Lapin miehet...

Voi luoja...

...vielä palaan pohjoiseen..

39

6168

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapin mies

      hehee

      • siellä...................

        tiedät kyllä missä...kuumana odotan sinua...


      • Lapin mies...
        siellä................... kirjoitti:

        tiedät kyllä missä...kuumana odotan sinua...

        jotta suahhaan "oma" mökki, ettei huutos kuulu.


    • Nainen kaukaa

      Aivan mahtavan leveitä ja mustasilmäisiä. Panevat eläimellisesti. Sen jälkeen mikään ei tunnu enää miltään.

      • Hurahtanut----------

        Tuollaisen miehen haluan...!


    • Lapin miehen

      Muutama viikko sitten olin pohjoisessa ja ainoa pohjoisen mies jonka tapasin oli melkein 80v. Mistä näitä aitoja Lapin miehiä voi löytää? Syyskussa olen menossa sinne uudelleen ja olisipa mukava kohdata aito pohjoisen asukas.

      • Joopa jooa

        Vaikka tästä.


      • päivystävät nahkatakeissaan

        tunnistat kyllä, kaikilla on samanlainen virne.....Jospä mie tänhään kehtoisin.


      • on taas
        päivystävät nahkatakeissaan kirjoitti:

        tunnistat kyllä, kaikilla on samanlainen virne.....Jospä mie tänhään kehtoisin.

        Osotautunna toimivaksi tänä kevhäänä monesti...


      • hullu porotar
        päivystävät nahkatakeissaan kirjoitti:

        tunnistat kyllä, kaikilla on samanlainen virne.....Jospä mie tänhään kehtoisin.

        mutta jotkut ihan ilman vastuuta. You know what I mean. Postikortilla muistavat, jos muistavat.


      • tytön
        hullu porotar kirjoitti:

        mutta jotkut ihan ilman vastuuta. You know what I mean. Postikortilla muistavat, jos muistavat.

        Aamul eskelisheen taikha kentälle jos en ite aja otamma taxin ja vien sillä ja voin mie etelässä käyvä kesämmäl isoja taloja kathomassa ja sinnuu.


      • kun niin

        Kivalta taas tuntu? Hyvä että tulit ja viikko vielä alusha... ja konheita saaphuu ilimasta. Onko joku nähny minun muistiota kukakhan ens viikolla tulloo?


      • oo
        päivystävät nahkatakeissaan kirjoitti:

        tunnistat kyllä, kaikilla on samanlainen virne.....Jospä mie tänhään kehtoisin.

        Ollu yhtään levee harteista mie oisin niin halunnu. Sisäpuolella ovat... uih.


      • pahnoilla pantu

        Ei voi olla totta, ettet tavannut kuin yhden 80 V???
        Missä oikein kävin? vanhusten palvelutalossa?
        Mene hyvä ihminen vaikka perjantaina kylällä tansseihin. Siellä on pilvin pimein poikamiehiä.


    • ompa kokemusta..

      apajat, nyt saaja naista matkailun myötä.Siellä ne vonkaa etelän-ämmiä.Mulle jäi ihan inho niihin kieroihin lieroihin, töissä siel olin ja saimpa kondynkin.Oi..mitä niljakkaita kaunopuheita.Vaikka maailmasta ukot loppus en enää ottas lapinmiestä.Lisäksi ne juo jotkut liikaa.

      • nnnoinn

        pakko panna paljaalla....siitäs sait vosu


    • olit

      Taas ihana mulle vappuna, tuu juhanuksena uvesthaan... Lapinmies

    • tuutte

      Kohta kumpikin tänne ja sit me taas... ja voit vaikka kävellä päivällä tyttöjen kans tunturissa niin mie lepuutan hevosta sil välin.

      • aikuinen nainen

        heti sänkyyni mutta kun en tiedä mikä se on miehiään ;)))))))Ihana pylly ja tanssiliikkeet ja komea kuin mikä!


      • antti antti
        aikuinen nainen kirjoitti:

        heti sänkyyni mutta kun en tiedä mikä se on miehiään ;)))))))Ihana pylly ja tanssiliikkeet ja komea kuin mikä!

        komea nuorimies on, ja kun hänen katseensa pysähtyi hetkeksi minuun tuntui, että koko maailma pysähtyi. Aikaa tuosta jo on, muttei unohdu......liian nuori Antti mun makuuni mutta unelma nuoremmille.


      • oisin just
        antti antti kirjoitti:

        komea nuorimies on, ja kun hänen katseensa pysähtyi hetkeksi minuun tuntui, että koko maailma pysähtyi. Aikaa tuosta jo on, muttei unohdu......liian nuori Antti mun makuuni mutta unelma nuoremmille.

        Sinulle sopivan ikäinen. Olitko ihkussa la iltana tanssit niin sievästi lantiota keinutellen jäin kaipaamaan?


    • Etelän nainen

      Jäävätkö nyt sitten kaikki vonkamaan tulevat etelän miehet ilman naista. Se vaan olisi niille ihan oikein. Vai muka hiihtelemään lähtevät tai kalastelemaan.

      • Näinkö on

        ihania lapin miehet. Täytyypä suunnatakkin seuraava reissu sinne tyttöporukassa...


      • Näinkö on kirjoitti:

        ihania lapin miehet. Täytyypä suunnatakkin seuraava reissu sinne tyttöporukassa...

        Kannattaa varata etukäteen, joku sellainen joka asuu vähän kauempana turistikeskuksesta, saa sitten vähemän ryvettyneen. Ja onhan silläkin vaikutusta, jos sattuu työhukit pahasti kohdalle.


