kuumaa seksiä julkisessa sunassa

Freyja

Oli tylsä perjantai ilta ja päätin lähteä rentoutumaan serenaan.
Poreammeessa oloilun jälkeen päätin lähteä kylpylästä. Kuivasin tuuheita tummanruskeita hiuksiani peilin ääressä pukukopissa ja ihastelin tuuheita ripsiäni ja vaaleaa Suomalaista ihoani. Pukuhuoneeseen tuli kaksi naista jotka kehuivat kovasti höyrysaunaa; "olipa siellä ihanan paljon kosteaa höyryä!", "lämpö oli juuri sopiva".
Tosiaan, olin aivan unohtanut höyrysaunan mietin. Hymyilin naisille ja kiitin heitä. Olin juuri saanut hiukseni kuivatettua, ja ympärilläni oli vain pyyhe. Kun pääsin höyrysaunan ovelle huomasin lapun jossa sanottiin ettei saunaan saisi mennä uimapuvussa. Menin sisälle pyyhkeen kanssa, jos siellä ei olisi muita naisia voisin levittää sen lauteille ja olla alasti. Ei ettäkö olisin hävennyt vartaloani - päinvastoin. Mutta en tykkää näyttäytyä alasti muitten anisten seurassa ja huomata heidän katselevat minua.
Saunassa ei ollut muita, ja höyryä tosiaan oli paljon. Levitin pyyhkeeni lauteille ja istuin sen päälle. Olin ylpeä pyöreistä rinnoistani, jotka olivat pystyt ja terhakat kuin teini-ikäisellä. Täyteläistä takapuoltani, kiinteitä reisiäni ja leveää lantiota. Olin aina inhonnut muodin antamaa laihaa naiskuvaa. Ihailin maidonvaaleaa ihoani.
Höyry alkoi laskemaan saunasta. Sisälle tuli vanhempi nainen, hän katsoi minua, täyteläisiä rintojani, ylpeää ryhtiäni. Tuhahti, ja istui toiseen päätyyn kuin minä. Olen aina ollut hieman ujo, ja kun huomasin naisen katseen, nostin jalat koukkuun eteeni lauteille, suojaten näin rintani ja vatsani hänen katseeltaan.
Höyry laski entistä enemmän ja huomasin että naisella oli uimapuku päällä. Nyt minua vasta hävettikin. Olla nyt alasti, vaikka päällä olisi ilmeisesti pitänyt olla pyyhe. En kuitenkaan jaksanut laittaa pyyhettä ympärilleni koska kosteus tuntui ihanalta iholla.
Höyryn laskiessa huomasin että sauna oli jaettu kahtia, ja toiselle puolelle oli aidalla erotettu miesten sauna. Yhtäkiä ovi aukesi ja sisälle astui lähes 30-kymppinen mies. Hän oli lihaksikas ja ruskettunut. Hänellä oli lyhyet ja surat ruskeat hiukset jotka olivat märät ja sekaisin. Hänellä oli valkoinen pyyhe kiedottu lanteille. Katselin häntä enkä voinut olla huomaamatta että hänkin loi katseita minuun. Nyt vasta tajusin, että asento jossa istuin paljasti alapääni täysin, ja mies pystyi estoitta näkemään karvattomaksi ajellun alapääni. Vanha nainen lähti saunasta.
Mies alkoi katselemaan minua enemmän ja enemmän. Ihmekyllä minua ei ujostuttanut yhtään näytellä hänelle, täysin tuntemattomalle miehelle, näin uskaliaasti elimiäni. Mies siirtyi istumaan aivan minua vastapäätä toisella puolella saunaa. Näin hänet selkeästi, hänen lihaksikkaat kätensä ja vatsan. Katseeni lipui alas ja näin hänen kalunsa paistavan pyyhkeen läpi. Se oli kookas.
Levitin haarojani enemmän, huomasin miehen hätkähtävän ja hymyilevän sitten hieman. Siirsin toisen käteni rinnalleni ja aloin hyväilemään sitä hennoin pyörivin liikkein. Miehen hymy levisi. Siirsin toisen käteni alapäähäni, jatkoin rintojeni hyväilemistä ja pyörittelin samalla häpyhuuliani. Tunsin kuinka rintani kovettuivat ja pilluni alkoi kostumaan. Katselin miestä ja hän katseli minua. Huomasin hänen ison kalunsa alkavan nousta, ja nousta.
Tönsin sormen sisälleni, se tuntui todella hyvältä, heiluttelin sitä ja työnsin toisenkin sormen, ja kolmannen. Miehen kalu oli kasvanut täysiin mittoihinsa, ja minä olin aivan märkä. Himo välilläme oli käsin kosketeltavaa. Ja olin niin kiimainen että tuntui kun voisin tehdä mitä vaan. Mikään ei ujostuttaisi.
