Muistin virkistämiseksi suurimmat huvipuistot Ranskassa. Kävijämäärät viime vuodelta.Disneyland Paris;15,3 miljoonaa kävijää. Parc Asterix:1,8 milj. Futuroscope 1,6 milj. Le Puy-de-Fou 1,3 milj. Marineland 1,3 milj.
Huvipuistot
3
741
Vastaukset
- Pariisin matkaaja
Kiitos. Hyvä lista perheelliselle. Asterix'sta olen kuullut, että se olisi parempi kuin Disneyland, mutta lähes kaikki vain ranskaksi.
- maissi1
Ranskalaiset käy itse Asterix-puistossa ja turistit Disenylandissa.. Ollaan oltu pari kertaa Disneylandissa ja kerran Asterix-puistossa.Tänä kesänä mennään taas Asterix-puistoon kun 9-vuotias poikamme sai valita. Disneyland on ihan kiva mutta aika rahastusta tuo meininki. Itse käydään Champs Elyseellä Disney-kaupassa ja sieltä saa ihan samat kamat kuin Disneylandissa ja Asterix-puistossa on ihan yhtä kivat (ellei kivemmatkin) laitteet, suosittelen! http://www.parcasterix.fr/
- Palmu
maissi1 kirjoitti:
Ranskalaiset käy itse Asterix-puistossa ja turistit Disenylandissa.. Ollaan oltu pari kertaa Disneylandissa ja kerran Asterix-puistossa.Tänä kesänä mennään taas Asterix-puistoon kun 9-vuotias poikamme sai valita. Disneyland on ihan kiva mutta aika rahastusta tuo meininki. Itse käydään Champs Elyseellä Disney-kaupassa ja sieltä saa ihan samat kamat kuin Disneylandissa ja Asterix-puistossa on ihan yhtä kivat (ellei kivemmatkin) laitteet, suosittelen! http://www.parcasterix.fr/
Disneylandissa käy yli 6,5 miljoonaa ranskalaista vuosittain. Kaikki on tietysti suhteellista.
Parc Asterix reissun hintaa nostaa n. 7 € kalliimpi linja-automatka Louvrelta (menopaluu 20 €). Asterix puistoreissu tulee silti aikuiselle reilun kympin halvemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566