Hei! Voisiko joku kertoa kuinka Second Life hahmoa muokataan? Ihan outoja nuo liukusäätimet en tajua niitä :D Voiko mitenkään valita valmiita vaatteita ja ruumiinosia, kasvojenosia ja hiuksia jostain yksinkertaisesti... =) Haluaisin kunnon hiukset ja hyvän ihonvärin ja vaatteet, nyt semmoset mielisairaalavaatteet ja kaljupää... :D
Second Life hahmon muokkaaminen
6
1278
Vastaukset
- Second Lifessä yli 2v.
- Hahmoa voi mokata klikkaamalla oikean puoleisella hiirennapilla hahmon päällä ja valitse Edit Appearance. Liukusäätimissä on järkeä. SL:ssä on kaikista monipuolisin hahmon muokkaus. - Vaatteita on helppo laittaa päälle ja pois inventorysta. Älä touhua mitään vaatteiden kanssa kun olet Edit Appearance tilassa. Tuossa tilassa voit muokata vaatteita, mutta vaatteet pistetään päälle ja pois inventoryn kautta. - Ruumis koostuu SL:ssä yhdestä kappaleesta joka on shape. Voit muokata sitä monipuolisesti. Jos haluat irrallisia ruumiin osia, on sekin mahdollista. Ne liitetään hahmoon erikseen (attachments). - Hiuksia saa hankittua erikseen. Ne liietään hahmoon (attachments) - Hiuksia, vaatteita ja skinejä löytyy pilvin pimein SL:stä. Jopa ilmaiseksi. Kokeile vaikka teleportata paikkaan nimeltä Free Dove. Löydät sen käyttämällä Searchia. Myös voit kokeilla Freebie Heaven ja muita vastaavia. Toivottavasti viihdyt SL:ssä. Itse olen ollut jo yli 2 vuotta enkä loppua näy. Muut pelit ei enää kiinnosta yhtään, kun voin tehdä kaikkea SL:ssä - ts. ei tarvi muita pelejä. Esimerkiksi jos roolipelit kiinnostaa niin ei tarvi muuta kuin joinata roolipelisimeihin ja pääsee tekee hahmoja ja taistelemaan.
- International
..mutta olenkin jo tähän mennessä tutustunut kunnolla hahmon muokkaukseen, kun tajusin että ihot ym.. ladataan erikseen niin ei niitä liukusäätimiä olekaan niin tarvinnut käyttää, eikä ne tunnukaan enää niin vaikeilta vaikka Englanninkielen taitoni on mitä on... ;) On kyllä aika monipuolinen... Inventoryn (Tavaravalikon) olen myöskin tutustunut ja se on yksinkertainen käyttää... Ja kyllä niitä ilmaisia tavaroita, huonekaluja, vaatteita, elintarvikkeita onkin löytynyt paljon... :) Huvipuistoissa, tavarataloissa ja sen sellaisissakin olen muutaman kerran käynyt... Aloittaessani löysin upean niin sanotun "Google" kääntäjän (vaikka se ei sitä oikeastaan ole) jolla voin keskustella tästä kielimuurista huolimatta... =) Päästyäni kokeilemaan ensimmäistä kertaa, jäin tähän koukkuun... ;D Kiitoksia
- habbo tyyppi
no toimiiko ne muokkaus tavat habossa ?
- sannapk1
habbo tyyppi kirjoitti:
no toimiiko ne muokkaus tavat habossa ?
kertoisko joku miten habboo muakataa?!? huoh voisko sit joku vastaa ees tähä tänks jos vastaa:)
- juupajuupaduu
sannapk1 kirjoitti:
kertoisko joku miten habboo muakataa?!? huoh voisko sit joku vastaa ees tähä tänks jos vastaa:)
mite ni muakata. ukkoo vai. paina ukonkuvaa reunas ja sit henkarii (kai)
- juupajuupaduu
:D kiva smaili
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837