Kenkäkauppa

naapurikuntalainen

Missä Riihimäellä on Kenkä Oscar liike?

14

6557

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollakaan...

Muistaakseni joskus oli Hämeenkadulla, mutta ei tietääkseni enää ole.

• ole ollut enää

muutamaan vuoteen.

• Kenkiä kaipaava

Ei ole ollut enää muutamaan vuoteen. Parhain kenkien ostospaikka on valitettavasti vain 2-3 kertaa vuodessa Riihimäellä käyvä "kiertävä kenkämyynti". Viimeksi olivat viime viikolla (entisissä Seppälän tiloissa. Kotimaisia kenkiä ja hinnat 20-40 euroa halvemmat kuin paikallisissa kenkäkaupoissa, ja mikä mukavinta kenkiä löytyi myös räpyläjaloille.

• Kysyvä ei tieltä eksy

Hei, jos syyskenkiä kaipaat, niin Kenkä-Oscar laajoine valikoimineen ja edullisine hintoineen löytyy kyllä Hämeenlinnasta, osoitteesta Lukiokatu 30. Toivottavasti matka ei ole liian pitkä.

• jonemies

no siinähän se ompi puputinkulmalla,elikkäs ihan keskellä kylää

• varoo pitää

Mitäs kerroit,kysyjä on tietenkin hyvinkäältä on ne senverran uteliaita

• Vanha Herra

no ei tasan ole koko kylässä, eikä kohta mitään muutakaan niillä nurkilla.
      Paitsi pankki ja itse Puputti.

• 54 + + + + + +

Ei kannata ostaa kiertävien ja tilapäisten myyjien kenkiä, ne ovat vanhaa varastoa, voivat olla huonosti säilytetty. Nykyään kengät tehdään niin, että vaikka kenkää ei ollenkaan käyttäisi niin pohja kuivuu, tulee liukkaaksi ja murtuu poikki. Kannattaa ostaa oikeasta kenkäkaupasta tuoreet kengät.
        En ole kenkäkauppias, mutta olen kokenut tuon ilmiön kun olen eri perheen jäsenille hankkinut jalkineita.
        Suomen olot ovat vaativia, kannattaa ostaa tuoretta.

• huh,huh

ja sama näyteikkuna kesät talvet, vuodesta toiseen...

• umperto
        54 + + + + + + kirjoitti:

Ei kannata ostaa kiertävien ja tilapäisten myyjien kenkiä, ne ovat vanhaa varastoa, voivat olla huonosti säilytetty. Nykyään kengät tehdään niin, että vaikka kenkää ei ollenkaan käyttäisi niin pohja kuivuu, tulee liukkaaksi ja murtuu poikki. Kannattaa ostaa oikeasta kenkäkaupasta tuoreet kengät.
        En ole kenkäkauppias, mutta olen kokenut tuon ilmiön kun olen eri perheen jäsenille hankkinut jalkineita.
        Suomen olot ovat vaativia, kannattaa ostaa tuoretta.

tuoreet italialaiset vai kiinalaiset? Onko niissä parasta ennen päiväys jossain?

• 54 jne
        umperto kirjoitti:

tuoreet italialaiset vai kiinalaiset? Onko niissä parasta ennen päiväys jossain?

Jaa, on hyvä varoittaa "kiinalaisistakin". Tyttöni osti yhdet sellaiset ja niissä oli niin kamala haju että koko huoneisto rupesi haisemaan. Vein takaisin kauppaan ja myyjä suostui vaihtamaan. "Kiinalaissa" kengissä voi olla myrkyllisiä aineita, jotka aiheuttavat mahdollisesti ihottumaa ja muuta, tiedossahan on hiljattain tapaus jossa kiinalaiset sohvat ja nojatuolit aiheuttivat vaikeaa ihotautia. TV:ssä näytettiin myös kuinka ulkomaisia tavararekkoja myrkytettiin vaarallisilla aineilla, ettei tavaroihin tulisi tuholaisia eikä homeita. Myrkkyjäämiä jää tuotteisiin.

Itse ostan perheelle aina kotimaisia, kun vaan mahdollista, ainakin kun on kyse talvijalkineista. Toisaalta juuri kesäjalkineita puetaan paljaisiin jalkoihin.

• Uusia aiheita pliis

Tämä taas näitä keväällä 2009 avattuja keskusteluita...
      kuka näitä viitsii jatkuvasti nostaa esiin?

• Anonyymi

Kengät kiinnostaa aina.

• Anonyymi

Keskuskadulla entisen pyöräliikkeen paikoilla. (Pääskytalo?)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3614
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1971
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      225
      1315
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1186
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      108
      1036
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      68
      1001
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe