Hinta energiapuun pystykaupoilla

Missä mennään?

Kävin tuossa L&T Biowatin edustajan kanssa ihmettelemässä riukuuntuneita kuvioitani, ja hän lupasi maksaa 5€ /per kiintokuutio energiapuusta pystykaupoilla. Käsiteltäviä hehtaareja on noin 5 ja arvioitukertymä on 50 m3/ha. Onko hinta kohdallaan?

6

13021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohdallaan

Mutta tingi ennekkoraivaus mukaan kauppaan, niin työjäljestä tulee siistimpi.

• varmaan määräytyy

sen mukaan miten ostaja saa/tarvitsee energiapuuta. Täällä tarve suurempi. Lähi kaupungin lämmittäjä maksoi vähän yli kolmekymppiä kahteen senttiin karsituista ko,ku,mä rangoista tienvarressa kiinnolle. Tietysti myyjälle 7 euron Kemera tuki lisäksi. Annatko hakata kesällä...vieläkö Kemera varoja riittää sinun kohteeseen. Kantokäsittely ehdottomasti, jos kesäkorjuu ja havupuuta mukana. Metsä kannattaa kuitenkin laittaa kuntoon ja suotta niitä maahan kaataa märkänemään ja vielä maksaa siitä.

• tarjottiin

25e/motti tien varressa että ei ainakaan kannata millään viiden euron hinnoilla myydä. Ja tosiaan kemera tuet päälle.

• kustannus

Älä unohda, että korjuukustannus on n.20€/kiinto. Eli hinta on silloin tuo 25.

• Energisti

Jos kertymä on 50 mottia hehtaarilta, puusto on kohtalaisen isoa ja korjuu tulee melko edulliseksi. Silloin viitonen on vähän alakanttiin. Pyydä kymppi, varmasti korottavat tarjoustaan.

• Anonyymi

Keväällä maksettiin pystyyn latvutmassa ja oksat.10 € ja rangat 25 € Että näillä hinnoilla myytiin.Ja vielä mänty tukeista.72 € .Sama kuusi tukeista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      221
      4370
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3339
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1935
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1533
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1217
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1179
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      885
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30