Onko heitä? Itse täytän kuusitoista parin kuukauden päästä, mutta iällä ei sinänsä ole niin väliä, vaan luonteella. Itse olen naurava, puhelias seuran mukaan ja ennakkoluuloton. Harrastan esim. koskettimien soittoa. Mitä pitäisi kertoa, että juuri sä saisit hyvän kuvan? Jos todella ajattelet, että "hei, ehkä minä", mieti, jaksaisitko panostaa siihen, jos meillä synkkais. Ei turhaa mesentäyttöä tacka. Haluatko kertoa itestäs parilla lauseella tänne ja laittaa kenties yhteystietoja. Itse en halua laittaa mielelläni katsos. Odotellen ^_^
Ystäviä Turusta?
3
417
Vastaukset
- Pia^
Mä oon Turusta, 16 vuotias tyttö. Olis kiva tosiaan saada uusia ystäviä. Olen itsekin tosi nauravainen, joskin yleensä aika ujo uudessa seurassa. Minäkään en kyllä kovin mielelläni pistäisi yhteystietoja tähän, mutta jos nyt pistän kumminkin sähköpostiosoitteen, niin voit ottaa yhteyttä jos huvittaa. [email protected] (ei toimi meseosoitteena)
- rozaza
Harrastan pianon soittoa, ja bassoakin soitin joskus. Tykkään nauraa ja olla kavereidn kanssa Turussa asun, mutta tuskin 12 vuotiaan kanssa jaksat kirjoitella..
- vmeinander
rozaza sinulle:asun turussa ja oon 11. laita kirjotust jos kiinnostuit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754