Mä oon 17, kohta 18 vuotias poika ja olen jonkin aikaa ollut palavasti ihastunut erääseen 20 vuotiaaseen tyttöön/naiseen. Me törmätään toisinaan ja yleensä mä alan jotain juttelemaan hänelle. Siinä sitten muutama sana vaihdetaan ihan yleisistä asioista. Tänäänkin näin hänet, mutta en sen enempää jutellut ku olin aivan tolkuttoman väsynyt ja aivot löi vain tyhjää. Katsoin vain häntä silmiin ja hymyilin kauniisti kun sanoin moi. Ja hän teki samoin. En vain millään kehtaa kertoa sille mun tunteistani. Hänhän on 3 vuotta vanhempi ja hänen ja mun vanhemmat on vanhoja tuttavia. Harmittaa, että olen näin ihastunut häneen. En vain voi sille mitään että joka ilta ennen nukkumaanmenoa unelmoin, millaista olisi mennä nukkumaan hänen vieressä. Ja mulla on ollut pari tyttöystävää, eli mä en pidä itseäni mitenkään erityisen toivottomana tapauksena, vaan uskoisin olevani samalla viivalla muiden poikien kanssa. Tämän tytön kohdalla on vain tämä ikäero-ongelma. Mielipiteitä? Vinkkejä? Kannanottoja?
Pahasti ihastunut 3 vuotta vanhempaan tyttöön
6
867
Vastaukset
- hihhihihihi....
ei sulla oo mitään toivoo... sori
- dgjhyuiokj,
Tämä tyttö seurustelee vakavsti itteään 3 vuotta vanhemman kanssa. Ollaan tyttöystävän kanssa pian yhteen muuttamassa ^^ Että ei se ikäero mitään haittaa jos molemmilla on tunteita toista kohtaan~
- neitonen^^
tervetuloa kerhoon! Olen samain ikäinen kun sinäki mutta vain tyttö. Olen ihastunut 23v mieheen kadulla ei muutkun moikata joskus vaihdettu parisanaa. Mutta mesessä juteltu aika paljon ja poika pitää muo ystävänä. Sanonut parin otteeseen että oon harvinaisen hyvä ja ymmärtävä ystävä ikäsekseni :s voit vaan kuvitella kuinka tuo harmittaa, kun tuntuu että en saa kirveelläkään taottuua sen päähän että hei huomaa nyt jo että oon kiinnostunut susta! Ja mahtaisko sulla olla samanlaisia tunteita!
- Anonyymi
Tässä sitä ollaan noin 15v myöhässä mutta mulla on täysin sama tilanne saman ikäeron kanssa:(
- Anonyymi
Mä oon 14v ja pikkusen ihastunut 5v vanhempaan tyttöön. Olen tuntenut hänet koko ikäni, ja kun olemme oikeastaan saman pituisetkin...
- Anonyymi
mites paino onko samat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875