Vuoden 2004 lopulla olin työvoimapoliittisella kurssilla Nurmijärvellä. Helsinkiläinen firma organisoi sen ja kouluttajakin oli Helsingistä. Hänellä oli käytössään firman puolesta auto, joka oli vuonna 1984 käyttöön otettu kaksiovinen Opel Corsa. Pääsin sen kyytiin kaikkiaan neljä kertaa, kerran ihan eteen istumaan. Eräänä sellaisena iltapäivänä, jolloin minä en ollut sen kyydissä, eräät muut olivat matkustaneet iltapäiväauringon paisteessa kotejansa kohti. Iäkäs tuulilasi ilmeisesti sai auringonvalon siroamaan aika lailla pahanpäiväisesti ympäriinsä. Eräs naispuolinen kurssilainen kertoi nähneensä painajaistakin kyseisestä automatkasta. Kouluttaja itse kertoi, että Opelissa oli tosi huonot tuulilasinpyyhkimet. Firma oli ostanut auton 350 eurolla. "Eipä ollu ainakaan hinnalla pilattu", totesi kouluttaja. Hassua kyllä, minäkin harkitsin jopa sen auton ostamista yhessä vaiheessa, mutta ei se vissiin tuolloisilla tuloilla olis ihna tullu kyseeseen. Mut kyllähän 25 vuotta vanhalla Opelillakin pääsee pisteestä A pisteeseen B, jos niikseen tulee.
Työsuhdeautona "Sorsa".
Haageli
2
791
Vastaukset
- oli ollut
Corsa, jonka vuosimalli oli kasikuutonen. Kaveri työpaikalla neljä vuotta sitten. Hän kertoi, että auto oli "kukkinut" melkoisesti, ja se oli sitten siirretty jonkin korjaamon pihalle odottamaan mahdollisesti rekisteristä poistoa.
- Haageli
Myös sen Opel Corsan vm. -84 pakoputki roikkui siten, että maahan oli matkaa 15 cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851