Mies siirtyi aidan viereen, hän katseli minua kokoajan. Hän pudotti pyyhkeensä lattialle. Hänen kalunsa oli iso, se sai minut voihkaisemaan mielihyvästä kun ajattelin että se liikkuisi sisälläni liikutellesani siellä kolema sormeani. Huomasin että mies aikoi masturboida itseään. Hän kohotti kätensä kalunsa päälle ja tunnusteli sitä. Kuinka iso se olikaan. Siirryin aidan viereen. Seisoimme aivan lähekkäin ja vain tuo aita oli välissämme. Hän otti kiinni leuastani ja alkoi suutelemaan minua himokkaasti, niin himokkaasti minua ei ole ikinä suudeltu. Eikä niin hyvin. Hän tiesi tismalleen mitä tehdä kielellään. Hän alkoi hyväilemään rintojani. Käteni olivat hänen hiuksissaan, ja aloin liikuttelemaan niitä ympäri hänen kehoaan. En huomannut että hän olisi reagoinut mitenkään kun hyväilin hänen jäntevää takapuoltaan. Vihdoin aloin hyväilemään anuksen aluetta. Mies suuteli kiihkeämmin joten työsin soremni hänen sisälleen. Hän alkoi voihkimaan. Syörittelin sitä siellä, tönsin rauhallisesti edestakaisin. Mies selvästikkin nautti, hän alkoi koskettelemaan minun kosteaa alapäätäni. Otin sormen ulos hänen anuksestaan. Mies työnsi oman sormenasa sisälleni, hän pyöritteli sitä siellä, otti ulos kuin kiusoitellakseen minua. Tahdoin lisää! Hän työnsi sen sinne takaisin, ja toisen sormen, kunnen kolme hänen paksua ja vahvaa sormeaan oli sisälläni. Olin täysin himon vallassa, nostin toisen jalkani aidan yli. Olin hajareisin aidan päällä, ja mieleni teki ratsastaa tuolla aidalla. Mies alkoi nuolemaan rintojani, himokkaasti, mutta silti hellästi. Hän pyöritteli kovaa nänniäni kielellään.
Siirsin toisen jalkani aidan yli, ja istuin nyt kokonsaan sen päällä. Levitin reisiäni niin että mies mahtui hyvin niiden väliin nuolemaan rintojani samalla kun hyväilin häntä. Hän tuli lähemmäs ja lähemmäs minua. Hyväili alapäätäni. Kohta hän oli aivan kiinni minussa. Tunsin että kohta hän aikoisi työntyä sisälleni ja valmistuin siihen, että hän työntää ison kalunsa sisälleni. Hän nuoli niskaani, hyväili rintojani ja alapäätä. Sitten hän työnsi kalun sisälleni. Tuntuipa se hyvältä! hän työnsi senb koknaan sisälleni ja otti sen sitten pois. Ktasoin hänenn ällistyneenä. Siinäkö se oli? Mutta hän työnsi sen uudelleen sisääni ja alkoi rauhallisesti panemaan minua. Heilutin lantiotani hänen tahdissaan. Hän alkoi nopeuttamaan vauhtiaan ja tunsin kuinka hyvän olon aalto vieri selkärankaani pitkin, sai minut huohottamaan ja voihkimaan, koko kehoni jäykistymään. Mies jatkoi panemistani, hän voihki ja vihdoin hänkin tuli. Hän kietoi kädet ympärilleni ja huohotimme molemmat. Hän otti kalunsa pois siältäni. Olimme molemmat hiestä märkiä. Silloin sisälle tuli toinen mies. Hän katsoi meitä hetken ja lähti pois. Hengityksemme olivat tasaantuneet, siirryimme lauteille. Molemmat tahtoivat selvästikkin tehdä sen uudestaan. Se oli tuntunut niin hyvältä ja janosin saada lisää.
Mies asettui lauteille selälleen, hän makasi ylimmillä lauteilla ja nojasi jalkoijaan toiseksi ylimmälle. Kumarruin polvilleni toiselle lauteelle hänen haarojensa väliin. Hinkkasin vatsaani hänen kalujaan vasten ja aloin nuolemaan hänen alavatsaansa. Mies voihki ja kiemurteli lauteille. Siirryin alemmas ja alemmas kunnes hänen valtama kalunsa oli edessäni. Aloin runkkaamaan kädellä häntä. Sitten otin kalun suuhuni. Työnsin huulillani terskaa ja pyörittelin kieltäni hänen kalunsa yhmärillä. Käsillä hyväilin hellästi hänen kiveksiään. Hän nautti silminnähden. Pöyrittelin hänen kalun päätänsä kielelläni, nuolin sitä. Sitten nousin haarallani hänen päällensä. Hän pysyi samssa asennossa, asetti vain molemmat kätensä rinnoilleni ja katsoi niitä himoiten, niin paljpn himoa en ole ennen katseessa nähnytkään. Hän janosi lisää. Laskeuduin hänen päällensä ja aloin ratsastamaan hänellä. Tunsin kuinka hänen kalunsa jälleen kovettui. Johdatin se sisääni. Varovaisesti aloin ratsastamaan siinä. Hän hyväili rintojani, katseli minua kun voihkin tuskaisena hänen päällänsä. heilutin leveää lantiotani pyörivin liikkein, hän laski kätensä lantiollen iaj ja alkoi heiluttamaan minua vaihdikkaammin edestakaisin. Ratsastin hänellä kovaa, kiljahdin nautinnosta ja tunsin taas tuon hyvänolon aallon menevä lävitseni. Alapääni tuntui kuumalta, se tuntui paisuvan isoksi, niin isoksi. ratsastin lisää, ja lisää. Oli kuin en olisi voinut saada tarpeekseni. Mies voihki, "olet ihana, olet ihana. lisää" Joten hän sai lisää kyytiä. Yhtäkkiä saunan ovi avautui. Sisään tuli valvoja. Nousin pois miehen päältä, hän jäi huohottamaan lauteelle kun poistuin alastomana vahingossa miesten puolelle.

