Herätessäni ,unenlänpöisenä ja mieli utuisena,ajattelin tulevan kesän iloja. Kahvipöyrässä istuessani näin lumihiutaleiden leijuvan maahan,se siitä keväästä. Lehteä lukiessani ,näin takasivun mainoksen,kesäkaluisteiden poistomyynti menossa. Se siitä muistista,missä vaihees missasin kesän? väsyneen alistunut hymy kasvoillani läksin sannanajoon,lyhyin askelin ,vanhamies, pätkivin muistein. Meno parani kun paluu matkalla täysin kuormin,orava poikanen suussaan aiheutti traktorin paniikki jarrutuksen,kun seurasin huolehtivan emon taivallusta,ilmekin kirkastui. kun orava kantaa poikasiaan ,se tietää että onhan sitä kesää vielä jäljellä.
olin huolissani
8
761
Vastaukset
- henri|
söisi oarvia, mutta harakat näkyy tuossa takapihalla olevan pesäntekopuuhissa tuohon pihamäntyyn, että kyllä kesä on tulossa.
Todellakin toi esiin otsikon,kesäkalusteiden poistomyynnistä. Paikkakunnan valtalehren liite näin kertoi,se jotenkin laitto miettimään kauppiaitten touhuja. oli semmonen surkuhupaisa ilmoitus.
- JekkuKonttori
Kesä on jokaisen omassa mielessä hyvä ystäväni,kotikiusattu.Kun hyväksyy itsensä niin syksyn tuloa on turha haikailla ja kaivata,sillä kesä voi vain silloin jatkua eikä sydän jaksa odottaa pineneviä iltoja.
Mullahan on joulu ainainen rinnassa,joskus vähän kitisen mut oikeesti,ei mua pienet masenna,ei kaiva kateus. Mus on paljon havukkaahon ajattelijaa.
- mummukka
kaikki mitä kerrroiaSTAN t, oli ihanaaa ja totta, tää kone reistailee en voi kirjoittaa muu one aisemaa ja kai
- k/k
pätkivän,mut niin aloitukses oli puhekin,näyttää olevan sellanen valikoiva pätkiminen kysees.
meidän työväenaamulehti, niin ei mennä aikojen edelle.:) Minäkin eilen kävin ostamassa traktorin perälevyn lumityöt kirkkaana mielessäni. Matkan varrelle sattui sähköjohtoihin kaatuneita puita, kuin myös nelivetotraktorin persmäki ja pieni lautanyssykkä siististi takapään kautta puretuna maantienojaan:) Minäkin ajattelin siinä etelää kohti mennessäni, jokos kiinassa joen virtaussuunta on käännetty, kun sehän aiheuttaa telluksen pyörimisnopeuteen uuden 'vaihteen' ja napojen kallistumaan samoin. Kai sää kummiskin sen tierät, ett vielä on kesiä jäljellä eikä milleniumina sitä maailmanloppua kovista orotuksista huolimatta tullutkaan!:))
Kun sait neliveron luistelemaan peräerel,millenium olikin surkuhupaisa. Mäkin istuin eväät mukana pihalla,kamera valmiina ja kattelin mistä kulmalta alkaa yhteiskunta luhistumaan.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980