Moi! Osaisiko kukaan sanoa, mistä johtuu, että pyyhkiessä paperiin tulee limansekaista verta. Kuukautiset olivat viime kerran noin 20pv sitten. Nyt jo viikon verran tuollaista ilmennyt, ei kuitenkaan ole joka päivä, vaan noin joka toinen. Eikä mitään kipujakaan ole ollut. Seksiä harrastan vähintään joka toinen päivä, eikä silloinkaan mtn kipuja ole. Kuukautiskiertoni ei myöskään ole kovin säännöllinen. Onko kellään ollut samanlaista? Mistä voisi johtua? Itselläni aika suuri kynnys mennä alapäätäni tohtorille näyttämään...
emättimestä verta, (ei kuukautiset)
2
5204
Vastaukset
- vuotamaan..
Et kerro että mikä ehkäisy on käytössä. Todennäköisesti vuoto johtuu liiallisesta seksin harrastamisesta. Jos harrastat seksiä noinkin usein, ei ole ihmekään jos paikat hiertyy rikki, ja alat vuotamaan verta. Ei se naisen värkkikään kestä ihan mitä tahansa. Toisaalta jos on epäsäännölliset kuukautisestkin, niin suosittelisin hommaamaan e-pillerit, ja lisäksi samalla gynen perusteellisiin tutkimuksiin, missä katsottaisiin ultralla, ettei ole munasarjakystia tai polyyppeja, mitkä saa tuon vuodon aikaan. Mutta siinä seksissä voisit pitää vähän taukoa, luulen, että vuoto johtuu jatkuvasta panemisesta.
- 19v nainen
Ei meillä mitään varsinaista ehkäisyä ole käytössä, muuta kun keskeytetty yhdyntä ja menkkojen aikaan sit rojut ränniin. Nyt vuoden ollu saman ukon kanssa ja verta vasta nyt ruvennut tuolla lailla tulemaan, että johtuskohan sitten siitä seksistäkään.. Eilen ja tänään onkin sitten verta tullut jo enemmän. Voi sittenkin olla menkat. Kiitos kuitenkin, kun kerroit oman mielipiteesi. Luultavasti tässä on lähdettävä lääkärille värkkiä näyttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815