Movie Maker temppuaa

Cyrre

Siis olen jo jonkun aikaa muokkaillu videoita ja tehny kaiken laista Windows Movie Makerilla. Ja ihan xp:llä. Ja nyt yhtenä kauniina päivänä kun avasin Movie Makerin jatkaakseni yhden videon muokkaamista, se ei lähtenyt näyttämään sitä. Siis kun klikkaan kohtia niin ihan hyvin näyttää kuvan siinä esikatselussa, mutta ei lähe muuten näyttämään videoo. On vaan siinä paikoilla tekemättä mitään. Monta kertaa oon nyt yrittäny sulkea ja avata uudestaan ja konettakin on käytetty kiinni ja auki ja tehty vaikka mitä mutta siinä se vaan pysyy paikoillaan. Mitä teen?

3

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmovie

Kokeilepa sellaista, että siirrät yhden minkä tahansa leikkeen aikajanalle ohjelmasi jatkoksi. Sitten aloitat toiston tämän viimeisen leikkeen kohdalta ja jos se suostuu toistamaan, painat pausea. Sitten kelaat/siirrät aikajanalla osoitinta taaksepäin varsinaiseen ohjelmaasi asti ja kokeilet laittaa kuvan pyörimään. Saattaisi toimia. Jos toimii, voit lopuksi poistaa tuon ylimääräisen leikkeen lopusta. Joskus myös siirtymien/ kuvatehosteiden poistaminen ohjelmasta saattaa korjata ongelman.

• cyrre

kokeiltu jo monta kertaa tuokin. ei onnaa

• järjestelmän palautus

Tee XP:ssä järjestelmän palautus ajankohtaan jolloin Movie Maker toimi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      66
      4212
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3912
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      113
      3753
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      75
      3124
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      84
      3025
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      62
      2339
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      62
      1716
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1208
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1205
    10. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1192
    Aihe