Vanha nettikamera

pitäisi saada asennettua..

Terve! Kaapista löysin: http://www.vmart.pk/main/images/Quickcam express.jpg On toiminut ennen ihan ok. Logitechin sivuilta ei apuja. Asennuslevy ei enää tallessa.. Miten voin asentaa koneelle?? Edeleen käytössä Windows XP. Kiitos!

8

988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siellähän tuon(kin) ajuri odotteli Logitechin hyllyllä. Kävin vilkaisemassa, kun en oikein jaksa tuollaista puppua uskoa. ;)

      • Mutta periksi en anna..prkl

        Ajuri löytyy tuolle Expressille kyllä..(eri versio tosin) Olen koittanut QuickCam Express ajureilla..ym.. Sitä tarkoitin, että ei löydy juuri tuon kameran ajureitaa.. Ja kun koitan asentaa niin ei vain onnistu.. Kun ei ole levykettä, niin valitsen manuaalisesti asennetut ajurit..ja sieltä löytyy "read me, configurea, ym"..sälää..millä ei taas pääse eteenpäin.. Ohjelma pyytää asentamaan kameran loppuvaiheessa ja "pyytää kärsivällisyttä jotta systeemit päivittyy"..:)) Voisiko joku neuvoa step-by-step miten tuon ko. nettikameran saa asennettua koneeseen kun ei ole asennuslevyä? en viitsisi heittää sitä vielä jorpakkoonkaan.. uskon, että joku vielä keksii ratkaisun tähänkin..


    • noihin....

      ajureitakin...? Ei tuohon ClickSmart 510 kameraan tarvinnut, sen kun räppäsi kiinni ja avot... (tosin ubuntussa)... :)

      • skypen kanssa

        muistaakseni laitoin silloin aikoinani asennuslevyn.. en ole kyllä ihan varma... nyt herjaa sekä pöytäkoneella että kannettavalla samaa asiaa. eikä täälläkään kukaan tunnu tietävän.. taidanpa jättää videopuhelut tähän.. tai hakea joskus uuden kameran kun tosissani sellaista tarvitsen.


    • tuollainen

      kamera ja logitechin sivulta on ladannut ajurin siihen, en nyt oo kyllä käyny pitkään aikaan kattomassa vieläkö sieltä ajuritiedostot löytyy

      • avutonko?

        Saan kyllä ajurin asennettua..mutta kone kysyy levyä tai pitäisi löytää ajuri manuaalisesti. Kun etsin manuaalisesti koneelta niin ajurikansiosta löytyy pelkästään read me, yms turhaa sälää.. Miten kameran saa toimimaan? onko neuvoa askel askeleelta?


      • tässtä osoitteesta
        avutonko? kirjoitti:

        Saan kyllä ajurin asennettua..mutta kone kysyy levyä tai pitäisi löytää ajuri manuaalisesti. Kun etsin manuaalisesti koneelta niin ajurikansiosta löytyy pelkästään read me, yms turhaa sälää.. Miten kameran saa toimimaan? onko neuvoa askel askeleelta?

        latasin: http://www.logitech.com/index.cfm/435/254&cl=gb,en&hub=1?selectedcrid=435&selectedcid=254 (en oo kyllä 100% varma kun siitä on jo aikaa) ei kysytty asennuslevyä, kameran ollessa uutena asensin ensin kameran mukana tulleelta levyltä mutta ei alkanut pelaamaan. poistin sen asennuksen ja sitten asensin logitechin sivulta niin alkoi pelittää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe