Lupailin tossa yhelle puolitutulle, että voisin rakentaa sille pari katiskaa. Kävin äsken kauppa reissulla ja huomasin, että rakentamiseen soveltuva verkko on yllättävän kallista ja ale-kaupassa valmis (huono itsekoottava)katiska maksaa vain 10e. 10e riittää nykyisellä metallin hinnalla tuskin edes tarvikkeisiin. Paljonko mielestänne on kohtuullista pyytää itsetehdystä katiskasta joka on tuplasti huoltoasemakatiskoiden kokonen, vahvempi,yksinieluinen ja kauniimpi. Mielipitetä, vai kannattasko sanoo sille tutulle että ostaa katiskansa suoraan kiinasta, jossa niitä 10e katiskoita tehdään.
Katiskan arvo
11
4535
Vastaukset
- Helppoa..
Ynnäät tarpeiden hinnan ja jonkinmoisen vaivanpalkan, sen kehtaa pyytää ja on puolitutut häpeä jos ei halua maksaa. Säästä kuitit. Asianhan voi järjestää monella tavalla, puolituttuhan voi itse hommata tarpeet ja sinä otat vain vaivanpalkan. Tärkeintä on sopia kaikki ennakkoon kirjallisesti niin ei ole kummallakaan mitään tappelemista. Halpikset on ihan oma tuoteryhmänsä, ei niihin voi verrata kohtuulaatuista käsityötä.
- katiskanrakentaja
30e paha hinta
- voisit pyytää
katiskanrakentaja kirjoitti:
30e paha hinta
enemmänkin.Olen tuota katiskan ompelemista sen verran itsekin muutaman kerran tehnyt,että ei 40,- niin hirmuiselta tuntuisi.
- katis_kalle
jösses- älä pole hintoja
http://www.motonet.fi/fi/tuote/541128/Weke-Werraton-katiska-KESKIKOKOINEN
- itselleni..
keväisin puolenkymmentä katiskaa.Siinä samalla rakentelen naapureille tai muille tutuille pari ilmaiseksi.Katiskat teen rappausverkosta ilman kaiteita.Ei vielä vie konkurssiin.
- katiskanrakentaja
ajattelin rakentaa rappausverkosta, mutta hinta on hirvee 80e/25m ja tavallinen katiskaverkko 10e/10m. Katiskaan menee kuitenkin 6 m. Rappausverkossa ois tosiaan se hyvä puoli, että tukia ei tarvii paljoa laitella.Säästäs työssä.
- se on että
katiskanrakentaja kirjoitti:
ajattelin rakentaa rappausverkosta, mutta hinta on hirvee 80e/25m ja tavallinen katiskaverkko 10e/10m. Katiskaan menee kuitenkin 6 m. Rappausverkossa ois tosiaan se hyvä puoli, että tukia ei tarvii paljoa laitella.Säästäs työssä.
metallin hinta on noussut
- rakentaja myös
se on että kirjoitti:
metallin hinta on noussut
Ei nyt suoranaisesti liity tähän katiskan arvoon, mutta kysympä kuitenkin, että mikä on se kiinnityssysteemi, jolla ammattilaiset kiinnittäjän verkon tukiin. Siitä tulee sellanen rautalanka ympyrä. Itse oon perinteisesti "ommellu".
- kokeillut
rakentaja myös kirjoitti:
Ei nyt suoranaisesti liity tähän katiskan arvoon, mutta kysympä kuitenkin, että mikä on se kiinnityssysteemi, jolla ammattilaiset kiinnittäjän verkon tukiin. Siitä tulee sellanen rautalanka ympyrä. Itse oon perinteisesti "ommellu".
se on kettutarhureiden käyttämä erityinen verkonsitomispihtisysteemi. puoliksi avonainen lenkki laitetaan pihteihin ja puristetaan kohteen saavutettua yhteen...
- ana 55
rakentaja myös kirjoitti:
se on sinkilä, saa rautakaupasta.
- ebay
Kiinasta saa katiskoita 2 e eteenpäin ilmasilla postikuluilla ebaysta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I1363221Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk632841Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro362239Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1042144Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1322013Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva451976Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.101292Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville141085Kristinoppi ja vähäkatekismus:
Luther Lapsikasteesta: "Mitä kaste antaa eli hyödyttää? Kaste vaikuttaa syntien anteeksiantamuksen, vapauttaa kuolemas671004Valtuuston puheenjohtaja ei hallitse kokousta
Kemijärven kaupunginvaltuuston puheenjohtaja antoi teatterin pyöriä valtuustossa. Sosialidemokraattien Risto Korkalon pu77920