http://www.mascus.fi/Kuljetuskalusto/Kaytetyt-Kuorma-autot-Alustat/Volvo/FH12 parabeljouset/images/74cb95b9-9de8-4ec2-8a65-f7493a2ed947.html
Mikäs tää on
7
3322
Vastaukset
- mutta kysyin iskältä
ja se sanoi että oiskohan se ruotsalaisten käsitys kuorma-autosta.neljä akselia vaatii paljon renkaita ja on kankea käännellä.
- Sitä Hydraulirullaa?
Auton takana oleva Hydraulinen vetolaite on tarkoitettu ns.matala jalkakonttien käsittelyyn. Rillat alhaalla ajetaan konttiin kiinni ja nostetaan etupää ilmaan,Veto päälle jarrut auki ja VOT! kontti on kyydis. Rillat alas,lukot kiinni,si vielä jalat ylös ja menoks.....
- lähelle
menee. Kuvasta näyttäisi että kyseessä on kippaavilla jalkalavalaitteilla varustettu auto. Siis tasonosto kippaus. Sitä rillasysteemiä en ole nähnyt enää 15 vuoteen. Pois on jäänyt. Tilalla on BDF kontit,merikontit ja LL jalkalavat combilukoilla. Sinänsä pätevä auto moneen työhön.Menee soranajosta kappaletavaran ajoon. Ja hyvä kantavuus.Harvinainen kombinaatio.
- Avaa silmät
lähelle kirjoitti:
menee. Kuvasta näyttäisi että kyseessä on kippaavilla jalkalavalaitteilla varustettu auto. Siis tasonosto kippaus. Sitä rillasysteemiä en ole nähnyt enää 15 vuoteen. Pois on jäänyt. Tilalla on BDF kontit,merikontit ja LL jalkalavat combilukoilla. Sinänsä pätevä auto moneen työhön.Menee soranajosta kappaletavaran ajoon. Ja hyvä kantavuus.Harvinainen kombinaatio.
Aika paljon jää kamaa kyytiin kippauksen jälkeen tolla kippaus kulmalla... -KAIKKI!
Eikös tuo ole se Multiliftin KX tasonostolaite vetomoottorilla? Kippisylinteriä en kyllä näe, mutta nuo kuvatkin piilottavat aika paljon. Tuo mallihan muistaakseni kehitettiin varta vasten jollekin firmalle (Transmar?), voin olla kyllä väärässäkin. Eikös sillä siirretty auton päältä kontteja suoraan juna vaunuihin vai muistanko väärin? Tässä tosta KX-laitteesta kuvia ja auto oli Transmarilta peräisin. http://kuvablogi.com/blog/1264/24/
- tai olematta
Olihan sillä rissasysteemillä nimikin.KX.Vanhoja raatoja kaikki Transmarin kuvien vehkeet.Sielläkin on nykyään LL-laitteet. Ei ole KX enää nykyään paljon käytössä.Ennen oli laajasti.VR:llä,Mallasjuomalla ym. Edelleen olen sitä mieltä että kuvan Volvon tasonostolaitteet ovat kippaavat. Perustelen sisäpuolisilla lukoilla etupäässä sekä lyhyellä takaylityksellä. Mtä mieltä muuten olisi lyhyessä takaylityksessä. Huonontaa aika paljon pv:n kääntymistä. Mutta tämä on vaan mun mielipide ja voin olla väärässäkin!Mutta en usko asiaa ilman varmaa todistetta.Selitys ei riitä!
- Jeesus
tai olematta kirjoitti:
Olihan sillä rissasysteemillä nimikin.KX.Vanhoja raatoja kaikki Transmarin kuvien vehkeet.Sielläkin on nykyään LL-laitteet. Ei ole KX enää nykyään paljon käytössä.Ennen oli laajasti.VR:llä,Mallasjuomalla ym. Edelleen olen sitä mieltä että kuvan Volvon tasonostolaitteet ovat kippaavat. Perustelen sisäpuolisilla lukoilla etupäässä sekä lyhyellä takaylityksellä. Mtä mieltä muuten olisi lyhyessä takaylityksessä. Huonontaa aika paljon pv:n kääntymistä. Mutta tämä on vaan mun mielipide ja voin olla väärässäkin!Mutta en usko asiaa ilman varmaa todistetta.Selitys ei riitä!
Kyseessä ei ole kippaavat laitteet, vaan LL-KX laitteiden yhdistelmä, jolla voi kuljettaa molemman tyyppisiä lavoja. Kyseinen autolla kuljetettu pääsääntöisesti Parman betoni-elementti lavoja, jotka matala jalkaisia, josta syystä KX-laite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614