tulevaisuuden nimiä?

Elle

Minkä nimen annatte lapsellenne?
Siis,mikä on ihanne nimi?

23

1649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~Black Lotus*

      Mutta minusta Saga olisi kaunis nimi. Itse
      tahtoisin olla sen niminen.

    • mi

      joku kiva, erikoinen, ehkä Meri-Tuuli tai
      suvituuli tai jotain *heh*

    • tattooed bad boy

      Mä aion ainakin tilata kaksostytöt:
      nimiksi tulee Pulmu ja Sirkku.

    • Jessica

      jos lapseni olisi poika niin ehdottomasti Jani.
      Se on mun mielestä hyvä nimi. Tytölle en tietäisi
      nimeä...=)

      • coyote

        se Jani olisi..


    • tyttökasper

      Pojalle antaisin KASPER!!!!Se on siis aivan
      NIIIIN söpö nimi! Tytölle sitten ehkä joku
      Aliisa, tai Elli. Joo ja se Elleki on kiva
      nimi....

    • hhmm..

      Anne ja Teo, ne sopii jotenkin=)

    • kamapaskajusseli

      Jukkapaavoyrjöstiina-veliperse ja
      Billyliinajòsetiina

    • R.I.P

      Englantilaiset nimet on parhaita:Doris,
      Elisabeth, Isobell, Bella, Raichel, Angela, Tom,
      Mike, Alex, Hug, ELVIS..

      • ~*~

        ELVIS!!!!????!!!!


    • Betty Boop

      Ehkä Anna-Maria,se on kaunis
      yksinkertaisuudessaan...tai jotain... tai ehkä
      Pihla, niitä on monia mut mikään ei oikeen tuu
      just nyt mieleen.

      • morjens!

        Mun mielestä anna-maria on sama kuin heitä-
        hepoo , samaan sarjaan menee Anu Saukko
        sehän taipuu aina anusaukoksi
        Mut makuasioita kaikki, Katri ja Kaisa on mun
        makuun.


      • Betty Boop
        morjens! kirjoitti:

        Mun mielestä anna-maria on sama kuin heitä-
        hepoo , samaan sarjaan menee Anu Saukko
        sehän taipuu aina anusaukoksi
        Mut makuasioita kaikki, Katri ja Kaisa on mun
        makuun.

        Kaikkia ina tuu mieleen...mut mikä tossa Anna-
        Mariassa on sellasta että siittä saa jotain.....


      • Betty Boop
        morjens! kirjoitti:

        Mun mielestä anna-maria on sama kuin heitä-
        hepoo , samaan sarjaan menee Anu Saukko
        sehän taipuu aina anusaukoksi
        Mut makuasioita kaikki, Katri ja Kaisa on mun
        makuun.

        Mä oon hidas älynen.....niin no olishan sekin kun
        olis nimetty marihuanan mukaan.....


    • Betty Boop

      niin noi Hämetär, Suometar, Ilmatar, on
      kivoi...varmaan harvinaisii mut...ja luonnon
      nimet siis ne joita ei almanakassa ole on
      kivoja...sielähän on
      tiuku,käpy,joutsen,pääsky,kielo ym... joutsen
      vois olla kiva...mut se pentu sais kärsii
      nimestään lopun elämäänsä ja tuskin vanhempiakaan
      järin viisaina sen jälkeen pidettäs...mutta
      jossain ulkomaillahan kukaan ei tajuis mistään
      mitään....

      • Zetor

        Jos se on poika niin nimi on varmasti
        Hanno ,koska mun isoisoisän nimi oli Hanno ja
        senkin isän nimi oli Hanno tai jotain semmosta.
        Tytölle nimeksi tulis varmaan...Tuulia.. ehkä?


    • 992637

      Ei tulevaisuudessa nimiä tarvita!Sillo ihmisillä
      on koodit

    • GiRL FroM Lapland

      Esim. Elina, Eveliina, Pauliina, Camilla tai jos
      ois poika nii Joonas, Aleksi tai jotain....

    • HAH HA HE HE tsirk!:)

      Mäntti ja HINTTI! hah ha haah ha...eiku Ville ja
      Vilma tai Vilja tai VINTTI!! heh he heh, oiku on
      hauskaa...

      • ???????

        Joku aika lyhyt mieluiten... tytölle anna,
        moona tai.......? pojalle joona.... tai...
        no juu... se siitä... oonhan mä tätä miettiny
        aika usein, mut nyt mä tietysti unohdin mitä mun
        piti kirjottaa... kiva..!


      • Nanna
        ??????? kirjoitti:

        Joku aika lyhyt mieluiten... tytölle anna,
        moona tai.......? pojalle joona.... tai...
        no juu... se siitä... oonhan mä tätä miettiny
        aika usein, mut nyt mä tietysti unohdin mitä mun
        piti kirjottaa... kiva..!

        Sitten kun siihen ikään päästään.. pojasta tulisi
        Niklas ja tytöstä Iina tai jotain vastaavaa..


    • Anonyymi

      Tytölle Klara ja jos saisin kaksi tyttöä niin toiselle Frida tai Veera. Pojalle Leevi tai Luka.

    • Anonyymi

      Tytölle: Saga tai Saaga
      Pojalle: Niklas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe