Pahasti ihastunut 3 vuotta vanhempaan tyttöön

============================

Mä oon 17, kohta 18 vuotias poika ja olen jonkin aikaa ollut palavasti ihastunut erääseen 20 vuotiaaseen tyttöön/naiseen. Me törmätään toisinaan ja yleensä mä alan jotain juttelemaan hänelle. Siinä sitten muutama sana vaihdetaan ihan yleisistä asioista. Tänäänkin näin hänet, mutta en sen enempää jutellut ku olin aivan tolkuttoman väsynyt ja aivot löi vain tyhjää. Katsoin vain häntä silmiin ja hymyilin kauniisti kun sanoin moi. Ja hän teki samoin. En vain millään kehtaa kertoa sille mun tunteistani. Hänhän on 3 vuotta vanhempi ja hänen ja mun vanhemmat on vanhoja tuttavia. Harmittaa, että olen näin ihastunut häneen. En vain voi sille mitään että joka ilta ennen nukkumaanmenoa unelmoin, millaista olisi mennä nukkumaan hänen vieressä. Ja mulla on ollut pari tyttöystävää, eli mä en pidä itseäni mitenkään erityisen toivottomana tapauksena, vaan uskoisin olevani samalla viivalla muiden poikien kanssa. Tämän tytön kohdalla on vain tämä ikäero-ongelma. Mielipiteitä? Vinkkejä? Kannanottoja?

6

1012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihhihihihi....

ei sulla oo mitään toivoo... sori

• dgjhyuiokj,

Tämä tyttö seurustelee vakavsti itteään 3 vuotta vanhemman kanssa. Ollaan tyttöystävän kanssa pian yhteen muuttamassa ^^ Että ei se ikäero mitään haittaa jos molemmilla on tunteita toista kohtaan~

• neitonen^^

tervetuloa kerhoon! Olen samain ikäinen kun sinäki mutta vain tyttö. Olen ihastunut 23v mieheen kadulla ei muutkun moikata joskus vaihdettu parisanaa. Mutta mesessä juteltu aika paljon ja poika pitää muo ystävänä. Sanonut parin otteeseen että oon harvinaisen hyvä ja ymmärtävä ystävä ikäsekseni :s voit vaan kuvitella kuinka tuo harmittaa, kun tuntuu että en saa kirveelläkään taottuua sen päähän että hei huomaa nyt jo että oon kiinnostunut susta! Ja mahtaisko sulla olla samanlaisia tunteita!

• Anonyymi

Tässä sitä ollaan noin 15v myöhässä mutta mulla on täysin sama tilanne saman ikäeron kanssa:(

• Anonyymi

Mä oon 14v ja pikkusen ihastunut 5v vanhempaan tyttöön. Olen tuntenut hänet koko ikäni, ja kun olemme oikeastaan saman pituisetkin...

• Anonyymi

mites paino onko samat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1461
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe