Second Life hahmon muokkaaminen

International

Hei! Voisiko joku kertoa kuinka Second Life hahmoa muokataan?

Ihan outoja nuo liukusäätimet en tajua niitä :D

Voiko mitenkään valita valmiita vaatteita ja ruumiinosia, kasvojenosia ja hiuksia jostain yksinkertaisesti...

=) Haluaisin kunnon hiukset ja hyvän ihonvärin ja vaatteet, nyt semmoset mielisairaalavaatteet ja kaljupää... :D

6

1244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Second Lifessä yli 2v.

- Hahmoa voi mokata klikkaamalla oikean puoleisella hiirennapilla hahmon päällä ja valitse Edit Appearance. Liukusäätimissä on järkeä. SL:ssä on kaikista monipuolisin hahmon muokkaus.

- Vaatteita on helppo laittaa päälle ja pois inventorysta. Älä touhua mitään vaatteiden kanssa kun olet Edit Appearance tilassa. Tuossa tilassa voit muokata vaatteita, mutta vaatteet pistetään päälle ja pois inventoryn kautta.

- Ruumis koostuu SL:ssä yhdestä kappaleesta joka on shape. Voit muokata sitä monipuolisesti. Jos haluat irrallisia ruumiin osia, on sekin mahdollista. Ne liitetään hahmoon erikseen (attachments).

- Hiuksia saa hankittua erikseen. Ne liietään hahmoon (attachments)

- Hiuksia, vaatteita ja skinejä löytyy pilvin pimein SL:stä. Jopa ilmaiseksi. Kokeile vaikka teleportata paikkaan nimeltä Free Dove. Löydät sen käyttämällä Searchia. Myös voit kokeilla Freebie Heaven ja muita vastaavia.

Toivottavasti viihdyt SL:ssä. Itse olen ollut jo yli 2 vuotta enkä loppua näy. Muut pelit ei enää kiinnosta yhtään, kun voin tehdä kaikkea SL:ssä - ts. ei tarvi muita pelejä. Esimerkiksi jos roolipelit kiinnostaa niin ei tarvi muuta kuin joinata roolipelisimeihin ja pääsee tekee hahmoja ja taistelemaan.

• International

..mutta olenkin jo tähän mennessä tutustunut kunnolla hahmon muokkaukseen, kun tajusin että ihot ym.. ladataan erikseen niin ei niitä liukusäätimiä olekaan niin tarvinnut käyttää, eikä ne tunnukaan enää niin vaikeilta vaikka Englanninkielen taitoni on mitä on... ;)

On kyllä aika monipuolinen... Inventoryn (Tavaravalikon) olen myöskin tutustunut ja se on yksinkertainen käyttää...

Ja kyllä niitä ilmaisia tavaroita, huonekaluja, vaatteita, elintarvikkeita onkin löytynyt paljon... :)

Huvipuistoissa, tavarataloissa ja sen sellaisissakin olen muutaman kerran käynyt...

Aloittaessani löysin upean niin sanotun "Google" kääntäjän (vaikka se ei sitä oikeastaan ole) jolla voin keskustella tästä kielimuurista huolimatta... =)

Päästyäni kokeilemaan ensimmäistä kertaa, jäin tähän koukkuun... ;D

Kiitoksia

• habbo tyyppi

no toimiiko ne muokkaus tavat habossa ?

• sannapk1
        habbo tyyppi kirjoitti:

no toimiiko ne muokkaus tavat habossa ?

kertoisko joku miten habboo muakataa?!? huoh voisko sit joku vastaa ees tähä tänks jos vastaa:)

• juupajuupaduu
        sannapk1 kirjoitti:

kertoisko joku miten habboo muakataa?!? huoh voisko sit joku vastaa ees tähä tänks jos vastaa:)

mite ni muakata. ukkoo vai. paina ukonkuvaa reunas ja sit henkarii (kai)

• juupajuupaduu

:D kiva smaili

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      4731
    2. En minä alussa sua pitänyt kauniina

Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas
      Tunteet
      215
      2900
    3. Voisitko mies kirjoittaa

Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..
      Ikävä
      62
      1389
    4. Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?

Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik
      Luterilaisuus
      333
      1310
    5. Kirjoitan sulle sydämestäni

Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s
      Tunteet
      66
      1071
    6. Meillä on vain telepaattinen suhde

Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.
      Ikävä
      76
      947
    7. Kiinteistökuningattarelle satelee nyt tuomioita oikein urakalla

https://www.is.fi/viihde/art-2000008926919.html TELEVISIOSTA kiinteistövälittäjänä tunnetuksi tullut Kaisa Liski sai yhden vuoden ja kahden kuukauden
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      940
    8. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
      Ikävä
      74
      937
    9. Puolangan Porukka. Kuulkaas tämä.

Hyvää iltaa hyvä Puolangan herrasväki. Kertokaa minulle mistä löydän Puolangalta vastusta niinsanotusti tanssimaan nurkan taakse! Olen saanut tarpeeks
      Puolanka
      46
      937
    Aihe