PDC:n rannat

~EmPPu-LiiNa~

Mitenkä on jos ei hotellilla ole omaa rantaa niin onko kunnollisia rantoja muualla kuin hotelleiden omilla rantapalstoilla? Samalla kaipailisin mielipiteitä illusion boutique hotellista? Kiitos asiallisista vastauksista.

7

1265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mees tänavalt

      Carmenin koko 5 km ranta on hieno. Siellä täällä on pätkiä jotka ovat yleisessä käytössä. Vuokrattavia rantatuoleja löytyy baarien ja hotellien yhteydessä.

      • sereque

        Meksikossa ei ole yksityisiä rantoja, vaan kaikki rannat ovat tavallaan yleisessä käytössä. Palvelut ovat sitten toinen asia. Hotellien rantatuoleja ja muita palveluja saavat käyttää vain hotellien asiakkaat. Joillakin yrityksillä on omia rantapalveluja, eli vuokrattavia tuoleja ja tarjoilua. Nämä ostettavat palvelut ovat "kaupungin alueella"; Playacarin alueella ei muilla kuin hotellien tai yksityisten rantaklubien asiakkailla ole mahdollista ostaa tai käyttää palveluja


      • ei keskustaan
        sereque kirjoitti:

        Meksikossa ei ole yksityisiä rantoja, vaan kaikki rannat ovat tavallaan yleisessä käytössä. Palvelut ovat sitten toinen asia. Hotellien rantatuoleja ja muita palveluja saavat käyttää vain hotellien asiakkaat. Joillakin yrityksillä on omia rantapalveluja, eli vuokrattavia tuoleja ja tarjoilua. Nämä ostettavat palvelut ovat "kaupungin alueella"; Playacarin alueella ei muilla kuin hotellien tai yksityisten rantaklubien asiakkailla ole mahdollista ostaa tai käyttää palveluja

        hei ! Olin 3 vko playa del carmenissa 2005 ja rannoista seuraavaa : keskustan rannat ei todellakaan mitään paratiisirantoja mutta hotellialueella missä on mm.riu hotellit eli playacarin alue on ranta to- della kaunis ja meri ennennäkemättömän turkoosi ja alue miellyttävä eli jos sinne halajat ottai- sin hotellin playacarin alueelta josta on mukava vaikka kävellä "kylille".Hotellia en tunne jos haluat kysyä lisää vastaan kysymykseesi.


      • Mees tänavalt
        ei keskustaan kirjoitti:

        hei ! Olin 3 vko playa del carmenissa 2005 ja rannoista seuraavaa : keskustan rannat ei todellakaan mitään paratiisirantoja mutta hotellialueella missä on mm.riu hotellit eli playacarin alue on ranta to- della kaunis ja meri ennennäkemättömän turkoosi ja alue miellyttävä eli jos sinne halajat ottai- sin hotellin playacarin alueelta josta on mukava vaikka kävellä "kylille".Hotellia en tunne jos haluat kysyä lisää vastaan kysymykseesi.

        Kumma juttu! Minä kävelin tuota rantaa useita kilometrejä monestikin ja minusta meri oli ihan samannäköinen jokapaikassa. Ja hiekka-alue suunilleen yhtä leveä. Playacarin kohdalla oli veteen laitettu valtavan suuria hiekkäsäkkejä estämään hiekan katoamista.


      • ei näin
        Mees tänavalt kirjoitti:

        Kumma juttu! Minä kävelin tuota rantaa useita kilometrejä monestikin ja minusta meri oli ihan samannäköinen jokapaikassa. Ja hiekka-alue suunilleen yhtä leveä. Playacarin kohdalla oli veteen laitettu valtavan suuria hiekkäsäkkejä estämään hiekan katoamista.

        Rannat playacarilla paljon leveämmät ja palmu puita runsaasti keskusta likaisempi ja palmuja ei nimeksikään eli playacarin alue siistimpi eivät kyllä ollenkaan samanlaisia rantoja kes- kustassa rantatuolit vain baarien edustalla eli osta jotain käytä tuolia tyyliin ei turisteille muita aurinkotuoleja. Toisaalta keskustan ranta on kiva käveltäväksi mutta jos haluaa nauttia auringosta kauniissa paikassa omalla aurinkotuolilla ei paikkoja voi verrata


      • hiekan katoamiseen
        Mees tänavalt kirjoitti:

        Kumma juttu! Minä kävelin tuota rantaa useita kilometrejä monestikin ja minusta meri oli ihan samannäköinen jokapaikassa. Ja hiekka-alue suunilleen yhtä leveä. Playacarin kohdalla oli veteen laitettu valtavan suuria hiekkäsäkkejä estämään hiekan katoamista.

        moi ! tulimme juuri Playacarista ja sain kuulla että ne suuret hiekkasäkit ovat aallon murtajia. Jos niitä ei ole on siellä vaikea uida ja nauttia turkoosista ihanuudesta. Aallot ovatkin tosi mukavia ja lempeitä, niistä saa nauttia todella. Suosittelen paikkaa. Rantoja lienee muuallakin. Itse kävimme vain Playacarissa ja Cotzumelissa ja tietysti Xel-Haassa siellä saa uida ja snorklata sekä matkustaa renkaalla pitkin laskevaa hiljaista jokea, huu, ihanaa. Tahtoo takaisin.....


      • veeveee
        hiekan katoamiseen kirjoitti:

        moi ! tulimme juuri Playacarista ja sain kuulla että ne suuret hiekkasäkit ovat aallon murtajia. Jos niitä ei ole on siellä vaikea uida ja nauttia turkoosista ihanuudesta. Aallot ovatkin tosi mukavia ja lempeitä, niistä saa nauttia todella. Suosittelen paikkaa. Rantoja lienee muuallakin. Itse kävimme vain Playacarissa ja Cotzumelissa ja tietysti Xel-Haassa siellä saa uida ja snorklata sekä matkustaa renkaalla pitkin laskevaa hiljaista jokea, huu, ihanaa. Tahtoo takaisin.....

        olen ollut muutaman kerran riu hotelleissa playacarissa, ja kyllä ne hiekkasäkit laitettiin siksi,kun ranta katosi (siis huuhtoutui mereen)monen metrin korkeudelta ainakin riu yucatanin rannasta. Minulla on todisteeksi kuvia rannasta ennen-ja jälkeen myrskyn jos kiinnostaa. Silloin ne hiekkasäkit laitettiin ja selitys oli, että aallot tuovat vähitellen hiekkaa takaisin ja se hiekka jää hiekkasäkkien eteen (siis rannanpuolelle) ja ranta vähitellen palautuisi normaaliksi. ennen myrskyä ranta oli todella ihana ja laaja siis myös merelle päin, palmuja pitkälti ja vasta sen jälkeen hiekkaranta ilman palmuja. Myrskyn seurauksena rantaan ei jäänyt yhtään palmua. Uiminen oli silloin tosi ihanaa, siis ennen hiekkasäkkejä,koska ranta oli niin suuri, täynnä elämää; lentopalloa, aurinkotuoleja,ihmisiä ym. joten pettymys oli valtaisa, kun koko ranta katosi. Riu yucatanin uimaaltaan vierestä on raput rantaan ja raput oli suljettu,koska heti alimmalta rapulta olisi ollut kolmen metrin pudotus alas, niin pahasti ranta oli vaurioitunut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      453
      2341
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2086
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1602
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1581
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1361
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1355
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      152
      1345
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1236
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1115
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      101
      1069
    Aihe