Katiskan arvo

katiskanrakentaja

Lupailin tossa yhelle puolitutulle, että voisin rakentaa sille pari katiskaa. Kävin äsken kauppa reissulla ja huomasin, että rakentamiseen soveltuva verkko on yllättävän kallista ja ale-kaupassa valmis (huono itsekoottava)katiska maksaa vain 10e. 10e riittää nykyisellä metallin hinnalla tuskin edes tarvikkeisiin. Paljonko mielestänne on kohtuullista pyytää itsetehdystä katiskasta joka on tuplasti huoltoasemakatiskoiden kokonen, vahvempi,yksinieluinen ja kauniimpi. Mielipitetä, vai kannattasko sanoo sille tutulle että ostaa katiskansa suoraan kiinasta, jossa niitä 10e katiskoita tehdään.

11

4035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppoa..

      Ynnäät tarpeiden hinnan ja jonkinmoisen vaivanpalkan, sen kehtaa pyytää ja on puolitutut häpeä jos ei halua maksaa. Säästä kuitit. Asianhan voi järjestää monella tavalla, puolituttuhan voi itse hommata tarpeet ja sinä otat vain vaivanpalkan. Tärkeintä on sopia kaikki ennakkoon kirjallisesti niin ei ole kummallakaan mitään tappelemista. Halpikset on ihan oma tuoteryhmänsä, ei niihin voi verrata kohtuulaatuista käsityötä.

      • katiskanrakentaja

        30e paha hinta


      • voisit pyytää
        katiskanrakentaja kirjoitti:

        30e paha hinta

        enemmänkin.Olen tuota katiskan ompelemista sen verran itsekin muutaman kerran tehnyt,että ei 40,- niin hirmuiselta tuntuisi.


      • katis_kalle

    • itselleni..

      keväisin puolenkymmentä katiskaa.Siinä samalla rakentelen naapureille tai muille tutuille pari ilmaiseksi.Katiskat teen rappausverkosta ilman kaiteita.Ei vielä vie konkurssiin.

      • katiskanrakentaja

        ajattelin rakentaa rappausverkosta, mutta hinta on hirvee 80e/25m ja tavallinen katiskaverkko 10e/10m. Katiskaan menee kuitenkin 6 m. Rappausverkossa ois tosiaan se hyvä puoli, että tukia ei tarvii paljoa laitella.Säästäs työssä.


      • se on että
        katiskanrakentaja kirjoitti:

        ajattelin rakentaa rappausverkosta, mutta hinta on hirvee 80e/25m ja tavallinen katiskaverkko 10e/10m. Katiskaan menee kuitenkin 6 m. Rappausverkossa ois tosiaan se hyvä puoli, että tukia ei tarvii paljoa laitella.Säästäs työssä.

        metallin hinta on noussut


      • rakentaja myös
        se on että kirjoitti:

        metallin hinta on noussut

        Ei nyt suoranaisesti liity tähän katiskan arvoon, mutta kysympä kuitenkin, että mikä on se kiinnityssysteemi, jolla ammattilaiset kiinnittäjän verkon tukiin. Siitä tulee sellanen rautalanka ympyrä. Itse oon perinteisesti "ommellu".


      • kokeillut
        rakentaja myös kirjoitti:

        Ei nyt suoranaisesti liity tähän katiskan arvoon, mutta kysympä kuitenkin, että mikä on se kiinnityssysteemi, jolla ammattilaiset kiinnittäjän verkon tukiin. Siitä tulee sellanen rautalanka ympyrä. Itse oon perinteisesti "ommellu".

        se on kettutarhureiden käyttämä erityinen verkonsitomispihtisysteemi. puoliksi avonainen lenkki laitetaan pihteihin ja puristetaan kohteen saavutettua yhteen...


      • ana 55
        rakentaja myös kirjoitti:

        Ei nyt suoranaisesti liity tähän katiskan arvoon, mutta kysympä kuitenkin, että mikä on se kiinnityssysteemi, jolla ammattilaiset kiinnittäjän verkon tukiin. Siitä tulee sellanen rautalanka ympyrä. Itse oon perinteisesti "ommellu".

        se on sinkilä, saa rautakaupasta.


    • ebay

      Kiinasta saa katiskoita 2 e eteenpäin ilmasilla postikuluilla ebaysta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe