koirapuisto vaan

himpskattis

ei lasten leikkipuisto! törmäsin vaan ystäväni kanssa hesassa tilanteeseen jota ihmettelen! eli ystäväni on arka ja hiljainen kiva likka jolla on bullterrierin pentu ja tosi kiltti luonteinen ainakin mitä minä tyttökoiraa olen nähnyt ja leikkinnyt sen kanssa! eli siis asiaan kun sitten menevät koirapuistoon niin eikös siellä ole lapset äänessä ja riehumassa vanhempansa kanssa ja koiraakin mukanaan! ei kestännyt kauaa kun äiteeltä tuli huuto et apua toi koira käy päälle ja voi tappaa... koirapuisto siis jos tietyt henkilöt sattus lukemaan on ensisijaisesti koirille eikä lapsille suunnattu jotka riehumalla saavat pentukoirat riehaantumaan! se luuli ressu leikiksi sitä kun lapset huus ja pinko sinne tänne aitauksen sisällä! koiraihmisenä pitäs tietää et lapset suu tukkoon ja selkä koiraan päin jos sattuu pelästymään "rotua" ei toi koira syö ketään saati pure ellei siihen puremiseen anna aihetta! on vaan aiemminki eräs ns. koiraihminen sanonnut ystävälleni et ei sais tuoda koiraansa koirapuistoon ku sillä rodulla on huono maine! siis eikö ole niin että omistaja hoitaa koiransa ystäväni ei todellakaan päästäis koiraansa irti koirapuistossa jos se olisi epäsosiaalinen tapaus! mutta se tykkää lapsista ja haluaa tervehtiä lähes kaikkia vastaantulevia ja muistakaamme että oli minkä rotuinen koira tahansa niin koira on aina koira eli jos puree niin olisko kenties jokin syy ihmisellä vaan ei koiralla! lapsirakas koirakin voi purra omaa perheenjäsentään jos tarpeeks retuutetaan tai saa metelistä tarpeekseen! tiedän tapauksia joissa koirat päässy unten maille koska lapset kiusannut mutta koira maksaa rankemman päälle!...

1

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuollaiset

      Olen ihan samaa mieltä, että koirapuisto on koirapuisto, siellä ei lasten kuulu riehua, eikä aikuistenkaan tehdä muuta, kuin pääasiassa vahtia omaa koiraansa ja samalla keskustella toisten koirien omistajien kanssa. Toki lapset/nuoret ovat myös sinne tervetulleita, kunhan osaavat olla koiransa kanssa puistossa kuten siellä kuuluu olla. Samaa mieltä olen myös tuosta "rasismista". Koirat on yksilöitä ja jokaisella koiran omistajlla on velvollisuus tuntea koiransa ja kertoa koirapuistossa ollessaan avoimesti millaisesta koirasta on kyse! Liioittelut rodun perusteella ja vähättelyt, kun ei haluta omaa egoa pilata voi jättää jonnekin kotinurkkaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe