Tuolla vauva-lehden keskusteluissa on kiivas keskustelu siitä, että eräs pariskunta jätti lapsen Finnmatkojen Banse-klubiin. Kun mies meni hakemaan lasta, hoitaja sanoi että äiti haki jo. Äiti oli kuitenkin lähes miehen selän takana. Lasta ei löytynyt. Onneksi 3-vuotias oli itse osannut mennä hotelliin, löytyi itkemästä hotellihuoneen oven edesta. Kamala juttu, Älkää jättäkö lapsianne noihin ylibuukattuihin ja vastuuttomiin "hoitopaikkoihin". Valehtelevat vielä kun eivät löydä lasta. Finnmatkat boikottiin. Linkki alkuperäiseen keskusteluun: http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=4&_forum_WAR_perhe_action=viewThread&_forum_WAR_perhe_treeView=0&_forum_WAR_perhe_forumThreadId=173685&_forum_WAR_perhe_d-5873117-p=1&_forum_WAR_perhe_d-5873117-o=1
Varokaa FINNMATKAT- bamse-klubi
5
2431
Vastaukset
- kuuluisi olla
KÄNNISET VANHEMMAT KADOTTIVAT 3-VUOTIAAN LOMAMATKALLA!
- Nanne-29
Tuota vähän itsekin mietin. Neljällä reissulla lapsi ollut Bamsessa ja ollaan painotettu lapselle, että ei saa lähteä itse minnekään, vaan tullaan hakemaan. Ei mitään ongelmia.
- mutko
Nanne-29 kirjoitti:
Tuota vähän itsekin mietin. Neljällä reissulla lapsi ollut Bamsessa ja ollaan painotettu lapselle, että ei saa lähteä itse minnekään, vaan tullaan hakemaan. Ei mitään ongelmia.
hänen vaavinsa olikin Banse-klubissa lukekaa tarkkaan, älkääkä sotkeko Bamseen :)
- lol6999
oma vika senki pikku tarkka nainen/mies !! olin itekki pienen bamse klubis
- OmaLapsiOnOmaLapsi
Nannella on älykäs vekara, kun on ymmärtänyt 3 vuotiaana Nannen painotukset, lieneekä Nannen lapsi tämä Lollo.
Joo jättäkää pentunne vaan bampseihin, kyll se siitä ja jos ei 3 vuotias ole hotellihuoneen ovella, voitte etsiä kaupungilta tai pahimmassa tapauksessa jonkun mielisairaan makuuhuoneesta.
Mukavaa perhelomailua.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001