en malta odottaa Madonnaa

fanienfani

Olen odottanut tätä 20v että näkisin Madonnan livenä ja nyt se toteutuu. Aika ei vaan taho mennä eteen päin kun joka ikinen päivä ajattelen sitä. Oonkohan mä ihan terve? Pari kaveria on nähnyt Madonnan konsertin ja kehuivat sitä maasta taivaaseen ja eivät ole vastaavaa koennut. Nyt mietin sitä että mitenköhän aikaisin sinne kandee mennä kun ihan varmasti siellä on hirvee ryysis kun kaikki haluu mahdollisimman eteen. Miten muut meinaa suunnitella menevänsä sinne?

4

276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä välissä on

      juhannuskin ja monta hyvää viikonloppua ennen Maddea. Ei kannata suunnitella ja ajatella asiaa tolkuttomasti, silloin tulee ylikuormitettua odotuksia jotka ei mahdollisesti täyty. Rennosti vaan. Meillä on - hotelli varattuna - korvatulpat Mietiskelen ostavani pienen retkijakkaran jonka saa kokoon, onkohan se pöllö ajatus? Nesteytys pitää miettiä ajoissa ettei juo paljon, paikkaa ei sitten saa takaisin jos joutuu menee asioille. Sopivat kengät pitää hommata, korkkiksilla ei voi seisoa, mutta olen kauhean lyhyt......... Meillä on A-liput ja paras kohta olisi päästä sellaiseen kohtaan jossa voisi nojata aitaan. Ainoa asia jota ei voi määrätä on ilma, toivottavasti ei sada. Mutta viimeisen 18vuoden aikana ei ole satanut kuin yhden ainoan kerran 4-6 päivien aikana. Kyllä ihan terveeltä vaikutat, älä huolestu.

    • ---------------

      ...että koko paska olisi ohi. Tosin siitä kai sitten puhutaan 10 vuotta jälkeenpäin....huonoon aikaan, tuntui että olimme juuri päässeet yli jääkiekon MM-95 -huumasta.

      • vieläkö lätkän maku suussa

        no, OMG, tosiaan joku vatkaa syvällä jos viälä on MM- tunnelmassa. En kyllä henkilökohtaisesti tunne ketään joka MM kisoista vielä horisee, aika kuluu, pönttä pyörii, eteenpäin mennään jne.


    • ensiksi...

      lämmittää saunan, grillailla, sitten rauhassa terassille. Voisin tuossa about 20 maissa rauhassa kävellä sinne taakse...on tilaa ja pääsee anniskelupaikkaankin=), kyllä se sinne näkyy ja kuuluu tarpeeksi hyvin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe