Riita-Asiana .

Kantajana

Kun paljon on puhuttu palstalla siitä kuinka helppoa on saada rahansa takaisin valmennus yrityksistä niin tulos RIITA-ASIA . Pitää tässä alkaa asian kantajana tehdä RIITA-ASIAA käräjäoikeuteen missä vastaajana eräs valmennus yritys . Syynä miksi RIITA-ASIANA he eivät suostu noudatamaan sopimuksen kohtaa pakottava tarve . Kohta jota valmennus ei suostu noudattamaan on sopimus rike ja siten ei rikos mutta asiana RIITA-ASIA.n nostaminen Käräjäoikeuden käsittelyyn jossa olen kantajana .

3

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Green eys?

Oletko Green Eys-Marko?

• Heräsi

Siis mitä on tapahtunut? Miksi pitäisi saada rahat takaisin ja miksi eivät maksa? Mikä on tuo pakottava tarve ja minkä sopimuksen olet tehnyt? Mietin kun itse en ole mitään sopimusta tehnyt, maksanut vaan... Vai ootko jollain takuujutulla? Kiinnostaa vaan kun itsekkin vähän suhtaudun epäillen koko kurssituksen...

• Yleisten

Kyse on maksetun summan palautamisesta josta esitin vaateen jota nyt käsitellään Käräjoikeudessa . Sopimusta jota ei tarvitse allekirjoittaa on tullut postitse jossa ainoana kohtana Force majeour mihin he vetoavat jotta heidän ei tarvitsisi maksaa takaisin maksetua osaa . Pakottava tarve ( pakko tarve ) siis peruste jota he pyytävät selitykseksi tosin yleisistä sopimusehdoista en löytänyt mitään kohtaa jossa olisi pitänyt olla syynä pakko tarve . Force majeour > onkin jos syy on kolmannen osapuolen rajattuna Yliopiston tai Korkeakoulun ainevalintojen / ei ole hyväksytty pääsykokeisiin silloin valmennus ei maksa maksettuja summia takaisin . Minulla on syynä muu kuin Force majerour säänös kohta 5. olen pääsykokeisiin hyväksytty ja aine valinnat ovat pysyneet samoina joten maksettujen summien sisällä pitoon ei ole syytä . Economica ei nyt oikein muutenkaan säväyttänyt mutta 16.06.2009 on kohta ovella mutta kirjat eivät luo kuin hauskan kuvan Economica.sta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe