uusi Sony alfa 350

Aloittelijan kokemaa

Enpä ole ehtinyt kuvata kuin viikon verran. Muutama havainto silti. 1. Akku tyhjenee nopeasti. Alkukokeilut tietenkin vaikuttavat, mutta siltikin. Hetkessä tehoa jäljellä enää 20 % 2.Näytöstä ei erota ottamaansa kuvaa talvisessa ulkoilmavalaistuksessa.Vain oman naaman peilikuva. 3. Kun käytän tähtäintä, jolloin kuvan alareunassa on musta palkki valotustietoineen, oikeassa alakulmassa kummittelee vihreä no:5 joka vaihtuu hetkeksi 4:ksi tai 3:ksi palautuen heti taas 5:ksi. Mitä ihmettä se numero ilmaisee? Käyttöohje ei auta tässä.

4

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 350 kuvaaja

      1. Akku tyhjenee nopeasti. Alkukokeilut tietenkin vaikuttavat, mutta siltikin. Hetkessä tehoa jäljellä enää 20 % ____________ Akku saattaa olla viallinen. Minulla se kestää lähes 700 kuvan oton. ****************** 2.Näytöstä ei erota ottamaansa kuvaa talvisessa ulkoilmavalaistuksessa.Vain oman naaman peilikuva. ___________ Siihen voi ostaa runkoon kiinnitettävän aurinkosuojan tai itse voi estää muuten suoran auringon pääsyn näytölle. ****************** 3. Kun käytän tähtäintä, jolloin kuvan alareunassa on musta palkki valotustietoineen, oikeassa alakulmassa kummittelee vihreä no:5 joka vaihtuu hetkeksi 4:ksi tai 3:ksi palautuen heti taas 5:ksi. Mitä ihmettä se numero ilmaisee? Käyttöohje ei auta tässä. ______________ Käyttöohjeen mukaan se kertoo puskurimuistin tilavuuden.

      • alkuperäinen kysyjä

        Sain nyt toisen akun, ja vertaamiseen tulee kohta tilaisuus. Tuota puskurimuistia itsekin epäilin, mutta käyttöohje puhui vain laskurista ja englanninkielinen counterista.


    • akkua

      Takaseinän näyttö syö akkua kameroissa vauhdikkaasti. Kuvaa tavallisella tähtäimellä jos mahdollista, äläkä tutki kuvia turhan pitkään kameran omalla näytöllä.

    • Jennizi

      Akku kannattaa tosiaan vaihtaa uuteen. Minulla on sama kamera ja akku kestää hyvinkin yli sen mitä käyttöohjeessa luvattiin. Kuvia olen napsinut lähemmäs 1000 kolmessa kuukaudessa ja juuri latasin akun ensimmäisen kerran.
      Välillä katselen myös näytön kautta kuvaa, mutta koska siinä ei ole kunnon suojaa niin ulkona on vaikea erottaa näkymää... Ongelma hoituu sillä kun opettelet vaan kurkkimaan etsimen läpi, onnistuu silmälaseillakin, kokeiltu on...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      446
      9984
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      265
      6984
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      18
      3140
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2363
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1737
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1653
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      191
      1359
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1293
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      1009
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      985
    Aihe