Minkä nimen annatte lapsellenne?
Siis,mikä on ihanne nimi?
tulevaisuuden nimiä?
23
1649
Vastaukset
- ~Black Lotus*
Mutta minusta Saga olisi kaunis nimi. Itse
tahtoisin olla sen niminen. - mi
joku kiva, erikoinen, ehkä Meri-Tuuli tai
suvituuli tai jotain *heh* - tattooed bad boy
Mä aion ainakin tilata kaksostytöt:
nimiksi tulee Pulmu ja Sirkku. - Jessica
jos lapseni olisi poika niin ehdottomasti Jani.
Se on mun mielestä hyvä nimi. Tytölle en tietäisi
nimeä...=)- coyote
se Jani olisi..
- tyttökasper
Pojalle antaisin KASPER!!!!Se on siis aivan
NIIIIN söpö nimi! Tytölle sitten ehkä joku
Aliisa, tai Elli. Joo ja se Elleki on kiva
nimi.... - hhmm..
Anne ja Teo, ne sopii jotenkin=)
- kamapaskajusseli
Jukkapaavoyrjöstiina-veliperse ja
Billyliinajòsetiina - R.I.P
Englantilaiset nimet on parhaita:Doris,
Elisabeth, Isobell, Bella, Raichel, Angela, Tom,
Mike, Alex, Hug, ELVIS..- ~*~
ELVIS!!!!????!!!!
- Betty Boop
Ehkä Anna-Maria,se on kaunis
yksinkertaisuudessaan...tai jotain... tai ehkä
Pihla, niitä on monia mut mikään ei oikeen tuu
just nyt mieleen.- morjens!
Mun mielestä anna-maria on sama kuin heitä-
hepoo , samaan sarjaan menee Anu Saukko
sehän taipuu aina anusaukoksi
Mut makuasioita kaikki, Katri ja Kaisa on mun
makuun. - Betty Boop
morjens! kirjoitti:
Mun mielestä anna-maria on sama kuin heitä-
hepoo , samaan sarjaan menee Anu Saukko
sehän taipuu aina anusaukoksi
Mut makuasioita kaikki, Katri ja Kaisa on mun
makuun.Kaikkia ina tuu mieleen...mut mikä tossa Anna-
Mariassa on sellasta että siittä saa jotain..... - Betty Boop
morjens! kirjoitti:
Mun mielestä anna-maria on sama kuin heitä-
hepoo , samaan sarjaan menee Anu Saukko
sehän taipuu aina anusaukoksi
Mut makuasioita kaikki, Katri ja Kaisa on mun
makuun.Mä oon hidas älynen.....niin no olishan sekin kun
olis nimetty marihuanan mukaan.....
- Betty Boop
niin noi Hämetär, Suometar, Ilmatar, on
kivoi...varmaan harvinaisii mut...ja luonnon
nimet siis ne joita ei almanakassa ole on
kivoja...sielähän on
tiuku,käpy,joutsen,pääsky,kielo ym... joutsen
vois olla kiva...mut se pentu sais kärsii
nimestään lopun elämäänsä ja tuskin vanhempiakaan
järin viisaina sen jälkeen pidettäs...mutta
jossain ulkomaillahan kukaan ei tajuis mistään
mitään....- Zetor
Jos se on poika niin nimi on varmasti
Hanno ,koska mun isoisoisän nimi oli Hanno ja
senkin isän nimi oli Hanno tai jotain semmosta.
Tytölle nimeksi tulis varmaan...Tuulia.. ehkä?
- 992637
Ei tulevaisuudessa nimiä tarvita!Sillo ihmisillä
on koodit - GiRL FroM Lapland
Esim. Elina, Eveliina, Pauliina, Camilla tai jos
ois poika nii Joonas, Aleksi tai jotain.... - HAH HA HE HE tsirk!:)
Mäntti ja HINTTI! hah ha haah ha...eiku Ville ja
Vilma tai Vilja tai VINTTI!! heh he heh, oiku on
hauskaa...- ???????
Joku aika lyhyt mieluiten... tytölle anna,
moona tai.......? pojalle joona.... tai...
no juu... se siitä... oonhan mä tätä miettiny
aika usein, mut nyt mä tietysti unohdin mitä mun
piti kirjottaa... kiva..! - Nanna
??????? kirjoitti:
Joku aika lyhyt mieluiten... tytölle anna,
moona tai.......? pojalle joona.... tai...
no juu... se siitä... oonhan mä tätä miettiny
aika usein, mut nyt mä tietysti unohdin mitä mun
piti kirjottaa... kiva..!Sitten kun siihen ikään päästään.. pojasta tulisi
Niklas ja tytöstä Iina tai jotain vastaavaa..
- Anonyymi
Tytölle Klara ja jos saisin kaksi tyttöä niin toiselle Frida tai Veera. Pojalle Leevi tai Luka.
- Anonyymi
Tytölle: Saga tai Saaga
Pojalle: Niklas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592