Vanha nettikamera

pitäisi saada asennettua..

Terve! Kaapista löysin: http://www.vmart.pk/main/images/Quickcam express.jpg On toiminut ennen ihan ok. Logitechin sivuilta ei apuja. Asennuslevy ei enää tallessa.. Miten voin asentaa koneelle?? Edeleen käytössä Windows XP. Kiitos!

8

829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siellähän tuon(kin) ajuri odotteli Logitechin hyllyllä. Kävin vilkaisemassa, kun en oikein jaksa tuollaista puppua uskoa. ;)

• Mutta periksi en anna..prkl

Ajuri löytyy tuolle Expressille kyllä..(eri versio tosin) Olen koittanut QuickCam Express ajureilla..ym.. Sitä tarkoitin, että ei löydy juuri tuon kameran ajureitaa.. Ja kun koitan asentaa niin ei vain onnistu.. Kun ei ole levykettä, niin valitsen manuaalisesti asennetut ajurit..ja sieltä löytyy "read me, configurea, ym"..sälää..millä ei taas pääse eteenpäin.. Ohjelma pyytää asentamaan kameran loppuvaiheessa ja "pyytää kärsivällisyttä jotta systeemit päivittyy"..:)) Voisiko joku neuvoa step-by-step miten tuon ko. nettikameran saa asennettua koneeseen kun ei ole asennuslevyä? en viitsisi heittää sitä vielä jorpakkoonkaan.. uskon, että joku vielä keksii ratkaisun tähänkin..

• noihin....

ajureitakin...? Ei tuohon ClickSmart 510 kameraan tarvinnut, sen kun räppäsi kiinni ja avot... (tosin ubuntussa)... :)

• skypen kanssa

muistaakseni laitoin silloin aikoinani asennuslevyn.. en ole kyllä ihan varma... nyt herjaa sekä pöytäkoneella että kannettavalla samaa asiaa. eikä täälläkään kukaan tunnu tietävän.. taidanpa jättää videopuhelut tähän.. tai hakea joskus uuden kameran kun tosissani sellaista tarvitsen.

• tuollainen

kamera ja logitechin sivulta on ladannut ajurin siihen, en nyt oo kyllä käyny pitkään aikaan kattomassa vieläkö sieltä ajuritiedostot löytyy

• avutonko?

Saan kyllä ajurin asennettua..mutta kone kysyy levyä tai pitäisi löytää ajuri manuaalisesti. Kun etsin manuaalisesti koneelta niin ajurikansiosta löytyy pelkästään read me, yms turhaa sälää.. Miten kameran saa toimimaan? onko neuvoa askel askeleelta?

• tässtä osoitteesta
        avutonko? kirjoitti:

Saan kyllä ajurin asennettua..mutta kone kysyy levyä tai pitäisi löytää ajuri manuaalisesti. Kun etsin manuaalisesti koneelta niin ajurikansiosta löytyy pelkästään read me, yms turhaa sälää.. Miten kameran saa toimimaan? onko neuvoa askel askeleelta?

latasin: http://www.logitech.com/index.cfm/435/254&cl=gb,en&hub=1?selectedcrid=435&selectedcid=254 (en oo kyllä 100% varma kun siitä on jo aikaa) ei kysytty asennuslevyä, kameran ollessa uutena asensin ensin kameran mukana tulleelta levyltä mutta ei alkanut pelaamaan. poistin sen asennuksen ja sitten asensin logitechin sivulta niin alkoi pelittää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe