Huonoin ikinä omistamani auto

h.k.

Ostin tossa lagunan vm2001 ja ajettu 148tkm.Nyt ei enää käynnisty kun laitta avainkortin lukijaan.Punainen merkkivalo vaan vilkuttaa.Onkohan ite kortti ja mahd.lukija rikki?Kortti ei muutenkas toimi kun sillä pohjassa olevalla avaimella.Seuraavaksi paskasta hajosi konepellin vaijeri ja koko pirun kahva jäi käteen...Takalasin pyyhkimen moottori paskana.Hanttarin puoleinen lasinnostin paskana.Jossain tuntuu väljääkin kun kihdyttää niin auto ohjautuu sinne sun tänne.Käsijarru ottaa vaan toiselta puolelta.Pyörän lääkeri tai joku muu jurnuttaa...Kuinka tälläsia autoja voi olla?Ja eroon tästä kaverista ei pääse muuten kun ajamalla syvälle metsään.Huomaa näiden autojen laatuerot kyllä,Omistin tätä ennen vm99 bmw 320 ja ei mitään vikoja ollut. Hohhoh kun palaa hermot:-(

41

5416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nonniin

      No onhan se Bemeri Bemari.... Voiko tuohon sanoo kun onneksi olkoonkun olet päästänyt autosi menemään paskaksi. Onnetonta touhua ranskalaisia pitää rakastaa, niin kestää :)

      • h.k.

        niinpä!Olen kerennyt 2kuukautta autoa pitämään,ja joka päivä lisää vikoja.Siin ei rakkaus riitä!Miljonääri pitäs olla


      • 007
        h.k. kirjoitti:

        niinpä!Olen kerennyt 2kuukautta autoa pitämään,ja joka päivä lisää vikoja.Siin ei rakkaus riitä!Miljonääri pitäs olla

        Mulla on ollut 99 laguna 18kk ja ei ole ollut päivääkään ehjä. Kokoajan saa korjata jotain. tuulilasin pyyhkijät , keskuslukitus , pakosarjan haitari, pallonivel , raidetangonpää , pyöräkotelon hitsauksia , konepellin vaijeri , takapyyhin , käsijarru jumittaa , takapyörän laakeri ja tietenkin normaali jakopäähihnan vaihto. Ostin samaan aikaan Avensiksen 01 ja siihen en ole tehnyt kuin öljyn vaihdon. Autot suunnilleen samanverran ajettu. Kyllä laadussa on eroa.


    • ostanu ykkös lagunan ei murheita vm1995 1,8 rt kerralla läpi katsastuksesta taas kerran auto ilman tollasii hienouksii toimii parhaiten mitä yksinkertaisempi sen parempi vähemmän vikoja

      • böök

        Taas se sama vanha virsi ja vikalista II koppasen Lagun kanssa eikös niistä alkupään malleista ole jo ollut riittävästi varoituksia tällä palstalla!


      • 007
        böök kirjoitti:

        Taas se sama vanha virsi ja vikalista II koppasen Lagun kanssa eikös niistä alkupään malleista ole jo ollut riittävästi varoituksia tällä palstalla!

        Mulla on ykköskoppanen ja se on noin huono. Miten huono kakkoskoppa sitten on.


      • tota..
        007 kirjoitti:

        Mulla on ykköskoppanen ja se on noin huono. Miten huono kakkoskoppa sitten on.

        Siihen ylös, tulee niitä potensseja ton Renaultin ohjelman mukaisesti. Toi Renaultin ohjelma ei oo julkinen.


    • Lago on susi

      Jos olisit tutustunut vikatilastoihin ja hylkyprosentteihin ennen auton ostoa, olisit kyllä jättänyt Lagunan ostamatta. Laguna on tunnetusti koko Renault-malliston susi, joka pilaa muidenkin mallien mainetta ihan aiheettomasti. Meganen ekakoppanen ja Clio esimerkiksi ovat hyviä autoja, joita ei juuri tarvitse korjaamolla seisottaa.

      • Lagunisti

        Mutta kun Laguna on selvästi isompi kuin Megane. Megane on myös asemoitu luokkaa alemmaksi, eli sen äänieristys ja osin varustelu on kevyempää kuin isoveljessä. Lagunaa saa käytettynä edullisesti ja se on mainettaan paljon parempi auto.


    • laku II

      saada tosi halvalla jos yhdessä yksiössä on noin paljon vikoja.Taisi olla pimeää,kun ton ostit.Koe ajo ennen kauppaa???????????

      • nonniin..

        kyllä mä myönnänn että rakkaus ei riitä.. kunhan piruilin. Onhan se sääli että auto on tehty surkeaksi. onneksi oma yksilö taitaa olla maanantai kappale kun on vielä kestänyt ( ja nyt hakkaa puuta). Mukava auto ajella, jostain on sitten vissiin tingittävä


    • keksi parempi

      Pitäytymällä rajatussa määrässä vikoja olisi juttusi ollut jopa uskottava, mutta tuota määrää ei usko Erkkikään. Kehno Provo sulla.

      • 007

        Valitettavasti tämä on totta ja en varmaan ole ainut. Olen katsastanut eri autojani yhteensä 19 kertaa. 17 kertaa on mennyt peräkkäin läpi. Nyt lagunan kanssa on kahtena vuonna peräkkäin ollut sanomista. Viime vuonna raidetangonpää ja nyt pyöräkotelo mätä ja pallonivel ja käsijarru. Näillä mennään.


    • Aatu

      Olet sitten kerännyt kaikki tyyppiviat samaan kaaraan. No, autetaan kanssa-autoilijaa vähän: Kortista on patteri loppu. Patteri on standardi lituska nappiparisto ja maksaa 2-3 euroa lähimmässä pattereita myyvässä liikkeessä. Koitapa vaihtaa Bemmun tai VW:n avaimeen patteri. Konepellin vaijeri ei mene rikki jos kerran vuodessa ruiskauttaa voiteluainetta konepellin salpaan. Salpa on toteutettu levymäisellä luistilla, joka jumittaa jos se pääsee kuivumaan. Työn jokainen osaa tehdä itse eikä maksa juuri mitään. Lasinnostimen vaijeri makssa ebayssä £ 19,95 eli noin 25 euroa posteineen. ( http://www.google.fi/search?hl=fi&q=laguna window repair kit&meta= ) Vaihda itse tai vie korjaamolle jos et viitsi, ehkä tunnin-parin homma. Merkkikorjaamo toki tyrkyttää ensin järjettömän kallista koko mekanismin vaihtosarjaa. E-baystä löytyi takalasin pyyhkijän moottori £ 5 ja postit päälle. (http://cgi.ebay.co.uk/renault-laguna-rear-wiper-motor_W0QQitemZ280335975493QQcmdZViewItemQQimsxZ20090420?IMSfp=TL090420127004r423 ). On se vaan kurja auto, kun on kalliita vikoja koko ajan. Bemari varmaan juu osaa tehdä käsijarrun vaijeritkin sellaiseksi, etteivät täällä Suomen suolateillä koskaan jumita.

      • mies vw

        Tuo volkkarin avain mulle niin vaihdan patterin siihen minuutissa ei ole paha homma


    • etkö ikinä korjaa niitä?

      Rahat eivät riitä kuin muutaman tonnin käytettyyn rieskaan mutta silti odotat ettei autossa ole pikkuvikoja jotka tumpelompi tee-se-mieskin korjaa suhta halvalla tarvikeosilla. Kerropa miten laadukkaan auton saat 2001 mallisen lagunan hinnalla? Kyllä ne muut tuon hintaiset ovatkin niin laadukkaita uudenkarheita preemiumeja että niillä ajaa 200 000tkm eikä tarvitse edes pissapojan säiliötä täyttää. Lasinnostimen ja takalasinpyyhkimen moottori pitää vaihtaa ja uijjui, joku osa on väljänä alustassa. Teboilin huoltokin voi veloittaa useamman kympin kun vaihtaa sen raidetangonpään tai pallonivelen uuteen.

      • 007

        "Rahat eivät riitä kuin muutaman tonnin käytettyyn rieskaan mutta silti odotat ettei autossa ole pikkuvikoja jotka tumpelompi tee-se-mieskin korjaa suhta halvalla tarvikeosilla." Rahaa on mutta en viitsi kaikkea rahaa laittaa kakkos autoon sillä auto ei ole mikään hyvä sijoitus. Itse olen korjannut viat mutta laatu on edelleen huonoa ja töitä Rellussa riittää. Joka vuosi haen vikalistan katsastuksesta.


      • 007

        En ole puhunut hinnoista vaan laadusta ja laatu on Lagunassa heikkoa luokkaa. Maksoi korjaukset tai auto sitten mitä hyvänsä. Avensis ja Laguna ovat olleet uutena suunnilleen saman hintaisia.


      • ja aja kolari lisäksi
        007 kirjoitti:

        En ole puhunut hinnoista vaan laadusta ja laatu on Lagunassa heikkoa luokkaa. Maksoi korjaukset tai auto sitten mitä hyvänsä. Avensis ja Laguna ovat olleet uutena suunnilleen saman hintaisia.

        Laguna II oli anjoviksen hintainen vain markkinoille tullessan eli juuri 2001. Siitä eteenpäin hintaa pudotettiin rajusti ensin meganen tasolle ja lopulta allekin. Viimeisen vuoden aikana 2,0l 5d Lagunaa myytiin jo asiallisilla varusteilla 21000€ hintaan. Viimeiset puolen tusinaa myytiin 19000 eurolla tai hiukan päälle. Vastaava anjovis olisi maksanut lähes kymppitonnin enemmän. Sitä paitsi kerrankin elämässään kolarissa ollut autoilija antaa sanalle "laatu" aivan toisen merkityksen kuin satunnaisen sähkövian tai rämisevän muoviosan puuttuminen. Lagunan turvakori oli aivan toiselta planeetalta kuin silloisen anjoviksen puhumattakaan ajomukavuudesta ja äänieristyksestä joista pääsi nauttimaan maantiellä joka kilometrillä.


      • 007
        ja aja kolari lisäksi kirjoitti:

        Laguna II oli anjoviksen hintainen vain markkinoille tullessan eli juuri 2001. Siitä eteenpäin hintaa pudotettiin rajusti ensin meganen tasolle ja lopulta allekin. Viimeisen vuoden aikana 2,0l 5d Lagunaa myytiin jo asiallisilla varusteilla 21000€ hintaan. Viimeiset puolen tusinaa myytiin 19000 eurolla tai hiukan päälle. Vastaava anjovis olisi maksanut lähes kymppitonnin enemmän. Sitä paitsi kerrankin elämässään kolarissa ollut autoilija antaa sanalle "laatu" aivan toisen merkityksen kuin satunnaisen sähkövian tai rämisevän muoviosan puuttuminen. Lagunan turvakori oli aivan toiselta planeetalta kuin silloisen anjoviksen puhumattakaan ajomukavuudesta ja äänieristyksestä joista pääsi nauttimaan maantiellä joka kilometrillä.

        Kirjoitinkin 99 mallin autoista 1,6 koneella joka minulla on.


      • tietää?
        ja aja kolari lisäksi kirjoitti:

        Laguna II oli anjoviksen hintainen vain markkinoille tullessan eli juuri 2001. Siitä eteenpäin hintaa pudotettiin rajusti ensin meganen tasolle ja lopulta allekin. Viimeisen vuoden aikana 2,0l 5d Lagunaa myytiin jo asiallisilla varusteilla 21000€ hintaan. Viimeiset puolen tusinaa myytiin 19000 eurolla tai hiukan päälle. Vastaava anjovis olisi maksanut lähes kymppitonnin enemmän. Sitä paitsi kerrankin elämässään kolarissa ollut autoilija antaa sanalle "laatu" aivan toisen merkityksen kuin satunnaisen sähkövian tai rämisevän muoviosan puuttuminen. Lagunan turvakori oli aivan toiselta planeetalta kuin silloisen anjoviksen puhumattakaan ajomukavuudesta ja äänieristyksestä joista pääsi nauttimaan maantiellä joka kilometrillä.

        "Sitä paitsi kerrankin elämässään kolarissa ollut autoilija antaa sanalle "laatu" aivan toisen merkityksen kuin satunnaisen sähkövian tai rämisevän muoviosan puuttuminen." Mitenkähän mahtavat toimia esim. turvatyynyt näissä laatu relluissa? Tuskin nekään ovat sen parmemmin suunniteltu ja rakennettu kuin muutkaan autossa olevat sähkölaitteet. Kolaritestit on tehty VAIN UUSILLE AUTOILLE, eivät täynnä vikoja olevalle kotterolle!


    • tollotollo

      Minö oisin käyny koeajolla ennen ostoa ja tutkinut muutenkin viat. ostit sitten paskan vikoineen kaikkineen.

      • 007

        Keskuslukitus vika oli ainoa vika ostohetkellä. Muut viat ovat tulleet sen jälkeen. Siinä olet oikeassa että paskan ostin mutta ei se mitään sillä samanlaisia paska Lagunoja on tiet pullollaan.


      • tollo2

        jos et autoa kuin autoa koeaja ennen ostoa..voi vittu mikä tollo, onko sulle tehty lobotomialeikkaus?? käy hyvä mies TT kuvauttaan pääsi, toki kuvissa ei mitään toimintaa taida näkyä. Laita huuto nettiin aivosi myyntiin "vähän käytetty"


      • viestien esitystavasta
        007 kirjoitti:

        Keskuslukitus vika oli ainoa vika ostohetkellä. Muut viat ovat tulleet sen jälkeen. Siinä olet oikeassa että paskan ostin mutta ei se mitään sillä samanlaisia paska Lagunoja on tiet pullollaan.

        OIKEANPUOLEISTA kohtaa tai numeroa 1, niin ehkä huomaat että kaikki kommentit eivät ole kohdistettu sinulle 007, vaan viestiketjun aloittajalle.


    • Joopa joo

      Olipa sattuman oikku,kuinka nuo kaikki vaivat juuri sinun autoosi osui. Joko olet naurettava provopelle tai onneton tunari autojen pidossa. Tässä esimerkki: "Jossain tuntuu väljääkin kun kihdyttää niin auto ohjautuu sinne sun tänne." Voi vi..u, mikä palikka--- jossakin tuntuu väljääkin?????. Ja sitten vielä tämä: "Käsijarru ottaa vaan toiselta puolelta. Pyörän lääkeri tai joku muu jurnuttaa..." AIVAN KÄDETÖN puhuu autostaan noin.Osta seuraavaksi metrin pätkä ratakiskoa,ehkä se pysyy sinulla ehjänä,epäilen kyllä sitäkin.

      • pitää olla!

        Se ratakiskonpätkä muuten pitääkin olla justiinsa metri, kuten sanoit. Jos on pitempi niin vääntää sen mutkalle ja jos lyhempi niin hukkaa sen ;) Joo, kyllähän autoihin vikoja voi tulla ja tuleekin, mutta pakkoko se on säkki päässä ostaa? Ei varmasti ole kaikki viat tulleet ostohetken (2kk sitten) jälkeen, vaan joku on pistänyt niin sanotusti kiertoon. Kun auto käy kahdeksatta vuotta ja lähes 150tkm takana, niin kyllähän se pitää huolella tarkastaa, olkoon merkki mikä hyvänsä. Ostajalla ollut justiinsa sen verran rahaa ja kova autokuume, tahtoo ton. Käytetyn osto on taitolaji, koskee muitakin merkkejä ei vain lagunaa.


      • laku II
        pitää olla! kirjoitti:

        Se ratakiskonpätkä muuten pitääkin olla justiinsa metri, kuten sanoit. Jos on pitempi niin vääntää sen mutkalle ja jos lyhempi niin hukkaa sen ;) Joo, kyllähän autoihin vikoja voi tulla ja tuleekin, mutta pakkoko se on säkki päässä ostaa? Ei varmasti ole kaikki viat tulleet ostohetken (2kk sitten) jälkeen, vaan joku on pistänyt niin sanotusti kiertoon. Kun auto käy kahdeksatta vuotta ja lähes 150tkm takana, niin kyllähän se pitää huolella tarkastaa, olkoon merkki mikä hyvänsä. Ostajalla ollut justiinsa sen verran rahaa ja kova autokuume, tahtoo ton. Käytetyn osto on taitolaji, koskee muitakin merkkejä ei vain lagunaa.

        vähän,mutta asiaa!!!!!!


      • Relluman
        laku II kirjoitti:

        vähän,mutta asiaa!!!!!!

        Ihmettelen minkälaisia ihmisiä ja ajureita ovat nämä ainaiset valittajat? Autoni on 1997 Laguna 2,2D ajettu 440000km normi kuluvia osia vaihdettu noin 1500€ edestä, mutta en pidä mitenkään epänormaalina sitä, että autosta täytyy huolta pitää ja ilmenevät viat korjata pois. Kertaakaan ei ole katsastuksessa hylätty, vaan aina on kerta riittänyt, mutta tietenkin jos ajaa niin kauan kuin kulkee, niin jokaisessa autossa vikoja riittää.


      • 3.0
        Relluman kirjoitti:

        Ihmettelen minkälaisia ihmisiä ja ajureita ovat nämä ainaiset valittajat? Autoni on 1997 Laguna 2,2D ajettu 440000km normi kuluvia osia vaihdettu noin 1500€ edestä, mutta en pidä mitenkään epänormaalina sitä, että autosta täytyy huolta pitää ja ilmenevät viat korjata pois. Kertaakaan ei ole katsastuksessa hylätty, vaan aina on kerta riittänyt, mutta tietenkin jos ajaa niin kauan kuin kulkee, niin jokaisessa autossa vikoja riittää.

        se on, mutta nää jotka täällä valittaa on peukalo keskellä kämmentä, eikä muutenkaan taida muuta tehdä kun takata ja ajella vaan


      • h.k,

        haist sie vittu


    • kannattanut kilometrit

      tarkastaa ja ajaa koelenkkin ennen ostoa, kyllä pitää olla tyhmä auton ostaja.

    • Laguna II

      Huono ostos oli tosiaan Laguna kakkonen. Autoliikkeet eivät edes meinaa ottaa vaihdossa, sanovat vaan että myy itse suoraan niin saat paremman hinnan. Jos auton laatu olisi ollut hyvä, niin kyllä arvostuskin olisi toinen ja sitä kautta myös käytettyjen hinnat. Renaulthan on itsekin myöntänyt laatu ongelmansa. Kovasti ovat nyt kertoneet tässä uudessa III-mallissa kiinnittävän huomiota laatuun, aika näyttää miten on. Todennäköisesti muutosta ei kuitenkaan ole. Komponenttit tulee samoista tehtaista ja työntekijät ovat samoja, miksi se siitä muuttuu?

      • joka suhteessa!

        Laguna 2 on epäonnistunut auto joka suhteessa. Laatu huonointa mitä euroopassa tehdään. Koko liian lähellä meganea. Ilmeisesti nämä megane 2 ja laguna 2 ongelmat meinasivat kaataa koko Renaultin henkilöauto valmistuksen. Kyllä kaksi ranskista riittäisikin, sitikka ja pösö.


      • hyvä asia.
        joka suhteessa! kirjoitti:

        Laguna 2 on epäonnistunut auto joka suhteessa. Laatu huonointa mitä euroopassa tehdään. Koko liian lähellä meganea. Ilmeisesti nämä megane 2 ja laguna 2 ongelmat meinasivat kaataa koko Renaultin henkilöauto valmistuksen. Kyllä kaksi ranskista riittäisikin, sitikka ja pösö.

        Hyvä asia on että rellua huonompaa autoa ei ole suomessa myytävänä. Jopa Lada on huomattavasti luotettavampi.


      • Exlagunisti

        "Autoliikkeet eivät edes meinaa ottaa vaihdossa, sanovat vaan että myy itse suoraan niin saat paremman hinnan". Ei mulla ainakaan ollut mitään ongelmaa autonvaihdossa. Vaihdoin viime elokuussa -04 Lagunani Aurikseen Itiksen Toyotaliikkeessä. Myyjä ei mitenkään morkannut sitä, päinvastoin, sanoi että on siisti ja hieno farkku ja ottavat sen mielellään vaihdossa. Hyvityshinta kohtuullinen. Eipä liikkeet tänä päivänä maksa mistään merkistä kovin hyviä hyvityshintoja muutenkaan. Jos ei myyjä halua tehdä kauppaa, niin sitten pitää mennä sinne jossa sitä halutaan tehdä. Ja lisäksi vielä: mun Laguna myytiin sieltä eteenpäin 2 viikossa, että silleen....


