Varokaa FINNMATKAT- bamse-klubi

vauvattaa

Tuolla vauva-lehden keskusteluissa on kiivas keskustelu siitä, että eräs pariskunta jätti lapsen Finnmatkojen Banse-klubiin. Kun mies meni hakemaan lasta, hoitaja sanoi että äiti haki jo. Äiti oli kuitenkin lähes miehen selän takana. Lasta ei löytynyt. Onneksi 3-vuotias oli itse osannut mennä hotelliin, löytyi itkemästä hotellihuoneen oven edesta. Kamala juttu, Älkää jättäkö lapsianne noihin ylibuukattuihin ja vastuuttomiin "hoitopaikkoihin". Valehtelevat vielä kun eivät löydä lasta. Finnmatkat boikottiin. Linkki alkuperäiseen keskusteluun: http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=4&_forum_WAR_perhe_action=viewThread&_forum_WAR_perhe_treeView=0&_forum_WAR_perhe_forumThreadId=173685&_forum_WAR_perhe_d-5873117-p=1&_forum_WAR_perhe_d-5873117-o=1

5

2455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuluisi olla

KÄNNISET VANHEMMAT KADOTTIVAT 3-VUOTIAAN LOMAMATKALLA!

• Nanne-29

Tuota vähän itsekin mietin. Neljällä reissulla lapsi ollut Bamsessa ja ollaan painotettu lapselle, että ei saa lähteä itse minnekään, vaan tullaan hakemaan. Ei mitään ongelmia.

• mutko
        Nanne-29 kirjoitti:

Tuota vähän itsekin mietin. Neljällä reissulla lapsi ollut Bamsessa ja ollaan painotettu lapselle, että ei saa lähteä itse minnekään, vaan tullaan hakemaan. Ei mitään ongelmia.

hänen vaavinsa olikin Banse-klubissa lukekaa tarkkaan, älkääkä sotkeko Bamseen :)

• lol6999

oma vika senki pikku tarkka nainen/mies !! olin itekki pienen bamse klubis

• OmaLapsiOnOmaLapsi

Nannella on älykäs vekara, kun on ymmärtänyt 3 vuotiaana Nannen painotukset, lieneekä Nannen lapsi tämä Lollo.
      Joo jättäkää pentunne vaan bampseihin, kyll se siitä ja jos ei 3 vuotias ole hotellihuoneen ovella, voitte etsiä kaupungilta tai pahimmassa tapauksessa jonkun mielisairaan makuuhuoneesta.
      Mukavaa perhelomailua.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      289
      2301
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1720
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      215
      1359
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      86
      1255
    5. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1165
    6. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      57
      1089
    7. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      973
    8. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      19
      972
    9. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      940
    10. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      886
    Aihe