teinkö väärän valinnan?

lomalle09

Varasin parin viikon matkan minulle ja miehelleni Agia Napaan, lapsiperhehotelliin. Nyt kun aloin lukemaan matkakertomuksia, on tullut kuva ettei siellä muuta olekaan kuin nuoria juhlimassa. Onko näin? Sillä sitä emme etsi ollenkaan. Haluamme melko rauhallisen hotellin rannalta, ja illalla mahdollisuuden käydä erilaisissa ruokaravintoloissa, ei bilepaikoissa. Pitäisikö perua varaus?

8

1685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toki

      Luulisi sen kyllä riippuvan aivan hotellista, toki kesällä siellä taitaa olla hiukan vauhdikkaampaa. :) Nämä poimittuja tietoja muualta, mekin ollaan menossa Agia Napaan kesäkuun puolessa välissä, ensimmäistä kertaa. Matkustajina minä, mies ja 8v. tyttö. meilläkin kyllä ihan perhehotelli, sitten sen näkee, jotta millaista on.. :) Mekin kyllä rauhaa toivomme. :)

    • Rölli73

      Agya Napa kerää tuhansia juhlijoita juhannuksesta elokuun puoleen väliin asti. Olen ollut sielä useita kertoja myös tähän aikaan vuodesta enkä ole koskaan menettänyt yöuniani bilettäjien takia. Toki meno on erilaista kun jossain nukkuvassa kylässä, mutta ei mielestäni häiritsevää. Bilettäjät juhlivat luostarinaukiolta lähtevällä baarikadulla ja läheisissä hotelleissa. Tästä syystä esim. Melpo-antia hotellia en käytä ko. ajankohtana vaan sen ulkopuolella. Rantahotellit mm Limanaki, Faros, Sankta napa jne ovat hyvin rauhallisia. Riippuu siis siitä kuinka rauhallista lomalta haet, mutta yleisesti voin suositella kohdetta.

      • matkaaja***

        "Agya Napa kerää tuhansia juhlijoita juhannuksesta elokuun puoleen väliin asti. Olen ollut sielä useita kertoja myös tähän aikaan vuodesta enkä ole koskaan menettänyt yöuniani bilettäjien takia. Toki meno on erilaista kun jossain nukkuvassa kylässä, mutta ei mielestäni häiritsevää." Niinpä. Itse oli kahden lapseni kanssa Napassa viime kesäkuun puolivälissä, enkä toiste mene. Hotellimme sijaitsi n. 15 min matkan päässä keskustasta. Paikka silti täynnä juhlivia ruotsalaisia ja brittejä, sama meno näytti olevan viereisissä hotelleissa. Valvottiin koko porukka kyseinen viikko. Keskustassa piti väistellä örveltäviä känniläisiä nuoria. Ei kiitos enää ikinä Napaan, ainakaan lasten kanssa, EI!!


      • astrad
        matkaaja*** kirjoitti:

        "Agya Napa kerää tuhansia juhlijoita juhannuksesta elokuun puoleen väliin asti. Olen ollut sielä useita kertoja myös tähän aikaan vuodesta enkä ole koskaan menettänyt yöuniani bilettäjien takia. Toki meno on erilaista kun jossain nukkuvassa kylässä, mutta ei mielestäni häiritsevää." Niinpä. Itse oli kahden lapseni kanssa Napassa viime kesäkuun puolivälissä, enkä toiste mene. Hotellimme sijaitsi n. 15 min matkan päässä keskustasta. Paikka silti täynnä juhlivia ruotsalaisia ja brittejä, sama meno näytti olevan viereisissä hotelleissa. Valvottiin koko porukka kyseinen viikko. Keskustassa piti väistellä örveltäviä känniläisiä nuoria. Ei kiitos enää ikinä Napaan, ainakaan lasten kanssa, EI!!

        Kenen matkajärjestäjän matkalla olitte ja missä hotellissa??? Tiedosta kiitollinen


      • matkaaja***
        astrad kirjoitti:

        Kenen matkajärjestäjän matkalla olitte ja missä hotellissa??? Tiedosta kiitollinen

        Finnmatkat, Simos Magic. Korostan kyllä, että tämähän oli vain meidän kokemus, moni muu on hyvinkin voinut kohteessa viihtyä. Me emme.


      • syyskuussa reissuun

        "Rantahotellit mm Limanaki, Faros, Sankta napa jne ovat hyvin rauhallisia" Kiitos tuosta lauseesta :) Olemme menossa syyskuussa juuri Limanakiin ja olin jo huolissani samasta asiasta kuin viestin aloittaja - onko hotelli täynnä aamuun asti bilettäviä nuoria.


    • mielummin

      Protaras jos haluat varmistaa yörauhan, mutta tuskin Ayia Napan keskustan ulkopuoliset hotellit kovin rauhattomia ovat. Rannat olivat täynnä teini-ikäsiä jo kesäkuun alussa.

    • Ihana hotelli

      Kanika Pantheon, oli viime kesänä ainakin Aurinkomatkoilla, täydellinen aamiasbuffet, sivukadulla, mutta lähellä kuitenkin kaikkea. Ei kun menoks!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe