Olen Suomessa asuva Israelilainen. Kirjoitan ajatuksiani Israelista blogissani. Tervetuloa osoitteeseen http://israelistasuomeksi.blogspot.com
blogi israelista
24
1306
Vastaukset
- ruskettunut matkailija
Tietääkö kukaan miksi Israelissa vietetään NUOTIOPÄIVÄÄ?Kuulema savuista sinä päivänä.Suomessahan etelä-pohjanmaalla poltetaan pääsiäiskokkoja.Onko joku kuullut millainen suuri väestöharjoitus israelissa pidettiin.Harmi ettei uutisia pysty seuraamaan.Jos jollakulla on linkkejä niin laita näkyville.
- huolestunut
hei kiva kuulla israelista.olisi tälläinen informaatio viesti jonka toivoisin vitävän eteenpäin älkää sanoko kenenkään perässä pilkkasanoja ne ovat pyhän hengen pilkkaa niitä ei jumala anna koskaan anteeksi puhukaa näistä israelilaisille.tärkeää sillä näitä vain sanoja levitellään kaikkialle.
- eijutsku
Poistu suomesta sinne Jeesuksen tappajien kotimaahasi niin kaikki on hyvin
- Rillipöllö
Miksi hyökkäät kristinuskoa vastaan? Mikä on oma uskontosi?
- höps
Roomalaiset tappoivat.
- Anonyymi
israel ei ole maa, se on Palestiinan alueelle väkivalloin ja oikeudetta perustettu mukavaltio, jota ei pidä tunnustaa. Juutalaiset voisivat lopettaa sen ainaisen uhriutumisen. Vain jutku yrittää monopolisoida kärsimyksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
israel ei ole maa, se on Palestiinan alueelle väkivalloin ja oikeudetta perustettu mukavaltio, jota ei pidä tunnustaa. Juutalaiset voisivat lopettaa sen ainaisen uhriutumisen. Vain jutku yrittää monopolisoida kärsimyksen.
Heikko on sinulla maantieto,historia. Vai ei ole Israelia,!!!Olen lähdössä ISRAELIIN kahden viikon päästä.En lähde minnekkään palestiinaan kun sellaista valtiota ei ole olemassakaan. Israel julistettiin itsenäiseksi valtioksi yk taholta toukokuussa 1948. Israel on itsenäinen ja aino demokraattinen maa toisin kuin ympäröivät arbimaat. Shalom ISRAEL!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikko on sinulla maantieto,historia. Vai ei ole Israelia,!!!Olen lähdössä ISRAELIIN kahden viikon päästä.En lähde minnekkään palestiinaan kun sellaista valtiota ei ole olemassakaan. Israel julistettiin itsenäiseksi valtioksi yk taholta toukokuussa 1948. Israel on itsenäinen ja aino demokraattinen maa toisin kuin ympäröivät arbimaat. Shalom ISRAEL!
Paskapuhetta. Israel pahin terroristivaltio maailmassa.
- Anonyymi
Lainattu maa on läsivaltioiden huono omatunto. Parempi olis ollut "lainata" sodan maksajille pala Keski/Etelä-Amerikkaa, huumekartellit olis ehkä vähän pienempiä.
- Anonyymi
Kerrotko blogissasi myös laittomien siirtokuntien rakentamisesta ja maiden varastamisesta? https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006181329.html?ref=rss Vai oliko tähänkin jonkun taruolennon tai kansaneepoksen myöntämä lupa?
- Anonyymi
Tuossa siis palestiinalaiset koettivat laittomasti rakentaa asuntoja alueelle, jonne heillä ei ole lupaa rakentaa, eikä palestiinalaisten hallinnolla ole oikeutta antaa rakennuslupia. Tästä on korkeimman oikeuden päätös.
- Anonyymi
Ei kai vain Israelin korkeimmasta "oikeudesta" ole kysymys? Melkoinen sinisilmä.
- Anonyymi
Siellä näköjään pitävät nyt omaa kristalliyötään, ja tuhoavat palestiinalaisten asuntoja. Koskahan toi Jerusalem hävitetään niin, ettei ole kiveä kiven päällä, saataisiin rauha tuonnekin!
- Anonyymi
Tapahtumilla ero ole mitään yhteneväisyyttä Kristalliyön tapahtumien kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtumilla ero ole mitään yhteneväisyyttä Kristalliyön tapahtumien kanssa.
Eikö? Kristalliyönä natsi vainosivat juutalaisia, nyt natseiksi muuttuneet juutalaiset vainoaa palestiinalaisia.
- Anonyymi
Tietysti erona se, että natsit tekivät homman omassa maassaan, juutalaiset taas palestiinalaisilta varastetulla maalla.
- Anonyymi
Juutalaiset on nyt jumalan hylkäämä kansa. Eivät tunnistaneet oikeaa Messiasta oman ylpeytensä vuoksi.
- Anonyymi
Kerro ihmeessä blogissasi miksi juutalaiset aikanaan tappoivat Jeesuksen.
- Anonyymi
Älä nyt viitsi, yksi ihminen tuskin vastaa koko maastaan ja sen historiasta
- Anonyymi
Roomalaiset tappoivat Jeesuksen.
Kerro ihmeessä täällä, että miksi asia kiinnostaa sinua? Kiinnostaisiko Jeesus sinua? Ellei Jeesusta olisi tapettu, ei hän olisi hän joka hän väitti olevansa.
- Anonyymi
Olen muuten käynyt Israelissa. Aivan upea maa. Kannattaa käydä lomailemassa siellä. Ihan on länsityylinen ja kaikki pelaa niin kuin meilläkin.
- Anonyymi
Eläköön USA ja Israeli!
Maailman parhaimmat maat. - Anonyymi
No olipa siinä aloittajan blogissa luettavaa... kaksiko postausta peräti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904