Viisumi

maiden välillä

9

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksikaistainen moottoritie

      Viisumipakon poisto kuullostaisi järkevältä.. mutta sitten onkin monta muttaaaa... Tarvitaan rakentaa suomen tullista pois käännytettäville venäläisille oma kaksi kaistainen moottoritie , koska ennakko karsintaa ei tehdäkkään viisumien muodossa ja rajan yrittäjiä sieltä piisaa. Passintarkastukseen tarvitaan"miljoona"miestä ja naista lisää ja varsinkin kun näitä passiväärennöksillä keplottelijoita riittää . No voihan se olla että tekniikka on jo kehittynyt venäläisten passimateriaalissa ja biotunnisteissa vai onko ??

      • nykyäänkin,

        mutta venäläiselle sen suhteellinen hinta on korkeampi. Tuskin asiaton liikenne nykyäänkään on kiinni viisumin myöntämisestä. Passikäytännössä pitää tulla parannusta, mutta se on pieni tekninen yksityiskohta. Eihän meilläkään ole vielä menty biotunnistepasseihin.


      • Passintarkastaja
        nykyäänkin, kirjoitti:

        mutta venäläiselle sen suhteellinen hinta on korkeampi. Tuskin asiaton liikenne nykyäänkään on kiinni viisumin myöntämisestä. Passikäytännössä pitää tulla parannusta, mutta se on pieni tekninen yksityiskohta. Eihän meilläkään ole vielä menty biotunnistepasseihin.

        Suomi tuskin voi tehdä viisumivapaussopimusta yksinään Venäjän kanssa. Viisumivapaus Suomen kanssa tarkoittaisi käytännössä viisumivapautta koko Schengen-alueen kanssa koska sisärajatarkastuksia ei ole. Tämmmöinen yhden jäsenmaan tekemä sopimus ei liene mahdollista niin kauan kun EU ei tee Venäjän kanssa virallisesti koko Schengen-aluetta koskevaa sopimusta.


    • ajatus!!??

      Toivottavasti ei toteudu!!!

    • näe

      Ei tule tapahtumaan ennenkuin Venäjä hajoaa pienempiin osiin, kuten Karjalan tasavaltaan tai mikä epätodennäköisempää: maa säilyy talouskriisisitä huolimatta yhtenäisenä mutta maahan vaihtuu demokraattinen johto. Tuskin tulee tapahtumaan. Viisumipakko tulee säilymään. Hyvä niin.

    • Toivotaan vaan

      Toivotaan parasta, että molemmat hankkivat viisumit jatkossakin.

    • maiden välillä
      • kylähullu oon

        Kuka on niin hullu että ostaisi venäjältä maata???? Ei sitten minkäänlaista oikeusturvaa vaikka kuinka EUn kanssa olisikin sopimuksia, siellä pätee viidakon lait tänäkin päivänä , ainakin ulkomaalaisia kohtaan.. vuoraaminen on taas astetta helpompi tapaus , sitä voisi jopa harkita.


      • kylähullu oon kirjoitti:

        Kuka on niin hullu että ostaisi venäjältä maata???? Ei sitten minkäänlaista oikeusturvaa vaikka kuinka EUn kanssa olisikin sopimuksia, siellä pätee viidakon lait tänäkin päivänä , ainakin ulkomaalaisia kohtaan.. vuoraaminen on taas astetta helpompi tapaus , sitä voisi jopa harkita.

        on!toisilla ihmisillä vaan on tapana tehdä itselleen murheita roppakaupalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe