Tuolla vauva-lehden keskusteluissa on kiivas keskustelu siitä, että eräs pariskunta jätti lapsen Finnmatkojen Banse-klubiin. Kun mies meni hakemaan lasta, hoitaja sanoi että äiti haki jo. Äiti oli kuitenkin lähes miehen selän takana. Lasta ei löytynyt. Onneksi 3-vuotias oli itse osannut mennä hotelliin, löytyi itkemästä hotellihuoneen oven edesta. Kamala juttu, Älkää jättäkö lapsianne noihin ylibuukattuihin ja vastuuttomiin "hoitopaikkoihin". Valehtelevat vielä kun eivät löydä lasta. Finnmatkat boikottiin. Linkki alkuperäiseen keskusteluun: http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=4&_forum_WAR_perhe_action=viewThread&_forum_WAR_perhe_treeView=0&_forum_WAR_perhe_forumThreadId=173685&_forum_WAR_perhe_d-5873117-p=1&_forum_WAR_perhe_d-5873117-o=1
Vastaukset 5
- kuuluisi olla
KÄNNISET VANHEMMAT KADOTTIVAT 3-VUOTIAAN LOMAMATKALLA!
- Nanne-29
Tuota vähän itsekin mietin. Neljällä reissulla lapsi ollut Bamsessa ja ollaan painotettu lapselle, että ei saa lähteä itse minnekään, vaan tullaan hakemaan. Ei mitään ongelmia.
- mutko
Nanne-29 kirjoitti:
Tuota vähän itsekin mietin. Neljällä reissulla lapsi ollut Bamsessa ja ollaan painotettu lapselle, että ei saa lähteä itse minnekään, vaan tullaan hakemaan. Ei mitään ongelmia.
hänen vaavinsa olikin Banse-klubissa lukekaa tarkkaan, älkääkä sotkeko Bamseen :)
- lol6999
oma vika senki pikku tarkka nainen/mies !! olin itekki pienen bamse klubis
- OmaLapsiOnOmaLapsi
Nannella on älykäs vekara, kun on ymmärtänyt 3 vuotiaana Nannen painotukset, lieneekä Nannen lapsi tämä Lollo.
Joo jättäkää pentunne vaan bampseihin, kyll se siitä ja jos ei 3 vuotias ole hotellihuoneen ovella, voitte etsiä kaupungilta tai pahimmassa tapauksessa jonkun mielisairaan makuuhuoneesta.
Mukavaa perhelomailua.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831039
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut104626- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164523Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518