Belgarit

Noora

Heips oon 14v Belgiksen gronendale nartun omistaja Giny on 10kk ja maailman ihanin belgis ois kiva ihan kuulla muiden ajatuksia belgiksestä.Mitä pidätte niistä minkä ikäinen koirasi on mistä päin mitä harrastat ehkä voimme mailatakin hyvää joulun odotusta

6

531

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sassy85

No mulla ei ole vielä belgiä eli tämä ei varmaan oikein koskisi mua, mutta olen ottamassa uros belgi tervua. pentue josta otan pennun syntyy varmasti joskus helmikuussa. Mutta ajattelin kokeilla sitten kun pentu vähän kasvaa niin agia, tokoa ja näyttelyitä. Olen salosta (tai no olen vasta muuttamassa mutta anyway) Joo mulle saa laittaa mailia [email protected] olisi kiva jos kävisi sellainen tuuri että olisit suhteellisen läheltä niin voisi tosiaan joskus tehdä koirien kanssa jotakin kivaa. Hauskaa joulua sinnekin ja hyvää uutta vuotta 2004 =)

• sassy85

ai niin unohtui sanoa, että yksi nimi vaihto ehdoistani on gini =) ja sitten on cassu ja cherokee lempi nimenä cheri tai cero. Olisiko sulla jotakin ideoita hienoon nimeen. Sen pitäisi olla hieno erikoinen, mutta helppo sanoa. Sen pitäisi olla "belgimäinen" ja sellainen joka ei ole jokaisella koiralla kuten esim. Rocky

• Dark Angel

No mulla ei oo Belkkarii,mutta sellanen tulis keväällä,Tervueren uros.
      Senkan sitte Pelastuskoira toimintaa,Palveluskoira tai sit pelkästään TOKOa,suojeluu ja jälkee,ilman mitään palveluskoira toimintaa...
      agilityä,näyttelyitä olis tarkotus kiertää,että saisin siitä valion...
      Nimen pitäis olla joku "tulinen"..
      Tai sit Danger,Kasan,Baree tai Sakke..

• <<<<

Cara Ja linda

• Amppa

Meillä on semmonen neljä vuotias tervu narttu Venla.
      Sen kanssa on aina ollu pikkusen ongelmia...
      No, sillon ku se oli pentu, niin kaikki meni suht OK, mut sitten ku sille alko tulla se murkkuikä, niin siinä oli kyllä tosiaan kouluttaminen ja otettiin sen kanssa jatkuvasti yhteen.

En suosittelis ehkä belkkaria ensimmäiseks koiraks, ainakaan jos yrittää sen itse kouluttaa.

Välillä oli ihan hyviä aikoja ja Venla totteli tosi hienosti, mut sitten taas välillä oli vähä vaikeempaa.Jostakin syystä Venla on ollu aina hirmu epäluulonen kaikkia ihmisiä kohtaan ja sen takia myös monet meidän vieraat on saanu tuntee Venlan purukaluston, jos ovat liian lähelle menneet.

Monta kertaa jo kävi mielessä että olis lopetettu koko koira, mut sitten päätettiin koettaa vielä yhtä juttua ja leikkautettiin se.Siitä se sit onneks rauhottu aika paljon ja nytkyään ei tartte enää pelätä henkesä puolesta, ku kävelee kotonaan.
      Silti täytyy kuitenki kokoajan vähä kuulostella, millä mielellä koira sattuu olemaan...

• <<<<

Ihania koiria

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe