ihana loma turkissa!

varattu xl-nainen

Oltiin tyttöjen kanssa viikko Kemerissä ja vaikka olen varattu nainen tuli vähän seikkailtua turkkilaisten miesten kanssa ne kun tykkäävät vähän rehevämmästäkin suomineidosta ;) oli todella ihanaa,ainoa mikä tunnelmaa latisti oli Ismailin hieman ylipitkät nenänkarvat.Mutta kyllä oli ihan kiva tulla kotiakkin vaikka kaipaus jäi.......

21

4579

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaa s-nainen

Minä kaipaan vähän parempia provoiluja!

• säälitarinaa

voi miten surkea esitys konsanaa, suoni-lahna turkissa , KIEHTOVAA.....me hoitoon

• hivin perseeseesi.

toivottavasti saat kupan ja hivin perseeseesi koska sinnekin on ahmet myös mulkkunsa tunkenut.Ronttosesta puhumattakaan.ja kaikki ilman ehkäisyä.

• xxxxl:kin

ahmetille kelpaa xxxxl:kin,ei ole turhan ronkeli,ja sinulle varmasti miehensaanti muuten ei onnistu ainakaan kotimaassa.

• niinpäniinp'

omapahan on asiansa mutta näistä kommenteista huomaa miksi se ulkomaalainen mies kiehtoo enemmän kun suomalainen pinnallinen tollo!

• hyvääh

Kyllä ahmetti paras kulli kiva ratsastaa

• päällesi laskeutuu 150 kilo...

taitaa sullakin jamali mennä panohalut kun päällesi laskeutuu 150 kiloa läskiä,suonikohjua ja selluliittia.

• roseri

En ikinä haluaisi olla turkkilaisen miehen kanssa, niitä ei kiinnosta kuin pikkutytöt joita ne suomessa sitten jahtaa, ja yleensäkki kaikki akat kelpaa niille..lipeviä luikkuja kaikki.

• saa edestä ja takaa turkkil...

taidat olla vain kateellinen kun naapurin akka saa edestä ja takaa turkkilaista miestä.kostuuko jo paikat pelkästä ajatuksesta.

• heh heh heh

Miehesi Thaimaahan ...niin huomaat olevasi pian sinkku.

• jääny sinne

hyi s...na että pitääkin antaa ahmeteille...toivottavasti sait edes satiaisia ahmetin nenä karvoista

• tykkää sustakin.

Minua ei kyllä yhtään kiinnosta mitkään lylleröt..

• yrjö....................

turkkilaisille kelpaa kyllä mikä vaan.....

• on arfikan

kaltainen suomi-norsujen luvattu maa... Et taida olla ihan fiksuimmasta päästä sinäkään.

• Juuuuu totta

Kyllä suomalaisille miehille myös kelpaa ns. ylipainoiset kun n. joka 4 on täällä Suomessa ylipainoinen.
        Haa-haaa....
        Joten ihan turha haukkua, että turkkilaiselle kelpaa mikä vaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      33
      3164
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1569
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      991
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      979
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      59
      943
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      938
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      850
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      803
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      793
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      709
    Aihe