Tytöt vastailkaas!!

Metal face

Mikä siinä nyt on että Muijat/tytöt haikailee useinmiten "lätkäjätkien" tahi hoppareiden perään... Pitääkö sitä olla urheilullinen hä?

eikö tavallinen taatelintallaaja kelpaa? ja miks ei?

33

3358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

musta "lätkäjätkät" tahi hopparit ei oo mitenkään erikoisen houkuttelevia, tykkäisin enemmän ihan tavallisesta naapurinpojasta...

• KaRoLiiNa

mä oon samaa mieltä..lätkäjätkät on niin itteensä täynnä ja urheilijat kans..se on sit kyl aika tylsää jos jätkä on sohvaperuna..mut en mä tiiä ootko sä...:)

• tyttö-90
        KaRoLiiNa kirjoitti:

mä oon samaa mieltä..lätkäjätkät on niin itteensä täynnä ja urheilijat kans..se on sit kyl aika tylsää jos jätkä on sohvaperuna..mut en mä tiiä ootko sä...:)

Siis mä en vois kuvitella seurustelevani jonkun ei-urheilijan kaa. Mä tykkään kaikista jätkistä joilla on hyvä kroppa!!!! SE on pää asia.

• minttu
        tyttö-90 kirjoitti:

Siis mä en vois kuvitella seurustelevani jonkun ei-urheilijan kaa. Mä tykkään kaikista jätkistä joilla on hyvä kroppa!!!! SE on pää asia.

taas näitä teinipimatsuja..hohhoijaa,oot sä siis sitä mieltä et vaikka jätkäs hakkais ja raiskais sut joka toinen päivä niin tärkeintä olis et sil on hyvä kroppa.huh huh.et taida olla ihan vielä valmis ihmissuhteisiin..

• tyttö 84
        tyttö-90 kirjoitti:

voi olla hyvä kroppa ja urheilijalla kaljamaha. Olen nähnyt monta lätkänpelaajaa, jolla perse roikkuu polvitaipeissa ja maha vyön yli.

• tyttö 84
        KaRoLiiNa kirjoitti:

...mieleeni, että meiän koulussa oli aikoinaan muija, joka seurusteli "lätkä-jätkän" kanssa. Äijä pelas jossain tunnetummassa jengissä tyyliin vara-vara-vara maalivahtina. Ja muija oli niin ylpee siitä, tallusteli pitkin käytäviä rinta rottingilla, että "hei kuulkaa kaikki, mun rakas pelaa lätkää!"

Mun mies pärjäis jenkkifutiksessa jos se vaan vaihtais jengiä parempaan. Siellä ei oteta mitään "tosissaan", vaan poppoo käy siel miten huvittaa. Mutta se ei halua vaihtaa ja oikeastaan iahn kiva niin.

• tyttö 84

...en erityisemmin haikaile urheilijoiden perään, en muutenkaan pidä siitä. Mutta minkäs teet, jos kiva poika harrastaa jotain? Oma mieheni harrastaa jenkkifudista, mutta ei ole mikään friikki, eli yhteiselo sujuu hyvin. =)

Varsiknaan lätkänpelaajat eivät ole koskaan sytyttäneet mua... Yac!

• n87

Mut sytyttää musahemmot.. ja ihan "tavalliset" pojat.. se olemus on eka mihin kiinnitän huomiota.. musa on kyllä tosi plussaa. Siis, musikaalisuus muutenkin..Mut en meinaa mitään hevibändin kaulahahmoa (en todellakaan!) Vaan jos osaa soittaa ees vähä.. Tavalliset naapurin pojat on kyl kans tosi jeez, koska niiden seuras tulee turvallinen olo.. Tulipas sekavasti!

• tyttö84

...en erityisemmin haikaile urheilijoiden perään, en muutenkaan pidä siitä. Mutta minkäs teet, jos kiva poika harrastaa jotain? Oma mieheni harrastaa jenkkifudista, mutta ei ole mikään friikki, eli yhteiselo sujuu hyvin. =)

Varsiknaan lätkänpelaajat eivät ole koskaan sytyttäneet mua... Yac!

• Moraalitäti

tuli 2kertaa... =)

• tyttö 84

tuli 2kertaa... =)

• tyttö

...Mäe n ainakaan kauheesti välitä "lätkäjätkistä" tosin en voi sille mitään et jotkut sellaset vaan kiinnostuu musta.. :S
      Sit hopparit nyt vaan on jotkut aika söpöjä, mut mä katon yleensäkki luonnetta.. :)
      Ehkä jotkut ajattelee niistä "lätkäjätkistä"
      Silleen et sillä varmaan on joskus paljon rahaa et pitääpäs koittaa mennä iskemään sellanen ynm.
      En sit tiiä..
      Mua ne ei niin kauheesti innosta..

• jennu

no hiihtäjät ne vasta itteesä täynnä onkin!!!
        Mutta kyllä mä tykkään että on vähän sopivasti habaa ja muutenkin on timmisä kunnosa. Niinku oma kultani... :)
        Ei se mikään lätkäjätkä oo, hyvä jos jaksaa 200m juosta, mutta lihasta löytyy..

• Anonyymi

Oon ite rakastunut ehk yhteen poikaa joka pelaa lätkää, se oli eka ihastunu muhu mut ei sitte enää, mut kyl se ainaki on kattonu mua sillee. Sil o ihana luonne, en kato kroppaa mul on tärkeintä luonne mm.
        Kyl katon kroppaaki mut en sillee hirveesti. Myös se o aika söpö:3.

• ...

Minä en oo koskaan oikeestaan ollu mitenkään erikoisen kiinnostunut urheilijoista.. ehkä siks että en oo itekkään mitenkään hirveen urheilullinen... tai siis oishan se ihan kiva käydä jätkän kanssa joskus vaikka lenkillä tai kävelemässä, muttei kuitenkaan mikään himourheilija tarvi olla.
      Eivätkä hopparitkaan mitenkään erityisesti kiinnosta.. kyllä nekin on kivoja kunhan ei oo hoppari vaan siksi että "kun kaikki muutkin on".
      Luonnehan sen kiinnostuksen kohteen ratkasee eikä pukeutumistyyli tai urheilullisuus :)

• Clever words

Mä en edes halua hopparia, jos saan valita. Eikä sillä pukeutumisella edes ole mitään väliä. Mutta jun se on jätkillä just se, että kun kaikilla muillakin on, ja se on muotia, se hopparponti siis... Mä haluan mieluummin erikoisen pojan. Eikä sen tartte mikään urheilija olla, kun vaan osaa pitää ittestään huolen silläkin osastolla. Ja vaikka en ulkonäöstä halua välittää, enkä juuri välitäkään, on minusta silti mukavampi liikkua terveen näköisen, kuin ylipainoisen pojan kanssa. Ja voin kertoa, että mun villeimmissä fantasioissani mua vastassa ei tosiaankaan ole mikään sikspäkki tai mikään hampaaton lätkänpelaaja, vaan jokin ihan muu... Mutta mikä, sitä en kerro, sillä se ei auttais sua tippaakaan. Sä kelpaat semmosena kuin olet, tai sitten muijat ei ole sun arvoisias. Tai mä tarkotan nyt ulkonäköä, hoppariutta ja urheiluhulluutta. Käyttäytyä sun täytyy osata, sillä ei kukaan sikaa halua, mutta on vääräluulo, että tytöt tykkäisivät vain urheilullisista pojista, joilla housut roikkuu puolitangossa, niin että niitten finninen perse näkyy. Onnea ja hyvää jatkoa sulle, "taatelintallaaja", Metal face..!

• *LauRa*

Noh, must jääkiekkoilijoissa ei oo mitää erikoista, päinvastoin itelläni oli yks sellanen ja ero tuli ku ei sil ollu mulle aikaa... Ja sit hoppari, mitä erikoista, ei mitää, ihan ok nekin mut tavallinenkin on ihan sama asia mulle...
      Seurustelen pojan kanssa joka pukeutuu mustiin farkkuihin, skeitti kenkiin, pilottiin ja lippikseen, kaikki aika mustaa, ja hyvä on...

• Iso-PieniTyttö

Eihän vaatteisiin tai harrastuksiin rakastuta?

En ainakaa mä.

• mie

Kyllä se tuntuu aika paljon vaikuttavan, mitä on päällä ja miten kuluttaa vapaa-aikaansa. Ja en ihmettele yhtään, kyllä minä ainakin kiinnitin huomioni pikaystävääni juuri hänen pukeutumisensa takia. Tai lähinnä sen takia, ettei se poikennut normaalista.
        Verkkahousupojat jäävät varmasti nuolemaan näppejänsä, jos ovat tyttöystävää etsimässä. Sen verran tämä nykymaailma on lapsiaan kouluttanut katsomaan pukeutumista ja ulkonäköä.

• TuntematonTyttö

Jokasellahan on oma poika/miesmakunsa....
      Itse tykkään aika hyvä vartaloisista pojista... Mut ei mikään bodari tartte olla..

• Moondance

Siis ihan tosissaan, maailmaan mahtuu paljon tyttöjä/naisia, jotka etsivät jotakin ihan muuta kuin noita ikiteinejä hoppareita.

Ainakin, kun vähän vanhenevat.

Ja henk. koht mielipiteeni on se, että mieluummin ne aivot kuin ne muskelit, kiitos. :)

• nainen

ulkonäköönhän sitä eka kiinnittää huomioo ja urheilijat nyt vaa on yleensä aika hyväs kunnossa =)....mut mulle kyl naama on tärkeempi ku kroppa....ja meijän koulun urheilijat on ainaski suurimmaks osaks itteesä täynnä olevii lesoja, ku se on niitten mielest kai sit nii hienoo ja ne vissii luulee et muijat sen takii tykkäis niist ku ne pelaa lätkää, futista, sählyy yms. blaah.....

• LumiEnkeli91

no mäki kyl tykkään hoppareist mutten niinkään mistään urheiluhulluist..
      Mutta 1 mua vuoden vanhempi (entinen kundikaveri) on ihan tavallinen taatelin tallaaja ja se on ihana :D
      eli ei niissä tavallisissakaan oo mitää vikaa,
      jos vaan osaa (poika) olla mukava :D

• sandra

No urheileveilla pojilla yleensä on hyvä vartalo ja lihaksia! ja urheilullisuus on aina plussaa mutta en mä ainakaan tietoisesti hae sellasta miestä jonka ois pakko olla joku urheiluhullu...mutta yleensä ne on vaan parhaannäkösiä! Mulle ei kyllä hopparit iske yhtään....ne on suorastaan luotaantyöntävän näköisiä..että silleen.

• carni

ei todellakaan mitään lökäpöksyä tai urhailijaa..ei sytytä..oma jätkäni on ihan tavllinen tallaaja, "rokkarihevari"-tyyppiä

• Karolina

Ehkä ne urheilijat vaan saa enemmän huomiota, koska niillä on yleensä tavallista parempi itsetunto.. Mä ite oon seurustellu lähinnä urheilija-poitsujen kans, mut se kai johtuu siitä et oon itekin ennen urheillu. Tuun vaan sellasten kans paremmin juttuun.. En välttämättä osais olla ei-urheilijan kanssa. En edes kiinostu niistä helposti, ku mulla on niistä PELKÄSTÄÄN huonoja kokemuksia. Sekin urheilijoissa on hyvä puoli ettei ne polta tai juo niin paljon, ku nää "taatelintallaajat"..
      Ja pakko myöntää, että juuri lätkäpoitsut on mun heikkous. Futaajat ja yleisurheilijat hyvänä kakkosena...=)

