olin huolissani

kotikiusattu

Herätessäni ,unenlänpöisenä ja mieli utuisena,ajattelin tulevan kesän iloja. Kahvipöyrässä istuessani näin lumihiutaleiden leijuvan maahan,se siitä keväästä. Lehteä lukiessani ,näin takasivun mainoksen,kesäkaluisteiden poistomyynti menossa. Se siitä muistista,missä vaihees missasin kesän? väsyneen alistunut hymy kasvoillani läksin sannanajoon,lyhyin askelin ,vanhamies, pätkivin muistein. Meno parani kun paluu matkalla täysin kuormin,orava poikanen suussaan aiheutti traktorin paniikki jarrutuksen,kun seurasin huolehtivan emon taivallusta,ilmekin kirkastui. kun orava kantaa poikasiaan ,se tietää että onhan sitä kesää vielä jäljellä.

8

761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henri|

söisi oarvia, mutta harakat näkyy tuossa takapihalla olevan pesäntekopuuhissa tuohon pihamäntyyn, että kyllä kesä on tulossa.

• Todellakin toi esiin otsikon,kesäkalusteiden poistomyynnistä. Paikkakunnan valtalehren liite näin kertoi,se jotenkin laitto miettimään kauppiaitten touhuja. oli semmonen surkuhupaisa ilmoitus.

• JekkuKonttori

Kesä on jokaisen omassa mielessä hyvä ystäväni,kotikiusattu.Kun hyväksyy itsensä niin syksyn tuloa on turha haikailla ja kaivata,sillä kesä voi vain silloin jatkua eikä sydän jaksa odottaa pineneviä iltoja.

• Mullahan on joulu ainainen rinnassa,joskus vähän kitisen mut oikeesti,ei mua pienet masenna,ei kaiva kateus. Mus on paljon havukkaahon ajattelijaa.

• mummukka

kaikki mitä kerrroiaSTAN t, oli ihanaaa ja totta, tää kone reistailee en voi kirjoittaa muu one aisemaa ja kai

• k/k

pätkivän,mut niin aloitukses oli puhekin,näyttää olevan sellanen valikoiva pätkiminen kysees.

• meidän työväenaamulehti, niin ei mennä aikojen edelle.:) Minäkin eilen kävin ostamassa traktorin perälevyn lumityöt kirkkaana mielessäni. Matkan varrelle sattui sähköjohtoihin kaatuneita puita, kuin myös nelivetotraktorin persmäki ja pieni lautanyssykkä siististi takapään kautta puretuna maantienojaan:) Minäkin ajattelin siinä etelää kohti mennessäni, jokos kiinassa joen virtaussuunta on käännetty, kun sehän aiheuttaa telluksen pyörimisnopeuteen uuden 'vaihteen' ja napojen kallistumaan samoin. Kai sää kummiskin sen tierät, ett vielä on kesiä jäljellä eikä milleniumina sitä maailmanloppua kovista orotuksista huolimatta tullutkaan!:))

• Kun sait neliveron luistelemaan peräerel,millenium olikin surkuhupaisa. Mäkin istuin eväät mukana pihalla,kamera valmiina ja kattelin mistä kulmalta alkaa yhteiskunta luhistumaan.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5197
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2189
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1927
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe