautta (suomeksi) tilattaessa. Minulle vastasivat risteilyfirmasta (Mahart passnave), että tulet vaan laivalle tai ostat lipun etukäteen toimistosta (os. Vidago Square), avoinna klo 19 asti. Hinta risteily musiikki dinner = n. 20e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374