• metal babe

noh, mä oon ihastunu yhteen hoppariin, eiku en enää vähään aikaan..
      mä en haluu uskoo et oon ainoo mut mä en oo koskaan edes ihastunut niihin täydellisiin urheilijajätkiin.. ehkä en usko mahiksiini, en tiedä. täs on muutama asia, joita en osaa kategorioda:
      1. mä en haluu et jätkä on mua PIENEMPI.. Siis tää ei oo sitä et haluun tuntee itteni jotenkin paremmaks sen rinnalla mut semmonen normaalinkokoinen
      2. mua ei haittaa jos on vähän finnejä, sehän luonnollista mut kyl mä oon nähny yhen jätkän jolla oli keskellä nenää valkopäinen.. se oli tosi oksettavaa mut näppylät ei haittaa mua.. joo, oon outo..
      3. ja luonne on oikeesti se tärkein....

tai, näin yksinkertaisesti:
      - mua ja toivoin mukaan muitakaan likkoja ei haittaa ulkonäkö, mut kumminkin jätkän pitää välittää itestään.. normaalissa rajoissa!!ei mitään lesoja..
      - luonne ja persoonallisuus on tärkeintä..
      - ja et luonteen huomaa niin tää ei oo niin positiivista ujoille.. mut hei, rohkeesti eteenpäin..
      mä voisin ihastuu hoppariin, urheilijaan tai lätkäjätkään jos sil on hyvä luonne ja samanlainen ( kieroutunu ) huumorintaju kuin mull.. :)))

• mie

Se on sellaista massateinien puuhaa, että pojan pitää olla hoppari tai himourheilija.
      Ns. normaalit tytöt haluavat vierelleen normaalin pojan, tarkoittaa sitä, että te taatelintallaajat olette juuri se unelma, mitä jokainen itseään kunnioittava tyttö itselleen haikailee.

• *sanna*

no jos suoraan sanotaan niin mulle on oikeestaan ihan sama millainen "urheilija" mun jätkäkamuni on. oon seurustellu jo 10k:tta tän jätkän kaa ja tota noin..se ei oikeen harrasta mitään eikä tod oo hoppari... sellasta en kyl huolis
      (EI PAHALLA!!)
      jätkä laskee laudal sillon tällön, mut se ei oo enää harrastus. mulle kelpaa ihan perus suomalainen mies kaljamahoineen =)

• Chinchilla

Vastaus on tykkään urheilullisista pojista, harrastuksia sais olla. :) No mut se ei todellakaan haittaa jos ei oo urheilullinen. Mut siitä ois kuitenkin plussaa...

Toiseks, en tykkää niistä liian lösö farkuista ja muutenkin liian suurista huppareista.... Et ne hopparitkaan ei oikeen kovin viehätä.

TOisinsanoen tavalliset taatelintallaajat (hauska sana) on ihan ok! :)

• Johanna*

Sä oot kyllä käsittäny vähän väärin, koska mä en ainakaan oo kiinnostunu mistään hikisistä lätkäjätkistä tai hoppareista.. Sanotaan näin, et rock tai metal henkiset jätkät kiinnostaa eniten!

• milla

"lätkäjätkälläni" on aivan helvetin hyvän näkönen kroppa!!!!!!! :} se on seksikäs ja aivan ihana...ym.ym....:)

• Nappis-90

Tietysti tavallinenkin kelpaa ! Onkos se nyt komeeta et ku kysyy esim lätkäpoikaa johki, vaikki leffaan ni ei voi lähtee ku "pitää" mennä pelaan kamujen kaa.. ei urheilija pojilta juuri aikaa riitä..

Mulle riittää jos se pitää kuitenkin huolta itestään ja joskus vaikka nostelee painoja ettei oo ihan rapakunnos.. mä tykkään semmosista millä on joku vähä *outo* harrastus, semmonen mis ei ihan joka ikinen vastaantulija oo mukana :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1026
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe