Kertokaa jos on kokemusta tuleeko niillä hommilla toimeen ja vähän muutenkin mitä se pitää sisällään? Vaikuttaisi hyvin mielenkiintoiselta,mutta arveluttaa vähän pystyisinkö pitämään linjaa auki tarpeeksi kauan.
Aikuisviihteelle?
6
2099
Vastaukset
- kokemusta :)
Et pääse liksoille mutta jos kantti kestää ja osaa hyvin teeskennellä pääset tutuksi monenlaisen pervonkin mieltymyksiin.Noihan on puhelinseksilinjoja ja ennustus-soopaa :)
- KooKaii
Pidän oikeesti pervoista jutuista mielikuvitustasolla,en oikeesti. En vaan tiedä mitä ne vempparit haluis kuulla mun sanovan,riittääköhän läähättäminen ja jos riittää niin montakohan puhelua esim. yhteen tuntiin mahtuu noin suunnilleen?
- läähättäminen
KooKaii kirjoitti:
Pidän oikeesti pervoista jutuista mielikuvitustasolla,en oikeesti. En vaan tiedä mitä ne vempparit haluis kuulla mun sanovan,riittääköhän läähättäminen ja jos riittää niin montakohan puhelua esim. yhteen tuntiin mahtuu noin suunnilleen?
riittää niin hanki koira niin se läähättää sun puolestas :D
Hei! Voit kysellä viihdelinjatyöstä sähköpostilla: [email protected]
- johon ei vastata
Kun ilmoittelette niin VASTATKAA posteihin sitten. Miten on pitääkö paikkansa että palkat ei tule kuten sovittu ja muut maksu kuten verot ym. jää maksamatta ?
- Eipä kuseteta!
VAROITUS TÄSTÄ PULJUSTA!!!!
EIVÄT MAKSA PALKKOJA!!!!
ÄLKÄÄ HYVÄT MIEHET MYÖSKÄÄN RUOKKIKO TÄTÄ PULJUA,
KÄYTTÄKÄÄ ENNEMMIN JOTAIN SELLAISTA, JOKA HOITAA VELVOLLISUUTENSA!!
Minulta saa sähköpostilla heidän miestenkusetus-oppaansa luettavakseen,
laitetaan se kiertämään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285365Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm133964Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101