Katiskan arvo

katiskanrakentaja

Lupailin tossa yhelle puolitutulle, että voisin rakentaa sille pari katiskaa. Kävin äsken kauppa reissulla ja huomasin, että rakentamiseen soveltuva verkko on yllättävän kallista ja ale-kaupassa valmis (huono itsekoottava)katiska maksaa vain 10e. 10e riittää nykyisellä metallin hinnalla tuskin edes tarvikkeisiin. Paljonko mielestänne on kohtuullista pyytää itsetehdystä katiskasta joka on tuplasti huoltoasemakatiskoiden kokonen, vahvempi,yksinieluinen ja kauniimpi. Mielipitetä, vai kannattasko sanoo sille tutulle että ostaa katiskansa suoraan kiinasta, jossa niitä 10e katiskoita tehdään.

11

4411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppoa..

Ynnäät tarpeiden hinnan ja jonkinmoisen vaivanpalkan, sen kehtaa pyytää ja on puolitutut häpeä jos ei halua maksaa. Säästä kuitit. Asianhan voi järjestää monella tavalla, puolituttuhan voi itse hommata tarpeet ja sinä otat vain vaivanpalkan. Tärkeintä on sopia kaikki ennakkoon kirjallisesti niin ei ole kummallakaan mitään tappelemista. Halpikset on ihan oma tuoteryhmänsä, ei niihin voi verrata kohtuulaatuista käsityötä.

• katiskanrakentaja

30e paha hinta

• voisit pyytää
        katiskanrakentaja kirjoitti:

30e paha hinta

enemmänkin.Olen tuota katiskan ompelemista sen verran itsekin muutaman kerran tehnyt,että ei 40,- niin hirmuiselta tuntuisi.

• katis_kalle

• itselleni..

keväisin puolenkymmentä katiskaa.Siinä samalla rakentelen naapureille tai muille tutuille pari ilmaiseksi.Katiskat teen rappausverkosta ilman kaiteita.Ei vielä vie konkurssiin.

• katiskanrakentaja

ajattelin rakentaa rappausverkosta, mutta hinta on hirvee 80e/25m ja tavallinen katiskaverkko 10e/10m. Katiskaan menee kuitenkin 6 m. Rappausverkossa ois tosiaan se hyvä puoli, että tukia ei tarvii paljoa laitella.Säästäs työssä.

• se on että
        katiskanrakentaja kirjoitti:

ajattelin rakentaa rappausverkosta, mutta hinta on hirvee 80e/25m ja tavallinen katiskaverkko 10e/10m. Katiskaan menee kuitenkin 6 m. Rappausverkossa ois tosiaan se hyvä puoli, että tukia ei tarvii paljoa laitella.Säästäs työssä.

metallin hinta on noussut

• rakentaja myös
        se on että kirjoitti:

metallin hinta on noussut

Ei nyt suoranaisesti liity tähän katiskan arvoon, mutta kysympä kuitenkin, että mikä on se kiinnityssysteemi, jolla ammattilaiset kiinnittäjän verkon tukiin. Siitä tulee sellanen rautalanka ympyrä. Itse oon perinteisesti "ommellu".

• kokeillut
        rakentaja myös kirjoitti:

Ei nyt suoranaisesti liity tähän katiskan arvoon, mutta kysympä kuitenkin, että mikä on se kiinnityssysteemi, jolla ammattilaiset kiinnittäjän verkon tukiin. Siitä tulee sellanen rautalanka ympyrä. Itse oon perinteisesti "ommellu".

se on kettutarhureiden käyttämä erityinen verkonsitomispihtisysteemi. puoliksi avonainen lenkki laitetaan pihteihin ja puristetaan kohteen saavutettua yhteen...

• ana 55
        rakentaja myös kirjoitti:

se on sinkilä, saa rautakaupasta.

• ebay

Kiinasta saa katiskoita 2 e eteenpäin ilmasilla postikuluilla ebaysta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5060
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2299
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      2210
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      226
      2198
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1403
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1374
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      976
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      963
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      907
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      879
    Aihe