Olen ollut lähes 20 vuotta naimisissa:myötä ja vastoinkäymisiä on ollut.Mutta miks minä ihastun vieraisiin?Flirttailen,ihastun ja tätä on kestänyt lähes koko avioliiton ajan.Nyt tilanne vaan pahenee--ihastus on muuttunut suhteeksi.Mikä minut tähän ajaa,kun mies on kunnollinen ja kaikin puolin reilu.Mahtava rakastajakin vielä!Tiedän hänen pettäneen minua kauan sitten,mut sen olen antanut anteeksi...vai olenko sittenkään?!
mikä on oikein
4
389
Vastaukset
- mieli tekis
mitä sitä ihminen oikeastaan ittelleen voi, sen se tekee mitä se ite haluu, kyllä jatkuva suhde jo menee pettämisen puolelle, mutta yx kerta ei vielä ihan........
Mutta jos se rassaa sua, niin lopeta, kyllähän ne kallonkutistajat sanoo, että siellä lapsuudestahan se kaikki johtuu ja "lämpöä ja rakkautta" ei ole ollut tarpeeksi tarjolla, tiedä häntä. - leke
Se on varmaan tuo tasa-arvo, kun laittaa tolleen käyttäytymään.
Nainenhan saa tasa-arvoon vedoten tehdä ihan mitä se ITSE HALUAA!
Välittämättä miltä se toisesta tuntuu ja varsinkin jos petetty on mies, niin silloin itsekkyys on hyve, ei pahe.
Et pyty lopettamaan vieraissa käyntiä, vaan se on kuin vierivä lumipallo,joka kasvaa kasvamistaan, mitä enenmän vieraissa käyt, sitä enemmän haet sille hyväksyntää, lopulta turrut ja lopetat selittelys ja mietiskelys!
Mutta muista, tekosi tulevat AINA jossain vaiheessa "maksuun" ja silloin en haluaisi olla sinä!- Tatjaana :-)
myös taipuvainen uskomaan että minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
- jamppa
kauniiseen käteen
ennenkuin mies saa tietää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395