Kokemusta Ferrari-pelistä? Kyseinen peli kuulemma vaikea, mutta laadukas.... Itsellä 1 ajopeli ja en siitä pidä yhtään -NFS Pro Street- GRID demoa olen kokeillut ja vaikuttaa hyvältä.
PS3:n ajopelit
13
397
Vastaukset
- asiaa ajava mies
Kohta on myöhäistä....
- banZai
Kertonee paljon palautteen antajasta ja asiaan liittymisestä mitenkään! En sinällään myöstynyt mistään vaan kävin hakemassa kyseisen pelin juuri CM- tavaratalosta hintaan 19 ja vielä 1kpl jäi hyllyyn.
- banZai
..oma mersu. Ostopelin kokeilen kunhan kerkiän muoveista ulos saada sen heh heh. Tulipa ajeltua mersulla tänään 300km ja netissä KZ2 peliä iltapuhteina muutama tunti. "Aamulla" öpaut 10-12 ehkä korkkaan kotelon ja annan arviot pelistä kun kukaan ei ilmeisemmin peliin koskenut tai panttaa tietoa.
- hor hor hor!
Ajoit 300km, mutta silti aikaa jäi rutkasti täällä paskan jauhamiseen. BUAHAHAHAHAHAA! Ei saatana miten nolo provo!
- banZai
hor hor hor! kirjoitti:
Ajoit 300km, mutta silti aikaa jäi rutkasti täällä paskan jauhamiseen. BUAHAHAHAHAHAA! Ei saatana miten nolo provo!
Kesänopeudet 120km/h moottoritiellä ja 100km/h perustiellä ja vuorokaudessa 24h aikaa! Jos käyttää aikaa alle 3h autolla ajamiseen niin onko koko vrk tehty täyteen mielestäsi??? Tekstiviestin ajan menee tänne laittaa kyselyä tai kommenttia, konsolillapelaaminen on kiinnostava asia oikeasti, joten kokeileppa sinäkin jos et vielä koskaan sitä kokeillut! Lueppa uudelleen itse muotoilemasi palaute ja metippä mitä sillä oikeasti tarkoitit? On täysin turhaa hyökätä olla olevinaan iloinen vaikka palautteesi on melkoisen noloa oikeasti lukea! Provoutua saa kaikesta jokainen, mutta se on oma moka! Lappiin on täältä etelästä pitkämatka ja ajoaikana yli 12h menee, mutta kerkiän ajamisen jälkeen vielä perillä kalastella perholla pari-kolmetuntia hyvinkinkin ennen kuin aletaan hetkeksi nukkumaan! Huomaa heti että lapsi olet joka koskaa ajanut autoa vaan ollut kiukkunen kyydissä oleva joka tarvitsee karkkia kestämään 300km matkan ja päivä on varmasti täysi.
- hahahaha!
ajanpa itsekin mersulla, mutta niin köyhä en ole, että tulisi mieleenkään retostella ja päteä sillä jollakin pelikonsolipalstalla :D
- mersus
on.
- ruosteläjä
mersus kirjoitti:
on.
190 vuodelta '89, mutta kyllä se 80-luvun pikkumersukin on mersu.
- banZai
mersus kirjoitti:
on.
Just alle uudet Michelinin Energyt, saas näkemän ja kokeman miten rengas alla pelittää. Alkuvaikutelmana ok. 215x55 R16
- xbox
banZai kirjoitti:
Just alle uudet Michelinin Energyt, saas näkemän ja kokeman miten rengas alla pelittää. Alkuvaikutelmana ok. 215x55 R16
Paljompa kertoo tuo "hyvä ja kehuttu malli". Etkö tiedä yhtäkään mallia, jonka voisit valehdella omistavasi?
- banZai
ruosteläjä kirjoitti:
190 vuodelta '89, mutta kyllä se 80-luvun pikkumersukin on mersu.
.......ruosteeton? tai 93 ruosteeton tai 99 ruosteeton tai 2002 ruosteeton? Kaverin vanha ruosteeton Cadillac kyllä maukkaapi, pakko myöntää. Olen pari 80-luvun alun autoa tuttavapiirissä ihmetellyt, opel ascona ja corolla jotka kuin kaupasta just uutuutena olisivat??
- ponsai
xbox kirjoitti:
Paljompa kertoo tuo "hyvä ja kehuttu malli". Etkö tiedä yhtäkään mallia, jonka voisit valehdella omistavasi?
mun mese on vm. 2010 500 hv S-sarjan Maclaren Mersedes penz SLR kaikilla herkuilla! katsos kun mulla on rahaa ostaa pleikkarikin!
- banZai
ponsai kirjoitti:
mun mese on vm. 2010 500 hv S-sarjan Maclaren Mersedes penz SLR kaikilla herkuilla! katsos kun mulla on rahaa ostaa pleikkarikin!
?? Mihin pyrit vastauksellasi? Vitutt** elämä ja olet vain oma itsesi loputtomineen kuvitelmineen?...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat156713Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard2483750Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."293452Seiska: Helmi Loukasmäki, 25, rehellisenä Dannystä, 83, ja isosta ikäerosta
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat pitäneet yhtä jo useamman vuoden. Nyt Helmi kertoo rehellisenä i423188Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks203038Uus terveysassema
Ei taia olla vielä ketjua siitä ni minäpä alotan. Joko sitä ruvettas porukalla nyt mollaamaa ja arvostelemaa ku nii ruma132885Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k192719Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂512395Purralla luistaa hihna isolla pyörällä, kasetti ei kestä
”Purra käy nyt pahasti ylikierroksilla” Nähtiinhän Purran sekoilut jo Lohjan torilla taannoin. Eikö eduskunnassa ole271983Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S3311716