Fyysinen väkivalta näkyy mutta henkisen väkivallan vauriot ei näy , silti ihreille syntyy jopa elinikäiset vammat. Miltähän Sinusta tuntuisi jos joka päivä koet; haukkumista, mitätöintiä, vähättelyä,arvostelua ulkonäystä m.m.? -itsetunto häviää -nöyryys -ahdistusta -masennusta jopa itsetuhoisuutta Kuitenkaan oikeus ei tunne tätä rikoksen muotoa. Ei voi todistaa.
henkinen väkivalta parisuhteessa
3
1259
Vastaukset
- en ymmärrä?
Jos suhde ei kerran toimi, ja toinen käyttäytyy noin, niin miksi sitä pitäisi sietää? Miksei sano vastaan, miksei lähde?
- minä vain
taloudelllien tilanne
velat
outo paikkakunta
lapsen sairaus
lapsen koulutus
miehen kyky puhua ympäri
naisen huono itsetunto
kun liitossa on saanut tuntea olevansa huono ( mm minä 14v) sitä pitää totena eikä usko enää itseensä ja tekemisiinsä.... - just-82
minä vain kirjoitti:
taloudelllien tilanne
velat
outo paikkakunta
lapsen sairaus
lapsen koulutus
miehen kyky puhua ympäri
naisen huono itsetunto
kun liitossa on saanut tuntea olevansa huono ( mm minä 14v) sitä pitää totena eikä usko enää itseensä ja tekemisiinsä....Tilanteesta on varmasti hankala päästä irti, mutta tilanne ei ratkea ilman irtiottoa. Myös lapsen kehitys huomioon ottaen ei kannata jatkaa suhteessa, jossa esiintyy minkäänlaista väkivaltaa ja jossa on huono olla.
Toivon, että yrittäisit löytää jonkun läheisen ystävän tai ulkopuolisen henkilön, jolle voisit asiasta puhua ja joka voisi antaa tukea sinulle. Ulkopuolisen näkökulma voi auttaa! Tukea voisit saada myös turvakodista. Tietoa näistä vaihtoehdoista ja keskusteluapua saat esimerkiksi rikosuhripäivystyksestä puh. 020316116.
Voimia sinulle ja perheellesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site2176689Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1355588Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2933631Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283510Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat1252537Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42190Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi592021Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne192016Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631803- 1061554