Vanha nettikamera

pitäisi saada asennettua..

Terve! Kaapista löysin: http://www.vmart.pk/main/images/Quickcam express.jpg On toiminut ennen ihan ok. Logitechin sivuilta ei apuja. Asennuslevy ei enää tallessa.. Miten voin asentaa koneelle?? Edeleen käytössä Windows XP. Kiitos!

8

988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siellähän tuon(kin) ajuri odotteli Logitechin hyllyllä. Kävin vilkaisemassa, kun en oikein jaksa tuollaista puppua uskoa. ;)

      • Mutta periksi en anna..prkl

        Ajuri löytyy tuolle Expressille kyllä..(eri versio tosin) Olen koittanut QuickCam Express ajureilla..ym.. Sitä tarkoitin, että ei löydy juuri tuon kameran ajureitaa.. Ja kun koitan asentaa niin ei vain onnistu.. Kun ei ole levykettä, niin valitsen manuaalisesti asennetut ajurit..ja sieltä löytyy "read me, configurea, ym"..sälää..millä ei taas pääse eteenpäin.. Ohjelma pyytää asentamaan kameran loppuvaiheessa ja "pyytää kärsivällisyttä jotta systeemit päivittyy"..:)) Voisiko joku neuvoa step-by-step miten tuon ko. nettikameran saa asennettua koneeseen kun ei ole asennuslevyä? en viitsisi heittää sitä vielä jorpakkoonkaan.. uskon, että joku vielä keksii ratkaisun tähänkin..


    • noihin....

      ajureitakin...? Ei tuohon ClickSmart 510 kameraan tarvinnut, sen kun räppäsi kiinni ja avot... (tosin ubuntussa)... :)

      • skypen kanssa

        muistaakseni laitoin silloin aikoinani asennuslevyn.. en ole kyllä ihan varma... nyt herjaa sekä pöytäkoneella että kannettavalla samaa asiaa. eikä täälläkään kukaan tunnu tietävän.. taidanpa jättää videopuhelut tähän.. tai hakea joskus uuden kameran kun tosissani sellaista tarvitsen.


    • tuollainen

      kamera ja logitechin sivulta on ladannut ajurin siihen, en nyt oo kyllä käyny pitkään aikaan kattomassa vieläkö sieltä ajuritiedostot löytyy

      • avutonko?

        Saan kyllä ajurin asennettua..mutta kone kysyy levyä tai pitäisi löytää ajuri manuaalisesti. Kun etsin manuaalisesti koneelta niin ajurikansiosta löytyy pelkästään read me, yms turhaa sälää.. Miten kameran saa toimimaan? onko neuvoa askel askeleelta?


      • tässtä osoitteesta
        avutonko? kirjoitti:

        Saan kyllä ajurin asennettua..mutta kone kysyy levyä tai pitäisi löytää ajuri manuaalisesti. Kun etsin manuaalisesti koneelta niin ajurikansiosta löytyy pelkästään read me, yms turhaa sälää.. Miten kameran saa toimimaan? onko neuvoa askel askeleelta?

        latasin: http://www.logitech.com/index.cfm/435/254&cl=gb,en&hub=1?selectedcrid=435&selectedcid=254 (en oo kyllä 100% varma kun siitä on jo aikaa) ei kysytty asennuslevyä, kameran ollessa uutena asensin ensin kameran mukana tulleelta levyltä mutta ei alkanut pelaamaan. poistin sen asennuksen ja sitten asensin logitechin sivulta niin alkoi pelittää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe