Mikäs tää on

kiinnostunutt

7

3253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta kysyin iskältä

      ja se sanoi että oiskohan se ruotsalaisten käsitys kuorma-autosta.neljä akselia vaatii paljon renkaita ja on kankea käännellä.

    • Sitä Hydraulirullaa?

      Auton takana oleva Hydraulinen vetolaite on tarkoitettu ns.matala jalkakonttien käsittelyyn. Rillat alhaalla ajetaan konttiin kiinni ja nostetaan etupää ilmaan,Veto päälle jarrut auki ja VOT! kontti on kyydis. Rillat alas,lukot kiinni,si vielä jalat ylös ja menoks.....

      • lähelle

        menee. Kuvasta näyttäisi että kyseessä on kippaavilla jalkalavalaitteilla varustettu auto. Siis tasonosto kippaus. Sitä rillasysteemiä en ole nähnyt enää 15 vuoteen. Pois on jäänyt. Tilalla on BDF kontit,merikontit ja LL jalkalavat combilukoilla. Sinänsä pätevä auto moneen työhön.Menee soranajosta kappaletavaran ajoon. Ja hyvä kantavuus.Harvinainen kombinaatio.


      • Avaa silmät
        lähelle kirjoitti:

        menee. Kuvasta näyttäisi että kyseessä on kippaavilla jalkalavalaitteilla varustettu auto. Siis tasonosto kippaus. Sitä rillasysteemiä en ole nähnyt enää 15 vuoteen. Pois on jäänyt. Tilalla on BDF kontit,merikontit ja LL jalkalavat combilukoilla. Sinänsä pätevä auto moneen työhön.Menee soranajosta kappaletavaran ajoon. Ja hyvä kantavuus.Harvinainen kombinaatio.

        Aika paljon jää kamaa kyytiin kippauksen jälkeen tolla kippaus kulmalla... -KAIKKI!


    • Eikös tuo ole se Multiliftin KX tasonostolaite vetomoottorilla? Kippisylinteriä en kyllä näe, mutta nuo kuvatkin piilottavat aika paljon. Tuo mallihan muistaakseni kehitettiin varta vasten jollekin firmalle (Transmar?), voin olla kyllä väärässäkin. Eikös sillä siirretty auton päältä kontteja suoraan juna vaunuihin vai muistanko väärin? Tässä tosta KX-laitteesta kuvia ja auto oli Transmarilta peräisin. http://kuvablogi.com/blog/1264/24/

      • tai olematta

        Olihan sillä rissasysteemillä nimikin.KX.Vanhoja raatoja kaikki Transmarin kuvien vehkeet.Sielläkin on nykyään LL-laitteet. Ei ole KX enää nykyään paljon käytössä.Ennen oli laajasti.VR:llä,Mallasjuomalla ym. Edelleen olen sitä mieltä että kuvan Volvon tasonostolaitteet ovat kippaavat. Perustelen sisäpuolisilla lukoilla etupäässä sekä lyhyellä takaylityksellä. Mtä mieltä muuten olisi lyhyessä takaylityksessä. Huonontaa aika paljon pv:n kääntymistä. Mutta tämä on vaan mun mielipide ja voin olla väärässäkin!Mutta en usko asiaa ilman varmaa todistetta.Selitys ei riitä!


      • Jeesus
        tai olematta kirjoitti:

        Olihan sillä rissasysteemillä nimikin.KX.Vanhoja raatoja kaikki Transmarin kuvien vehkeet.Sielläkin on nykyään LL-laitteet. Ei ole KX enää nykyään paljon käytössä.Ennen oli laajasti.VR:llä,Mallasjuomalla ym. Edelleen olen sitä mieltä että kuvan Volvon tasonostolaitteet ovat kippaavat. Perustelen sisäpuolisilla lukoilla etupäässä sekä lyhyellä takaylityksellä. Mtä mieltä muuten olisi lyhyessä takaylityksessä. Huonontaa aika paljon pv:n kääntymistä. Mutta tämä on vaan mun mielipide ja voin olla väärässäkin!Mutta en usko asiaa ilman varmaa todistetta.Selitys ei riitä!

        Kyseessä ei ole kippaavat laitteet, vaan LL-KX laitteiden yhdistelmä, jolla voi kuljettaa molemman tyyppisiä lavoja. Kyseinen autolla kuljetettu pääsääntöisesti Parman betoni-elementti lavoja, jotka matala jalkaisia, josta syystä KX-laite.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      58
      3918
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2407
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2174
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2103
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      424
      1484
    6. 79
      1251
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      140
      1235
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1155
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      92
      1146
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      56
      1100
    Aihe