Fyysinen väkivalta näkyy mutta henkisen väkivallan vauriot ei näy , silti ihreille syntyy jopa elinikäiset vammat. Miltähän Sinusta tuntuisi jos joka päivä koet; haukkumista, mitätöintiä, vähättelyä,arvostelua ulkonäystä m.m.? -itsetunto häviää -nöyryys -ahdistusta -masennusta jopa itsetuhoisuutta Kuitenkaan oikeus ei tunne tätä rikoksen muotoa. Ei voi todistaa.
henkinen väkivalta parisuhteessa
3
1241
Vastaukset
- en ymmärrä?
Jos suhde ei kerran toimi, ja toinen käyttäytyy noin, niin miksi sitä pitäisi sietää? Miksei sano vastaan, miksei lähde?
- minä vain
taloudelllien tilanne
velat
outo paikkakunta
lapsen sairaus
lapsen koulutus
miehen kyky puhua ympäri
naisen huono itsetunto
kun liitossa on saanut tuntea olevansa huono ( mm minä 14v) sitä pitää totena eikä usko enää itseensä ja tekemisiinsä.... - just-82
minä vain kirjoitti:
taloudelllien tilanne
velat
outo paikkakunta
lapsen sairaus
lapsen koulutus
miehen kyky puhua ympäri
naisen huono itsetunto
kun liitossa on saanut tuntea olevansa huono ( mm minä 14v) sitä pitää totena eikä usko enää itseensä ja tekemisiinsä....Tilanteesta on varmasti hankala päästä irti, mutta tilanne ei ratkea ilman irtiottoa. Myös lapsen kehitys huomioon ottaen ei kannata jatkaa suhteessa, jossa esiintyy minkäänlaista väkivaltaa ja jossa on huono olla.
Toivon, että yrittäisit löytää jonkun läheisen ystävän tai ulkopuolisen henkilön, jolle voisit asiasta puhua ja joka voisi antaa tukea sinulle. Ulkopuolisen näkökulma voi auttaa! Tukea voisit saada myös turvakodista. Tietoa näistä vaihtoehdoista ja keskusteluapua saat esimerkiksi rikosuhripäivystyksestä puh. 020316116.
Voimia sinulle ja perheellesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713849- 1013475
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773310Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362618- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006