Mitäs piditte?
Ensimmäinen kirjoittamani novelli, joten olisi kiva saada paljon palautetta :D

18

20728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojke

      Mitä muuta siitä sanoisikaan... =)

    • juhannus

      voih...olisinpa ollut tuo mies ja sinä tuo nainen....

      • Aurajoki

        hyvin kuvittelemaan tilanteen. Erittäin hyvin kirjoitettu. Todella kiihottava tarina!
        Onko täysin fiktiivinen vai kenties tositarina?


    • Lasse

      Mahtava tarina...

    • minä

      loistavaa tekstiä,mut aika lailla kirjotusvirheitä :)

      kirjota ihmeessä lisää kun ehdit

    • naitinto

      se oli nii mahtava ja lisää kiitos mitäs siellä miesten puolella sitten tapahtu

    • Julius

      TOSI HIENO!!!

      Jatka ihmeessä tosta kun sä sekoilit siel miesten puolella ja ne vaikkapa otti ja sito sut ja näin päin pois...

      (ei oo pakko, kunhan ehotin)

    • Johnny

      Tämä oli ainoa teksti joka aiheutti minulle
      erektion-toisin sanoen,olet hyvä kirjoittaja,
      etkä takerru liikaa tapahtumiin,ja anti on
      sujuvaa..
      ARV. 8
      T:Johnny

    • winterr

      oli ihan hyvä.itse nimittäin harrastan novellejen wridaamista ja toi oli semmosta aloittelijan textii.kun kirjoittelet vähän enemmän huomaat miten sun sanavarasto kasvaa. Tsemppiä!

    • tuhkimo

      Jospa se voisi olla totta. Aidon tuntuinen testi. Melkein voisi olettaa että tämä on tapahtunut.

    • Pamelat

      Kuules hyvä novellin kirjoittaja.. ikinä en ole nähnyt tekstiä.. missä olisi ollut noin paljon VIREITÄ!!!!!!Sun sanat joutuu nyt VIREVIHKOON!!

    • kuu

      tarinasi oli aivan mahtava!!!!!!!!!! =)

    • Nuoriboy

      Tosi hyvä tarina. Se sai kalun sykähtelemään kunnolla. Jatka ihmeessä, sulla on lahjoja.

    • nad

      Lähinnä tuo on lapsellinen ja yksinkertaisuuden osoitus.
      Naurettavaa tuo on. Tuollaista vielä joku viitsiikin, hoh-hoh-hoo!

    • mimmi

      Siis en oo eläissäni nähny tollasta siis toi on fantastinen,Se oli kuumaa kyytiä!!

    • =)=)

      tosi tosi tosi hyvä kertomus..=) parhain...=) no ainakin saat nyt palautetta..=) ja tos on mun maili niin voit mailta jos haluut..=)

    • Lisa

      Toi oli tosi surkee.

    • Wertynen

      Sain orkun lukiessani tuota ja masturboidessani! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe