Muistin virkistämiseksi suurimmat huvipuistot Ranskassa. Kävijämäärät viime vuodelta.Disneyland Paris;15,3 miljoonaa kävijää. Parc Asterix:1,8 milj. Futuroscope 1,6 milj. Le Puy-de-Fou 1,3 milj. Marineland 1,3 milj.
Huvipuistot
3
756
Vastaukset
- Pariisin matkaaja
Kiitos. Hyvä lista perheelliselle. Asterix'sta olen kuullut, että se olisi parempi kuin Disneyland, mutta lähes kaikki vain ranskaksi.
- maissi1
Ranskalaiset käy itse Asterix-puistossa ja turistit Disenylandissa.. Ollaan oltu pari kertaa Disneylandissa ja kerran Asterix-puistossa.Tänä kesänä mennään taas Asterix-puistoon kun 9-vuotias poikamme sai valita. Disneyland on ihan kiva mutta aika rahastusta tuo meininki. Itse käydään Champs Elyseellä Disney-kaupassa ja sieltä saa ihan samat kamat kuin Disneylandissa ja Asterix-puistossa on ihan yhtä kivat (ellei kivemmatkin) laitteet, suosittelen! http://www.parcasterix.fr/
- Palmu
maissi1 kirjoitti:
Ranskalaiset käy itse Asterix-puistossa ja turistit Disenylandissa.. Ollaan oltu pari kertaa Disneylandissa ja kerran Asterix-puistossa.Tänä kesänä mennään taas Asterix-puistoon kun 9-vuotias poikamme sai valita. Disneyland on ihan kiva mutta aika rahastusta tuo meininki. Itse käydään Champs Elyseellä Disney-kaupassa ja sieltä saa ihan samat kamat kuin Disneylandissa ja Asterix-puistossa on ihan yhtä kivat (ellei kivemmatkin) laitteet, suosittelen! http://www.parcasterix.fr/
Disneylandissa käy yli 6,5 miljoonaa ranskalaista vuosittain. Kaikki on tietysti suhteellista.
Parc Asterix reissun hintaa nostaa n. 7 € kalliimpi linja-automatka Louvrelta (menopaluu 20 €). Asterix puistoreissu tulee silti aikuiselle reilun kympin halvemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741