kertokaapas miten toimii sims2 cd-crack...kiitos kaikille
cd crack
5
497
Vastaukset
- tohtori tolonen
No sehän toimii niin että pystyy pelaamaan peliä ilman asennuslevyä. Muita kysymyksiä?
Kyllä ostetut pelit toimivat ilman cd-crackia.
- crackki,,,
tekee pelaamisesta helpompaa kun ei tarvitse räpälätä romppujen kanssa, itsellä aikoinani sims2, kaupasta ostettu ja oitis hain siihen crakin. Ap. en muista enää miten sen crakin kanssa menettelin mutta sillä muistaakseni korvattiin joku alkuperäinen tiedosto.
- plärääminen ja
crackki,,, kirjoitti:
tekee pelaamisesta helpompaa kun ei tarvitse räpälätä romppujen kanssa, itsellä aikoinani sims2, kaupasta ostettu ja oitis hain siihen crakin. Ap. en muista enää miten sen crakin kanssa menettelin mutta sillä muistaakseni korvattiin joku alkuperäinen tiedosto.
hommaan aina kräkin. Katson että mulla on oikeus siihen kun olen ostanut pelin. Monasti kräkillä korvataan pelin pää exe tiedosto.
se sinne minne olet asentanut simssin. katot vaan että on sama kuvake (voi olla nimittäin jossain kansiossakin) ja kopsaat siihen se kysyy että korvataanko ja vastaat että jees jees.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821310- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että362767- 132720
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56594