Mitä nähtävyyksiä suosittelette Kyproksessa Aya Napassa? Menemme sinne kolmevuotiaan lapsen kanssa ja olisi mukava tietää, mitkä paikat olisivat meille sopivia.
Minne?
2
441
Vastaukset
- Rölli73
itse Napassa ei ole paljonkaan nähtävyyksiä. ellei sitten luostariaukiota ja kirkkoa lasketa. Agya Napa on enemmänkin sellainen aktiivinenloma kohde. Tivoli, vesipuisto, museo, ranta-aktiviteetit, veneretket jne ja tietenkin Cape Grekon luonnonsuojelualue lähellä. Suosittelen käymistä myös Agya Napan ulkopuolella, bussilla pääsee kätevästi tai sitten jollain valmiilla retkellä. Historiaa löytyy paljon Nicosiasta (toki tänne ei kannata mennä keskikesällä, lämpötila yli 40) ja näkemistä myös Larnakassa sekä Trodos vuoristossa.
- vuotta
sitten Finnmatkoilla oli retkikohteena kamelipuisto. Se oli lapsille mieluisa. Muitakin elämiä kuin kameleita löytyy ja niitä voi ruokkiakin. Lisäksi Protaraksen läheltä löytyy akvaario. Itse en siellä käynnyt, mutta mieheni vei lapsemme sinne ja he tykkäsivät kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302602- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331012- 45912
- 45864
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44726
- 46656