    • h.

      tiedän niin mistä puhut...

      • ruskareissut jo ohi...

        ...Luntahan siellä jo tulee...
        Koska se kaamos sitten alkaa..? Olis aikaa varmaan touhuta siellä pimeessä....


      • Muoniossa päivällä
        ruskareissut jo ohi... kirjoitti:

        ...Luntahan siellä jo tulee...
        Koska se kaamos sitten alkaa..? Olis aikaa varmaan touhuta siellä pimeessä....

        Ja jerisjärven kohilla oli pikkasen lunta ja lammet jäässä. Levi ja kätkä tunturit komiasti kuurassa ylhäältä.


      • tule sie

        Jo hiihtelemään. Mie käy päivällä aijalla kun mul on ne porot vielä siun lisäksi. Illalla mennään vaikka tansseihin ensiksi...


      • pohjanmaan tyttö
        ruskareissut jo ohi... kirjoitti:

        ...Luntahan siellä jo tulee...
        Koska se kaamos sitten alkaa..? Olis aikaa varmaan touhuta siellä pimeessä....

        Kyllä ne lapin maisemat ja ruskat ovat kaunihia. Luonto ja rauhallisuus saivat lumoihinsa, eikä siinä laulussa turhaa sanota, että lapin luonto luo outoa taikaa... Syrän sinne halajaa, ehkä taasen seuraavana syksynä. Iltajameissa tapaa mielenkiintoisia lapinmiehiä...melkein jäämereltä asti.


    • etelän nainen---

      Että mikä niistä lapin ukoista muka niin erikoisia tekee...?

      • Ass-Lakki

        arvaamattoman väkivaltaisia. Työttömiä luuserirötviä. Lupsakoita juoppoja.


      • Juoppo..
        Ass-Lakki kirjoitti:

        arvaamattoman väkivaltaisia. Työttömiä luuserirötviä. Lupsakoita juoppoja.

        eniten viinaa Suomessa...Eikä se tarkoita että Lapinturistit sitä viinaa vaan siellä vetää...
        Kyllä ne alkuperäiset vetää kaksinkäsin siellä, sehän on jo tiedetty aina...


    • Pohjoisen ukko

      tulla tänne ...? Minä niin odotan sinua...

    • jouni37v

      Oon sitten taas kentällä vastassa, pe iltakoneellako tuut?

      • Nainen Etelästä

        Ja tavataan vanhassa paikassa...


      • Sukset
        Nainen Etelästä kirjoitti:

        Ja tavataan vanhassa paikassa...

        90-luvun alussa oltiin Marian-päivän tienoilla Enontekiössä hiihtämässä. Iltaisin kävimme Jussan Tuvalla oluella.
        Olin siinä tiskillä ostamassa A-olutta, laskin oluen tiskille ja kaivelin rahaa lompakosta. Sillä aikaa viereeni tupsahti huonokuntoisen näköinen Lapin mies, jonka toisesta sieraimesta valui räkä huonohampaiseen suuhun.
        "Annahan huikka", sanoi mies ja siemaisi hörpyn tuopistani ennen kuin ehdin vastata. "Nelosolutta, eikä mitään kuravettä", totesi oluet tunteva Lapin mies. "Ole hyvä vain, saat koko tuopin", sanoin minä.
        "Sinähän reilu etelän mies olet", vastasi mies. Tilasin toisen oluen itselleni ja baarimikko ojensi nenäliinan miekkoselle.
        Siinä menikin sitten varmaan toista tuntia turistessa. Lapin mies oli kuulemma ryyphännyt viikon ja maannut sen jälkeen kaksi päivää peithon alla. Kumosimme lukuisia tuoppeja, kunnes vihaisen näköinen täti tuli ja talutti miehen kotiin.


    • Umpirakastunut--

      se ei olekaan vain pelkkä lomaromanssi...

      • jösses

        emmähän met kaikki lapinmiehet juoppoja olla, ei ainakhaan tunnusteta ja persohan sitä naiskauneudelle häätyyki olla, eihän net meänkhään vehkeet tuohesta ole. häätyy se sanoa etten mie ainakhaan pelkästään "sen" perässä ole, onhan se mukava välhiin praatata naisten kans henkeviäki. tytöt vain ei taho porinoista perustaa. täälähän ei olis mithään jos matkailijoita ei kävis, sais lunksila yksin posetella päissään ympäri tuntureita ja väistellä poroja. joten tervetuloa vain kaikki tänne laphiin, morjestelhaan ko tavathaan, terhveisiä täältä jänkhän reunalta.


      • ***********
        jösses kirjoitti:

        emmähän met kaikki lapinmiehet juoppoja olla, ei ainakhaan tunnusteta ja persohan sitä naiskauneudelle häätyyki olla, eihän net meänkhään vehkeet tuohesta ole. häätyy se sanoa etten mie ainakhaan pelkästään "sen" perässä ole, onhan se mukava välhiin praatata naisten kans henkeviäki. tytöt vain ei taho porinoista perustaa. täälähän ei olis mithään jos matkailijoita ei kävis, sais lunksila yksin posetella päissään ympäri tuntureita ja väistellä poroja. joten tervetuloa vain kaikki tänne laphiin, morjestelhaan ko tavathaan, terhveisiä täältä jänkhän reunalta.

        Jouluksi Lappiin....
        ...Nähdään...!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1702
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1640
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1598
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1373
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      284
      1194
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      41
      1097
    Aihe