Vanha nettikamera

pitäisi saada asennettua..

Terve! Kaapista löysin: http://www.vmart.pk/main/images/Quickcam express.jpg On toiminut ennen ihan ok. Logitechin sivuilta ei apuja. Asennuslevy ei enää tallessa.. Miten voin asentaa koneelle?? Edeleen käytössä Windows XP. Kiitos!

8

988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siellähän tuon(kin) ajuri odotteli Logitechin hyllyllä. Kävin vilkaisemassa, kun en oikein jaksa tuollaista puppua uskoa. ;)

      • Mutta periksi en anna..prkl

        Ajuri löytyy tuolle Expressille kyllä..(eri versio tosin) Olen koittanut QuickCam Express ajureilla..ym.. Sitä tarkoitin, että ei löydy juuri tuon kameran ajureitaa.. Ja kun koitan asentaa niin ei vain onnistu.. Kun ei ole levykettä, niin valitsen manuaalisesti asennetut ajurit..ja sieltä löytyy "read me, configurea, ym"..sälää..millä ei taas pääse eteenpäin.. Ohjelma pyytää asentamaan kameran loppuvaiheessa ja "pyytää kärsivällisyttä jotta systeemit päivittyy"..:)) Voisiko joku neuvoa step-by-step miten tuon ko. nettikameran saa asennettua koneeseen kun ei ole asennuslevyä? en viitsisi heittää sitä vielä jorpakkoonkaan.. uskon, että joku vielä keksii ratkaisun tähänkin..


    • noihin....

      ajureitakin...? Ei tuohon ClickSmart 510 kameraan tarvinnut, sen kun räppäsi kiinni ja avot... (tosin ubuntussa)... :)

      • skypen kanssa

        muistaakseni laitoin silloin aikoinani asennuslevyn.. en ole kyllä ihan varma... nyt herjaa sekä pöytäkoneella että kannettavalla samaa asiaa. eikä täälläkään kukaan tunnu tietävän.. taidanpa jättää videopuhelut tähän.. tai hakea joskus uuden kameran kun tosissani sellaista tarvitsen.


    • tuollainen

      kamera ja logitechin sivulta on ladannut ajurin siihen, en nyt oo kyllä käyny pitkään aikaan kattomassa vieläkö sieltä ajuritiedostot löytyy

      • avutonko?

        Saan kyllä ajurin asennettua..mutta kone kysyy levyä tai pitäisi löytää ajuri manuaalisesti. Kun etsin manuaalisesti koneelta niin ajurikansiosta löytyy pelkästään read me, yms turhaa sälää.. Miten kameran saa toimimaan? onko neuvoa askel askeleelta?


      • tässtä osoitteesta
        avutonko? kirjoitti:

        Saan kyllä ajurin asennettua..mutta kone kysyy levyä tai pitäisi löytää ajuri manuaalisesti. Kun etsin manuaalisesti koneelta niin ajurikansiosta löytyy pelkästään read me, yms turhaa sälää.. Miten kameran saa toimimaan? onko neuvoa askel askeleelta?

        latasin: http://www.logitech.com/index.cfm/435/254&cl=gb,en&hub=1?selectedcrid=435&selectedcid=254 (en oo kyllä 100% varma kun siitä on jo aikaa) ei kysytty asennuslevyä, kameran ollessa uutena asensin ensin kameran mukana tulleelta levyltä mutta ei alkanut pelaamaan. poistin sen asennuksen ja sitten asensin logitechin sivulta niin alkoi pelittää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe