Ja näistä kahdestahan se on kohta se ULOS...
Tulos tai ULOS!
Tuurimestari Kimberley
1
196
Vastaukset
- vielä kun ymmärtäisit
lajista jotain. Ne ei kuule ole polkuautokisoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ässät feikki ero
Stefanhan se siellä Sonjan ja Sofian juhannus kuvien taustalla. Kaksi tyhmää naista ja vielä tyhmempi mies. Oliko tämä ero vain epätoivoinen yritys sa981920Ärsyttävimpiä ihmistyyppejä
Itselleni yksi ärsyttävimmistä ihmistyypeistä on takertujat. Sellaiset, joille on kohtelias, ei tuomitse heitä niin kuin monet muut tuomitsee jne. Ärs144823Miksi vanhat äijät
Luulee, että nuori nainen haluaisi niiden homeista munaa? Saati että joku nuori nainen pitäisi heistä muuten? Voi reppanat. Jos sulla on paljon rahaa,119775En haluaisi uskoa että miehet ajattelee vain munallaan,
mutta taas sain olla väärässä. Eli.. törmäsin männäviikolla puolituttuun mieheen työmatkalla. Hän kertoi, että viettäisi juhannusta minun kotikaupun225738Nyt päästän sinusta irti nainen. Minun olisi pitänyt tajuta tämä jo paljon aikaisemmin.
Et ole kenenkään oma. Hyvästi jää.49716Kuulispas se oikea
henkilö mun anteeksipyynnön tään. Tajuis, että tämä aloitus oli just multa, pystyis ymmärtää mua edes jollainlailla. Turhaa sanojen helinää tääkin, lu28694Yhden viestin päässä
Voisit juuri tälläkin hetkellä olla tässä vieressäni. Silittelisin ja paijaisin sinut puhki.35661Juhannuksen pilaaminen ruohonleikkurilla
Vois naapuriki ajatella onko pakko juhannusaattona leikata nurmikkoa samaan aikaan kun muut naapurit köllöttelee pihalla ja pelaavat krokettia ja naut65653Mukavaa perjantaita
Sinulle mies jonnekin. Toivottavasti juhannus on parempi sinulla kuin minulla ja varmasti onkin. Olen miettinyt mitä oikein haen sinusta vai yritänkö36640Sofian ja Stefanin yhdessä olo yhtä riitaa ja hotelli huoneen sotkettu pahoin..
Tälläistä kuvataan ja vielä tv- ohjelmaan. Stefan esittelee asuntoa myyntiin ja sai ilmaista mainosta noin paljon.Sofia itkee tietenkin vielä ,et mite54616