Kävin tuossa L&T Biowatin edustajan kanssa ihmettelemässä riukuuntuneita kuvioitani, ja hän lupasi maksaa 5 /per kiintokuutio energiapuusta pystykaupoilla. Käsiteltäviä hehtaareja on noin 5 ja arvioitukertymä on 50 m3/ha. Onko hinta kohdallaan?
Hinta energiapuun pystykaupoilla
6
13021
Vastaukset
- kohdallaan
Mutta tingi ennekkoraivaus mukaan kauppaan, niin työjäljestä tulee siistimpi.
- varmaan määräytyy
sen mukaan miten ostaja saa/tarvitsee energiapuuta. Täällä tarve suurempi. Lähi kaupungin lämmittäjä maksoi vähän yli kolmekymppiä kahteen senttiin karsituista ko,ku,mä rangoista tienvarressa kiinnolle. Tietysti myyjälle 7 euron Kemera tuki lisäksi. Annatko hakata kesällä...vieläkö Kemera varoja riittää sinun kohteeseen. Kantokäsittely ehdottomasti, jos kesäkorjuu ja havupuuta mukana. Metsä kannattaa kuitenkin laittaa kuntoon ja suotta niitä maahan kaataa märkänemään ja vielä maksaa siitä.
- tarjottiin
25e/motti tien varressa että ei ainakaan kannata millään viiden euron hinnoilla myydä. Ja tosiaan kemera tuet päälle.
- kustannus
Älä unohda, että korjuukustannus on n.20/kiinto. Eli hinta on silloin tuo 25.
- Energisti
Jos kertymä on 50 mottia hehtaarilta, puusto on kohtalaisen isoa ja korjuu tulee melko edulliseksi. Silloin viitonen on vähän alakanttiin. Pyydä kymppi, varmasti korottavat tarjoustaan.
- Anonyymi
Keväällä maksettiin pystyyn latvutmassa ja oksat.10 € ja rangat 25 € Että näillä hinnoilla myytiin.Ja vielä mänty tukeista.72 € .Sama kuusi tukeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214370Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223339Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61533Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381217Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96885- 63755
- 30747
- 176730