      • lagupeska
        Exlagunisti kirjoitti:

        "Autoliikkeet eivät edes meinaa ottaa vaihdossa, sanovat vaan että myy itse suoraan niin saat paremman hinnan". Ei mulla ainakaan ollut mitään ongelmaa autonvaihdossa. Vaihdoin viime elokuussa -04 Lagunani Aurikseen Itiksen Toyotaliikkeessä. Myyjä ei mitenkään morkannut sitä, päinvastoin, sanoi että on siisti ja hieno farkku ja ottavat sen mielellään vaihdossa. Hyvityshinta kohtuullinen. Eipä liikkeet tänä päivänä maksa mistään merkistä kovin hyviä hyvityshintoja muutenkaan. Jos ei myyjä halua tehdä kauppaa, niin sitten pitää mennä sinne jossa sitä halutaan tehdä. Ja lisäksi vielä: mun Laguna myytiin sieltä eteenpäin 2 viikossa, että silleen....

        todella harvinainen tapahtumaketju


      • 543210
        hyvä asia. kirjoitti:

        Hyvä asia on että rellua huonompaa autoa ei ole suomessa myytävänä. Jopa Lada on huomattavasti luotettavampi.

        Vähämpä sä autoista tiiät, 2 vuotta ilman mitään vikoja -02 lagunalla.


      • Joo...
        lagupeska kirjoitti:

        todella harvinainen tapahtumaketju

        Omistan Renault Laguna 2002 II:sen ... Kun ostin auton niin se oli mukamas juuri jopa takuutarkastettu... mutta totuus oli toinen ... 3 vkoa ostosta ni vaihdelaatikko meni paskaksi. Siitä sitten viikko pari niin takaripustukset menivät vaihtoon. Nyt rellussa on oven lukitus kuskinpuolelta rikki, pallonivel ja mielestäni jousitus ihan finaalissa.

        Olen minäkin rehellisesti omistanut autoja, mutta tämä o suoraan sanottuna paska-auto. 50 000 km ja ripustuksia saa vaihtaa... 100 000 km meni vaihdelaatikko... mitähän viel...

        En o itsekään mikään autonkorjaaja, mutta kyllä rauhallisesti ajan ja yritän kirjaimellisesti pitää kukkaa kämmenellä ja jutella aamuisin kaikkea kivaa jotta auto käynnistyy.

        Leimasta auto ei oo kertaakaan minulla mennyt ekalla läpi, kaksi kertaa koettanut ja kaksi kertaa saanut korjauskehotusta.

        Mitä tulee vielä mittaristoon, niin minulla on myös digitalimittarit ihan sekaisin, bensaakin on välillä 10 000 km ajoon :D ja sen kuin nousee vaan!!!!!

        Kyl kulkuneuvo/ ( "auto") muuten toimii ihan ok. Ja on sil ihan mukava ajaa.

        Yhen pienen kolarinkin oon "patongilla" ajanut, silloin "patonkini" vain jousti. Huvittavinta oli se että omaan autooni ei tullut naarmuakaan, vastapuoli taas kärsi lieviä vahinkoja juuri tuon patongin pehmeyden ansiosta.

        Ei tässä kummepia, kyl mä silti rellulla ajan PALJON MIELUMMIN KU LADALLA.


    • susi jo syntyessään

      Samanlaisia kokemuksia vm2003 1.6 16V paskasta 104000km. Ei aina käynnisty (punainen valo vaan vilkkuu), bensamittari näyttää mitä sattuu, keskuslukitus toimii huonosti, kuskin lasinnostin jumittaa.. jarruputkia haljennut!! Mittaristo, alatukivarret, kallistuksenvakaaja, taka-akselin puslat, takajarrusatulat, 4kpl sytytyspuolia ja paljon muuta on vaihdettu..

      Kyllä tuo renault on mulla ensimmäinen ja viimeinen.

      • :O

        Olen kans tietoinen et automyyjät sanovat toisilleen et " se ketä ottaa Rellun autoliikkeeseen voi tehdä itsemurhan samantien... " Laguna kakkosesta minulle vaihdossa tarjottiin jopa 3000 e mikä o naurettava hinta, oman relluni kuntoon ja vuosilukuun nähden. Ajetaan ennemmin rellulla hautaan asti sitten kun myydään polkuhinnalla!!!!!!!! 2003 mallia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6273
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3808
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1975
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1478
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1468
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe