Huvipuistot

osu

Muistin virkistämiseksi suurimmat huvipuistot Ranskassa. Kävijämäärät viime vuodelta.Disneyland Paris;15,3 miljoonaa kävijää. Parc Asterix:1,8 milj. Futuroscope 1,6 milj. Le Puy-de-Fou 1,3 milj. Marineland 1,3 milj.

3

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pariisin matkaaja

      Kiitos. Hyvä lista perheelliselle. Asterix'sta olen kuullut, että se olisi parempi kuin Disneyland, mutta lähes kaikki vain ranskaksi.

      • maissi1

        Ranskalaiset käy itse Asterix-puistossa ja turistit Disenylandissa.. Ollaan oltu pari kertaa Disneylandissa ja kerran Asterix-puistossa.Tänä kesänä mennään taas Asterix-puistoon kun 9-vuotias poikamme sai valita. Disneyland on ihan kiva mutta aika rahastusta tuo meininki. Itse käydään Champs Elyseellä Disney-kaupassa ja sieltä saa ihan samat kamat kuin Disneylandissa ja Asterix-puistossa on ihan yhtä kivat (ellei kivemmatkin) laitteet, suosittelen! http://www.parcasterix.fr/


      • Palmu
        maissi1 kirjoitti:

        Ranskalaiset käy itse Asterix-puistossa ja turistit Disenylandissa.. Ollaan oltu pari kertaa Disneylandissa ja kerran Asterix-puistossa.Tänä kesänä mennään taas Asterix-puistoon kun 9-vuotias poikamme sai valita. Disneyland on ihan kiva mutta aika rahastusta tuo meininki. Itse käydään Champs Elyseellä Disney-kaupassa ja sieltä saa ihan samat kamat kuin Disneylandissa ja Asterix-puistossa on ihan yhtä kivat (ellei kivemmatkin) laitteet, suosittelen! http://www.parcasterix.fr/

        Disneylandissa käy yli 6,5 miljoonaa ranskalaista vuosittain. Kaikki on tietysti suhteellista.

        Parc Asterix reissun hintaa nostaa n. 7 € kalliimpi linja-automatka Louvrelta (menopaluu 20 €). Asterix puistoreissu tulee silti aikuiselle reilun kympin halvemmaksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      180
      1613
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      59
      1125
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      907
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      801
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      131
      787
    6. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      758
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      731
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      689
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      664
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      629
    Aihe