S&W 38 ja käytin sitä huollossa. Tyyppi varmaan upotti sen rasvaan. Jäi sellainen kalvo rumpuun ja piippuun jota ei tahdo saada pois. Eihän sillä uskalla ampuakaan kun lipsahtaa käsistä. Haukuin jo huollon joten sinne ei viitsi soittaa että mitä käyttivät. Neuvokaa joku puhdistusaine millä se saa pois ja kiiltämään. Olen uusi aseen omistaja lyhyissä eikä paljoa tietoa. Kokemusta kyllä löytyy ammunnasta myös lyhyillä.
kosmeettinen haitta.
6
764
Vastaukset
- asetonilla.
Luulis lähtevän. Muista tämän jälkeen laittaa ohutta aseöljyä. Älä kuitenkaan jätä asetoniin hautumaan.
- ap.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Asetoni Näyttää olevan väkevää ainetta. Kiitos. Viitsisitkö kertoa hyvä aseöljyn. Luotan enemmän käyttäjien mielipiteisiin. Kun en saanut aseen mukana puhdistussettiä. Olen siis ampunut mutta puhdistus on jäänyt vähälle kokemukselle. Anteeksiantamatonta myönnän.
- synteettinen
ap. kirjoitti:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Asetoni Näyttää olevan väkevää ainetta. Kiitos. Viitsisitkö kertoa hyvä aseöljyn. Luotan enemmän käyttäjien mielipiteisiin. Kun en saanut aseen mukana puhdistussettiä. Olen siis ampunut mutta puhdistus on jäänyt vähälle kokemukselle. Anteeksiantamatonta myönnän.
- ap.
synteettinen kirjoitti:
Muistaakseni teflonia sisältävien kanssa saa olla tarkkana.
ap. kirjoitti:
Muistaakseni teflonia sisältävien kanssa saa olla tarkkana.
Itse olen käyttänyt tätä öljyä puolareiden liikkuvissa osissa: http://www.riistamaa.fi/cat/product_details.php?p=1585 Piipussa taas olen pitänyt normaalia aseöljyä.
- liian paloherkkää
Asetoni on liian rajua - rasva lähtee ihosta ja aine on erittäin paloherkkää. Aseen ulkopinnoista öljy lähtee ruiskuohenteella tai mineraalitärpätillä. Sitä puhtaaseen rättiin ja pyyhkäisy ja rasvatonta pintaa syntyy. Aseöljyjä on kaupat väärällään - käytä mitä haluat mutta pidä se mutka öljyttynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki2073596Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen133386Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä872576Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92175Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling512075Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.81904Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue411717- 901591
- 721163
- 741150