Heippa! Olisin lähdössä Hong Kongiin viikoksi heti kesäkuun alussa tai alkupuolella ja eräs nimeltä mainitsematon firma tarjoaa tosi halpoja lentoja - kahdelle. Oliskohan toista yksinmatkustavaa, jonka kanssa voisin ostaa lipun?
Vastaukset 3
- 1 WORLD
ööö.... jos vähän näet vaivaa, on eräällä saman allianssin yhtiöllä toukokuuhun asti kampanja jossa liput ovat VIELÄKIN halvempia,,, Näin se vaan menee...
- päivi56
Töiden puolesta ei toukokuussa matkustaminen onnistu! Tarkistin kotimaisen yhtiömme lennot toukokuussa, enkä löytänyt halvempaa. Suora lento olis kuitenkin toiveissa...
- Millaaaaaaaaa
Minkä hintaisista lennoista on kysymys??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1551428Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58648- 47572
- 34564
- 52562
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29542