Muistin virkistämiseksi suurimmat huvipuistot Ranskassa. Kävijämäärät viime vuodelta.Disneyland Paris;15,3 miljoonaa kävijää. Parc Asterix:1,8 milj. Futuroscope 1,6 milj. Le Puy-de-Fou 1,3 milj. Marineland 1,3 milj.
Huvipuistot
3
732
Vastaukset
- Pariisin matkaaja
Kiitos. Hyvä lista perheelliselle. Asterix'sta olen kuullut, että se olisi parempi kuin Disneyland, mutta lähes kaikki vain ranskaksi.
- maissi1
Ranskalaiset käy itse Asterix-puistossa ja turistit Disenylandissa.. Ollaan oltu pari kertaa Disneylandissa ja kerran Asterix-puistossa.Tänä kesänä mennään taas Asterix-puistoon kun 9-vuotias poikamme sai valita. Disneyland on ihan kiva mutta aika rahastusta tuo meininki. Itse käydään Champs Elyseellä Disney-kaupassa ja sieltä saa ihan samat kamat kuin Disneylandissa ja Asterix-puistossa on ihan yhtä kivat (ellei kivemmatkin) laitteet, suosittelen! http://www.parcasterix.fr/
- Palmu
maissi1 kirjoitti:
Ranskalaiset käy itse Asterix-puistossa ja turistit Disenylandissa.. Ollaan oltu pari kertaa Disneylandissa ja kerran Asterix-puistossa.Tänä kesänä mennään taas Asterix-puistoon kun 9-vuotias poikamme sai valita. Disneyland on ihan kiva mutta aika rahastusta tuo meininki. Itse käydään Champs Elyseellä Disney-kaupassa ja sieltä saa ihan samat kamat kuin Disneylandissa ja Asterix-puistossa on ihan yhtä kivat (ellei kivemmatkin) laitteet, suosittelen! http://www.parcasterix.fr/
Disneylandissa käy yli 6,5 miljoonaa ranskalaista vuosittain. Kaikki on tietysti suhteellista.
Parc Asterix reissun hintaa nostaa n. 7 € kalliimpi linja-automatka Louvrelta (menopaluu 20 €). Asterix puistoreissu tulee silti aikuiselle reilun kympin halvemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822