Vuoden 2004 lopulla olin työvoimapoliittisella kurssilla Nurmijärvellä. Helsinkiläinen firma organisoi sen ja kouluttajakin oli Helsingistä. Hänellä oli käytössään firman puolesta auto, joka oli vuonna 1984 käyttöön otettu kaksiovinen Opel Corsa. Pääsin sen kyytiin kaikkiaan neljä kertaa, kerran ihan eteen istumaan. Eräänä sellaisena iltapäivänä, jolloin minä en ollut sen kyydissä, eräät muut olivat matkustaneet iltapäiväauringon paisteessa kotejansa kohti. Iäkäs tuulilasi ilmeisesti sai auringonvalon siroamaan aika lailla pahanpäiväisesti ympäriinsä. Eräs naispuolinen kurssilainen kertoi nähneensä painajaistakin kyseisestä automatkasta. Kouluttaja itse kertoi, että Opelissa oli tosi huonot tuulilasinpyyhkimet. Firma oli ostanut auton 350 eurolla. "Eipä ollu ainakaan hinnalla pilattu", totesi kouluttaja. Hassua kyllä, minäkin harkitsin jopa sen auton ostamista yhessä vaiheessa, mutta ei se vissiin tuolloisilla tuloilla olis ihna tullu kyseeseen. Mut kyllähän 25 vuotta vanhalla Opelillakin pääsee pisteestä A pisteeseen B, jos niikseen tulee.
Työsuhdeautona "Sorsa".
Haageli
2
832
Vastaukset
- oli ollut
Corsa, jonka vuosimalli oli kasikuutonen. Kaveri työpaikalla neljä vuotta sitten. Hän kertoi, että auto oli "kukkinut" melkoisesti, ja se oli sitten siirretty jonkin korjaamon pihalle odottamaan mahdollisesti rekisteristä poistoa.
- Haageli
Myös sen Opel Corsan vm. -84 pakoputki roikkui siten, että maahan oli matkaa 15 cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008930
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265418- 534631
- 894410
- 593589
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.593223Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502692- 432601