Hei! Onko muita tuolloin 9.5 lähtijöitä novita nimiseen hotelliin? itselläni on viikon matka. kiva olisi saada ruoka-shoppailu seuraa ja iltaelämässä olisi kiva käväistä. Onko muilla kokemuksia ko. hotellista? sinkkuneito
Alanyaan 9.5
4
565
Vastaukset
- 9.5.
Alanyaan! Minkä matkanjärjestäjän hotelli novita on? Missä päin sijaitsee? Minkä ikäistä seuraa haeskelet?
Hei! Finnamatkojen kautta. N. 1 km keskustaan ja rantaan 400m. lento lähtee aamulla klo 6.00.Seura voi olla minkä ikäistä tahansa. Voit kirjoittaa minulle [email protected]
- jj32
vsimies kirjoitti:
Hei! Finnamatkojen kautta. N. 1 km keskustaan ja rantaan 400m. lento lähtee aamulla klo 6.00.Seura voi olla minkä ikäistä tahansa. Voit kirjoittaa minulle [email protected]
Mo.Kirjoitan puolison puolest,eliks rva 40 nuorekas ja silleen,paljon sul on ikää.Ollaan samal lähdöl Margaritaan menos pari lapsenlapsi,jos kiinnostaa ni koodaa,ois kiva kun ei aina itse tartteis lähtee ulos!heh
jj32 kirjoitti:
Mo.Kirjoitan puolison puolest,eliks rva 40 nuorekas ja silleen,paljon sul on ikää.Ollaan samal lähdöl Margaritaan menos pari lapsenlapsi,jos kiinnostaa ni koodaa,ois kiva kun ei aina itse tartteis lähtee ulos!heh
Olen 35-v. nuori neitokainen ja kiva olisi saada menokaveria, jos ette halua lähteä porukalla esim. iltaelämään. Kenen lennolla tulette ja mikä on tiedän matkajärjestäjä? olisi kiva jos kirjoitat sähköposti os. suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655440Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti862770- 2742551
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191914Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2341606Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561231Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131133- 881115
- 901106