voiko olla ihmisellä poste restante osoite sekä normaali kotiosoite samaan aikaan? eli siis esim. perintätoimiston kirjeet tulisivat poste restante osoitteeseen? ja esim.lehdet tms tulisivat kotiosoitteeseen?
poste restante
5
1024
Vastaukset
- laskuja joitten
maksamisessa on vaikeuksia? Hmm...nykyään on vaikeaa saada enää nitä postejuttuja koska niiden vuokraaminen on käytännössä lopetettu. Voisko kuitenkin olla parempi sitten osoittaa perintätoimiston kuoret esim. työpaikalle jos voit vaikuttaa siihen että haet postin itse.
- duunariöö
Postinkantajana voin kertoa että se on joko tai...näitä tapauksia "perhe" ja yksinhuoltaja riittäää...
- No niin varmaan
duunariöö kirjoitti:
Postinkantajana voin kertoa että se on joko tai...näitä tapauksia "perhe" ja yksinhuoltaja riittäää...
Sinä et ole postinkantajana kyllä ollut päivääkään, muuten et kirjoittaisi moista paskaa. Sinulle ja tuolle toiselle pässille tiedoksi että "poste restante" osoite EI ole mitään mitä "vuokrataan" tai "haetaan" tai muuta sellaista (tuo toinen taisi ehkä sotkea postilokeroon, en tiedä). Poste restante -osoitetta voi käyttää aivan kuka hyvänsä.
- tavallaan
Poste restante tarkoittaa noutopostia. Eli haet postin itse postitoimistosta. Se ei ole postilokero joka on maksullinen palvelu. Itse olen kieltäytynyt jakelusta ja haen toimistosta. Päivittäiset laskut tulee ja menee sähköisesti. Poste restante mulle annettujen ohjeiden mukaan vaatii osoitteenmuutoksen.Eli sen perusteella postia ei voisi jakaa kahteen paikkaan samaan aikaan mutta treffi-ilmoissa ennenvanhaan järjestelmää on käytetty kahtena jakeluna. Nykypostin sekavista asianhoidosta ja valtakunnallisesta puhelin neuvonnasta on vaikea saada mitään selvyyttä paikallistasolla. Kyllästyin koko sirkukseen hoidan asiani muita reittejä. Päivälehdet jaetaan postista riippumatta vaikka ulko-oven postiluukkuun. Tilatut aikakausilehdet voit ostaa irtonumeroina tai ottaa tilauksen sinne maksulliseen postilokeroon. Laskut saa pankin maksupalveluun,e-laskuna ja osittain myös sähköpostiin riippuen laskuttajan järjestelmästä. Perintätoimistoa on vaikea noilla jallittaa ne kyllä löytää vaikka yritäisit kikkailla postien kanssa. Sovi mieluummin ja yritä hoitaa. Perintätoimisto todennäköisesti ottaa osoitteesi maistraatista ja sinne ei postilokerot ja restantet kelpaa.
- PÄSSI se oikea
Auitsista vaan! Juu anteeksi, Pässi tässä pyytää, sekoitin postilokrun ja poste restanten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537790- 614360
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1403983Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233902Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423300Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383208Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253195- 482913
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422721- 492484