Olen ollut lähes 20 vuotta naimisissa:myötä ja vastoinkäymisiä on ollut.Mutta miks minä ihastun vieraisiin?Flirttailen,ihastun ja tätä on kestänyt lähes koko avioliiton ajan.Nyt tilanne vaan pahenee--ihastus on muuttunut suhteeksi.Mikä minut tähän ajaa,kun mies on kunnollinen ja kaikin puolin reilu.Mahtava rakastajakin vielä!Tiedän hänen pettäneen minua kauan sitten,mut sen olen antanut anteeksi...vai olenko sittenkään?!
mikä on oikein
4
392
Vastaukset
- mieli tekis
mitä sitä ihminen oikeastaan ittelleen voi, sen se tekee mitä se ite haluu, kyllä jatkuva suhde jo menee pettämisen puolelle, mutta yx kerta ei vielä ihan........
Mutta jos se rassaa sua, niin lopeta, kyllähän ne kallonkutistajat sanoo, että siellä lapsuudestahan se kaikki johtuu ja "lämpöä ja rakkautta" ei ole ollut tarpeeksi tarjolla, tiedä häntä. - leke
Se on varmaan tuo tasa-arvo, kun laittaa tolleen käyttäytymään.
Nainenhan saa tasa-arvoon vedoten tehdä ihan mitä se ITSE HALUAA!
Välittämättä miltä se toisesta tuntuu ja varsinkin jos petetty on mies, niin silloin itsekkyys on hyve, ei pahe.
Et pyty lopettamaan vieraissa käyntiä, vaan se on kuin vierivä lumipallo,joka kasvaa kasvamistaan, mitä enenmän vieraissa käyt, sitä enemmän haet sille hyväksyntää, lopulta turrut ja lopetat selittelys ja mietiskelys!
Mutta muista, tekosi tulevat AINA jossain vaiheessa "maksuun" ja silloin en haluaisi olla sinä!- Tatjaana :-)
myös taipuvainen uskomaan että minkä taakseen jättää sen edestään löytää.
- jamppa
kauniiseen käteen
ennenkuin mies saa tietää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782