Lomalle Eilatiin

marraskuussa.......

Kahden viikon matka varattuna aurinkoiseen Eilatiin, pakoon marraskuun synkkyyttä rakkaasta Suomenmaasta :)

9

1489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkanjärjestäjän kautt

      Minkä matkanjärjestäjän kautta varasit matkasi--olisi mielenkiintoista kuulla? Siis onko muita kuin aurinkomatkat tai lomamatkat ,joka järjestää ko. matkoja. Ise olin maaliskuussa eilatissa viikon ja reissu oli tosi hyvä. Hyvää matkaa ja nauttikaa tv. "kateellinen". uutta matkaa oon haaveilemassa ko. paikkaan, mut tietoo matkanjärjestäjistä kaipaan.

      • ollaan reissailtu

        Lomamatkat on meille se luontevin järjestäjä. Aloitti viime vuonna jo syyspuolella matkat ja aloittaa nytkin aiemmin kuin aurinkomatkat. Myös hintapuoli on ollut meille edullisempi. Ihan tyytyväisiä ollaan oltu, pari reissua takana. Reilu kuukausi sitten palauduttiin ja heti oltiin uutta matkaa haaveilemassa, toteutuu siis marraskuussa. Aiemmin olemme ollet viikon nyt siis kaksi.


      • matkatoimistonnn
        ollaan reissailtu kirjoitti:

        Lomamatkat on meille se luontevin järjestäjä. Aloitti viime vuonna jo syyspuolella matkat ja aloittaa nytkin aiemmin kuin aurinkomatkat. Myös hintapuoli on ollut meille edullisempi. Ihan tyytyväisiä ollaan oltu, pari reissua takana. Reilu kuukausi sitten palauduttiin ja heti oltiin uutta matkaa haaveilemassa, toteutuu siis marraskuussa. Aiemmin olemme ollet viikon nyt siis kaksi.

        kiitos tiedosta. Itse olin am:n reissulla nyt maalis-huhtikuussa.Ihan tyytyväisii mekin oltiin.Aattelin vaan ,että onko tullut uusii järjestäjiä mukaan. Kyl se vaan niin on ,että uuestaan pitäisi päästä.Mut menee ehkä ens vuoteen. Hyvää uutta lomamatkaa.


      • Aurinkomatkaajat
        matkatoimistonnn kirjoitti:

        kiitos tiedosta. Itse olin am:n reissulla nyt maalis-huhtikuussa.Ihan tyytyväisii mekin oltiin.Aattelin vaan ,että onko tullut uusii järjestäjiä mukaan. Kyl se vaan niin on ,että uuestaan pitäisi päästä.Mut menee ehkä ens vuoteen. Hyvää uutta lomamatkaa.

        Samaan aikaan ollaan tulossa! Odotetaan kovasti reissua ja etenkin Jerusalemin retkeä. Jos joku sattuu tietämään, minä päivinä AM:jen 1 ja 2 päivän retket ovat, olisi kiva kuulla!


      • moiiim
        Aurinkomatkaajat kirjoitti:

        Samaan aikaan ollaan tulossa! Odotetaan kovasti reissua ja etenkin Jerusalemin retkeä. Jos joku sattuu tietämään, minä päivinä AM:jen 1 ja 2 päivän retket ovat, olisi kiva kuulla!

        HEI ! me oltiin huhtikuussa viikon retkellä eilatissa ja silloin olivat 2 päivän jerusalemin matkapäivät ma-ti--mielestämme kannattaa lähtee kahen päivän reissulle jerusalemiin.Hyvää matkaa tv. kaksi positiiviseti kateellista.itekin tekin mieli lähtee taas ko. paikkaan uudestaan


      • ensi vuonna
        moiiim kirjoitti:

        HEI ! me oltiin huhtikuussa viikon retkellä eilatissa ja silloin olivat 2 päivän jerusalemin matkapäivät ma-ti--mielestämme kannattaa lähtee kahen päivän reissulle jerusalemiin.Hyvää matkaa tv. kaksi positiiviseti kateellista.itekin tekin mieli lähtee taas ko. paikkaan uudestaan

        Paljon tullut selattua matkatoimistojen sivuja,am:lla plussana ainakin sunnuntailähtö;) Suunnitelmissa lähteä maalis-huhtikuussa Eilatiin.


      • ... hyvä....
        ensi vuonna kirjoitti:

        Paljon tullut selattua matkatoimistojen sivuja,am:lla plussana ainakin sunnuntailähtö;) Suunnitelmissa lähteä maalis-huhtikuussa Eilatiin.

        matkustaa Eilatiin. Sekä ilma että vesi varmasti lämmintä!!! Oltiin tänä vuonna maaliskuun puolivälissä siellä ja lämmintä lähes 30 astetta. Punainenmerihän on aina vähintään 20asteista, siis lämmintä!!!!! Mukavaa matkan suunnittelua!!!! Meillä matka varattuna jo marraskuulle pariksi viikkoa.


      • Sarpukka
        ensi vuonna kirjoitti:

        Paljon tullut selattua matkatoimistojen sivuja,am:lla plussana ainakin sunnuntailähtö;) Suunnitelmissa lähteä maalis-huhtikuussa Eilatiin.

        Me oltiin viimeksi Israelissa ja Eilatissa joskus 1990-luvun lopulla Toiviomatkojen kautta... ihan rivikansalaisina :) Mekin kateltiin Aurinkomatkojen lähtöjä, sunnuntai lähtöpäivänä oli plussaa ja ajankohta todennäköisesti hiihtoloma 2010.


      • jo kahdesti käynyt
        Aurinkomatkaajat kirjoitti:

        Samaan aikaan ollaan tulossa! Odotetaan kovasti reissua ja etenkin Jerusalemin retkeä. Jos joku sattuu tietämään, minä päivinä AM:jen 1 ja 2 päivän retket ovat, olisi kiva kuulla!

        Olimme huhtikuun puolivälissä Israelissa, Eilatissa. Lämmintä 33-38 astetta. Jerusalemin retkestä; kannattaa mennä, mielestäni päiväretki on lyhyt.. siellä olis paljon nähtävää, kaksi päivää on parempi vaihtoehto. Huomioi, että lämpötila Jerusalemissa voi olla lähes 10 astetta vähemmän kuin Eilatissa. Matkamme oli Aurinkomatkojen kautta. Menomatkalla pysähdys Kuolleella merellä, joka on todella kokemisen arvoinen paikka.

        Olen ollut maassa kahdesti (ekalla reissulla Toiviomatkojen kautta) ja lokakuulla taasen sinne. Nyt menemme Lomamatkojen kautta, joten saapa nähdä mitä eroa järjestäjissä on. Toisaalta eipä tuo kovin haittaa, kun perille pääsee. Aikomuksemme on vuokrata auto ja viettää päivä Kuolleella merellä. Patikointia myös kokeilemme tällä reissulla. Snorkalus on aivan upeaa, joten Korallirannalla tulee varmasti oltua enemmänkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe