Lähiaikoina Kultahietikolla käyneiltä kyselisin hinnoista, mitähän maksaa tavallinen ruokailu, olut, viini, tupakka ? Kannattaako tupakit ostaa kentältä vai periltä ? Yritän miettiä perusbudjettia pidemmälle reissulle. Kiitos avusta etukäteen.
Hintataso ?
Bulgarian jogurtti
4
1456
Vastaukset
- ........
ateria ravintolassa n. 5-12 levaa. Olut taisi halvimmillaan olla 1,5-2 levaa. Nämä siis viime kesän hintoja, tänä vuonna varmaa taas hieman kalliimpaa.
- Arska
Käytännössä voit laskea näin: jaa Suomen hinta kolmella, niin ollaan aika lähellä totuutta.
- varmuudeksi :)
Turistipaikkojen hinnat ei enää ole niin edulliset. Tulevana kesänä on hinnat taas vähän nousseet, koska ruoan raaka-ainehinnatkin ovat nousseet huimasti Bulgariassa.
- mdoe
siellä maksoi viime vuonna röökikartonki 12e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960