Onko kokemusta vappuna laivalla? Ajattelimme lähteä vappuristeilylle pienten lasten kanssa, onkohan siellä sama meno kuin kaupungissakin, että väki juo ja örveltää!?
Millaista vappuna laivalla?
11
3175
Vastaukset
- Ville-Viikinki
vappuna risteilyllä olleena voin sanoa, että laivalla vappumeininki on ollut suht' rauhallista verrattuna vapunaattoon kaupungilla. Ns. "örvellystä" ei ole mielestäni näkynyt sen enempää, kuin viikonloppuisin yleensä.
- Maisa.
Vappu laivalla on jopa rauhallisempi kuin normiviikonloppu laivalla. Lapsiperheille sopiva :)
- ettäpä.
Maisa. kirjoitti:
Vappu laivalla on jopa rauhallisempi kuin normiviikonloppu laivalla. Lapsiperheille sopiva :)
Vapunaaton eli to lähtö voi olla villimpi, mutta jos lähtee vapun pe lähdöllä, niin lienee jos rauhallisempi ja ehtii stokiksenkin risteilyltä su kotiin.
- Europalla
ettäpä. kirjoitti:
Vapunaaton eli to lähtö voi olla villimpi, mutta jos lähtee vapun pe lähdöllä, niin lienee jos rauhallisempi ja ehtii stokiksenkin risteilyltä su kotiin.
Niin, mistään tietyn reitin risteilystä ei ollut kai puhetta? Ainakin Europalla vappuaatton on ollut rauhallinen.
- on rauhallista vappuna,
Europalla kirjoitti:
Niin, mistään tietyn reitin risteilystä ei ollut kai puhetta? Ainakin Europalla vappuaatton on ollut rauhallinen.
onhan rahtilaivoilla rajoituksena maksimissaan 12 matkustajaa. EUROPAhan on pieni alle SATAMETRINEN rahtialus!
- Aluksen yksi kapteeneista
on rauhallista vappuna, kirjoitti:
onhan rahtilaivoilla rajoituksena maksimissaan 12 matkustajaa. EUROPAhan on pieni alle SATAMETRINEN rahtialus!
Pituus: 202 m Leveys: 32 m Syväys: 6,8 m Nopeus: 21,5 solmua Matkustajamäärä: 3013 Hyttejä: 1152 Henkilöautoja: 340
- Nuo esittämäsi sopivat
Aluksen yksi kapteeneista kirjoitti:
Pituus: 202 m Leveys: 32 m Syväys: 6,8 m Nopeus: 21,5 solmua Matkustajamäärä: 3013 Hyttejä: 1152 Henkilöautoja: 340
silja europaan, europa on taas aiemmin maintusti alle sata metrinen rahtilaiva. Ja avauksessa kysyttiin europaa, ei faktojasi silja europasta. Noin pieni ero nimessä saattaa olla laivan koossa yli sata metriäkin, hyvä mainita nimet oikein ettei tule väärinkäsityksiä. Eli voimme todeta ettet todellakaan ole yksi laivan kapteeneista, ethän tiedä edes laivasi teknisiä tietoja. Takaisin vain koulunpenkille, mars mars!
- on m/s Europa
Nuo esittämäsi sopivat kirjoitti:
silja europaan, europa on taas aiemmin maintusti alle sata metrinen rahtilaiva. Ja avauksessa kysyttiin europaa, ei faktojasi silja europasta. Noin pieni ero nimessä saattaa olla laivan koossa yli sata metriäkin, hyvä mainita nimet oikein ettei tule väärinkäsityksiä. Eli voimme todeta ettet todellakaan ole yksi laivan kapteeneista, ethän tiedä edes laivasi teknisiä tietoja. Takaisin vain koulunpenkille, mars mars!
ja rankattu ties monennenko kerran maailman laadukkaimmaksi risteilyalukseksi. toki europa-nimisiä voi olla muitakin http://www.hl-cruises.com/redwork/do.php?layoutid=100&node=213302&language=2
- Anonyymi
Hauskaa, mukavaa, ...
Kuten laivalla aina.- Anonyymi
Minä olin eka kerran sillai Vapun kera laivalla. Hän oli minua hieman vanhempi neitokainen, n.23v, minä vain 18v. Opettavainen oli kuten tuohon ikään jo kuuluikin. Oltiin toisenkin kerran ja kolmannenkin ja sitten aammusella vielä parit kerrat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin eka kerran sillai Vapun kera laivalla. Hän oli minua hieman vanhempi neitokainen, n.23v, minä vain 18v. Opettavainen oli kuten tuohon ikään jo kuuluikin. Oltiin toisenkin kerran ja kolmannenkin ja sitten aammusella vielä parit kerrat.
Kun lähdet mielikuvituksen tielle, pistä ihmeessä paremmaksi. Tuo oli melkoisen surkeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1794187Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki273137Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma272825Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne592711PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist552650Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902595Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest122329Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k862045- 1471949
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle2021857