Kuola Lumpuri

raijalapp

Moi mista loutyis suomalaisia tallta Kuola Lumpurista . Olen just tullu ja kaipais seuraa Ter RAIJA

8

1370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuala valuu...

      Olisi hyvä opetella paikkakunnan nimi ensi alkuun. Minä voitin kerran matkan (ystävältä, vedonlyönnissä), kun tiesin Malesian pääkaupungin nimen. Matkani kohteeksi tietysti valikoitui Kuala Lumpur. En pitänyt siitä kovin paljon. Onko siellä yhä kauhea tungos ja pakokaasusaaste?

      • raijalapp

        Onhan taalla tata liikennetta,mutta aurinko paistaa viela sumuverhon takaa. EN OLE VIELA TAVANNU YHTAAN SUOMALAISTA,jos tiedat paikkoja niin kerro. ter.RAIJA


      • vain pari
        raijalapp kirjoitti:

        Onhan taalla tata liikennetta,mutta aurinko paistaa viela sumuverhon takaa. EN OLE VIELA TAVANNU YHTAAN SUOMALAISTA,jos tiedat paikkoja niin kerro. ter.RAIJA

        päivää, matkalla Penangiin ja takaisin. Matkustin ystävän kanssa, joka ei ole suomalainen. Jos olisin tiennyt suomalaispaikkoja, olisin kiertänyt ne kaukaa. Miksi matkustaa ja sitten pitäytyä suomalaisten seuraan? Malesialaiset ovat todella ystävällisiä ihmisiä.


      • Palle834
        vain pari kirjoitti:

        päivää, matkalla Penangiin ja takaisin. Matkustin ystävän kanssa, joka ei ole suomalainen. Jos olisin tiennyt suomalaispaikkoja, olisin kiertänyt ne kaukaa. Miksi matkustaa ja sitten pitäytyä suomalaisten seuraan? Malesialaiset ovat todella ystävällisiä ihmisiä.

        kanssa joka on samasta kulttuurista puhuu samaa kieltä. Ei mulla kyllä mitään ulkomaalaistaseuraa vastaan ole, mut tässä vähän mutua miksi. Joskus voi tuntua aika yksinäiseltä paikassa jossa on ulkomaalisena.


    • Elisama

      Siellä ei ole juurikaan suomalaisyhteisöjä. Minullakin on vain tuttavan tuttavia siellä ja he ovat paikallisia.

    • eikö ruotsalaiset kelpaa?

      Miksi pitää ulkomailta aina etsiä suomalaisia? Sehän on rasismia sellainen. Eikö riitä, että katselee ympärilleen ja yrittää tutustua mukavaiin ihmisiin ovat ne sitten minkä maalaisia tahansa? Jos kuitenkin suomalaisia haluat, niin kokeile vaikka Malesian suomalaisyhdistystä http://www.geocities.com/malesiansuomalaisyhdistys/ Tai sitten voit vaikka kokeilla http://www.malesia.net/ ja sieltä esim. foorumista hakea kaveria.

      • raijalapp

        Kaikki kay ei varilla valia ,kuitenkin olis kiva nahda finskeja ihan muuten vaan tai ruotsalaisia ,mutta kun en oo nahny ketaan .


      • Jere Knuuttila
        raijalapp kirjoitti:

        Kaikki kay ei varilla valia ,kuitenkin olis kiva nahda finskeja ihan muuten vaan tai ruotsalaisia ,mutta kun en oo nahny ketaan .

        Täällä Kuala Lumpurissa asuu kymmeniä suomalaisperheitä, joista suurin osa on enemmän tai vähemmän aktiivisesti mukana Malesian suomalaisyhdistyksen toiminnassa. Tarkempaa infoa ja yhteystietoja löytyy osoitteesta
        http://groups.google.com/group/masu-web
        (web-sivut muuttivat juuri)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe