Miltä kuulostaa nimi Vendi?
Seidi Sariia on saanut ihanan pikkusysterin! Sopisiko nimeksi Vendi? Vendi Vivianna vai
Vendi Vivianne? Itse ollaan ajateltu
Vendi Viviannea. Mielipiteenne? Seidi on saanut nimensä isomummun siskolta.
Toinen vaihtoehto olisi (jos ei Vendiä) Signe. Seidi ja Signe? Signe Susanne?
Vendi?
13
1574
Vastaukset
- melli
Vendi on kiva nimi Seidin siskolle! Vivianna olisi mielestäni kaunis, mutta ehdotan silti
Vendi Viola
Vendi Viveka
Vendi Vinona
Miltä kuulostaisi?- kaisa
ehdotit Vendi Vinonaa, se on ihan kamala nimi! Vinona - huhhuh! ihan niinkuin Vendi-niminen tyttö olisi jotenkin vino. ei kannata antaa moista nimihirviötä lapselle nimeksi.
- -n-
... olisi minustakin kiva! Tai Vendi Valentiina!
- Hansu
Ehdotuksiani olisi:
Vendi Valeriina,
Vendi Vanessa tai
Vendi Mariia - melli
kaisa kirjoitti:
ehdotit Vendi Vinonaa, se on ihan kamala nimi! Vinona - huhhuh! ihan niinkuin Vendi-niminen tyttö olisi jotenkin vino. ei kannata antaa moista nimihirviötä lapselle nimeksi.
No mun mielestä Vinona on kaunis nimi, enkä itse koe sitä niin, että Vendi olisi vino tai jotain... Mutta sulla on tietysti oikeus omaan mielipiteeseesi :)
- äiti
Ihan sukkahousut tulee mieleen! Säälikää lasta, taatusti kiusataan sukkahousuksi nimittelemällä, ku isommaksi kasvaa... Ei siis tuotemerkkien nimiä vauvalle!!! Signe kaunis, Seidi myös. Mutta ei VENDI!
- sukkahousut?
En ole ikinä kuullutkaan Vendi-sukkahousuista. Pikemminkin tulee mieleen englanninkielinen Wendy-nimi. Joka tapauksessa mielestäni Vendi on oikein kiva nimi.
- Vibu
sukkahousut? kirjoitti:
En ole ikinä kuullutkaan Vendi-sukkahousuista. Pikemminkin tulee mieleen englanninkielinen Wendy-nimi. Joka tapauksessa mielestäni Vendi on oikein kiva nimi.
Vendi on kyllä lasten sukkamerkki, mutta ei se mulle tullu mieleen, ennen ku joku täällä se esiin toi. (Onhan muitaki nimiä, jotka on myös tuotemerkkejä....)
Vendi on nätti nimi ja Siihen kävis toiseksi nimeksi esimerkiksi Viola, Vanessa tai Valentina...? - Sukat
Vibu kirjoitti:
Vendi on kyllä lasten sukkamerkki, mutta ei se mulle tullu mieleen, ennen ku joku täällä se esiin toi. (Onhan muitaki nimiä, jotka on myös tuotemerkkejä....)
Vendi on nätti nimi ja Siihen kävis toiseksi nimeksi esimerkiksi Viola, Vanessa tai Valentina...?Wendi niin saa aina selittää kuinka se kirjoitetaan. Vendi sinällään sopii nimeksi. Kokemusta on, kun lähellä asuu yksi.
- Vendi
itse olen vendi eikä koskaan kyllä kiusattu nimestäni ole. harva 2000 luvulla syntyneistä edes tietää sitä merkkiä
- Vendi
itsehän olen vendi ja on kivaa kyllä kun ei koskaan törmää saman nimiseen mutta se myös inhottaa.
- 1säpappa
Mun tytön toinen nimi on Auda (tulee oikeasti suvusta). Itse tykkää siitä nimestä, ja on joskus sanonut, että ois melkein toivonut sen ensmäseksi etunimekseen.
Sanoin että tottakai hän voi halutessaan käyttää sitä kutsumanimenäänkin.
Etunimi on sentään kokolailla yleisempi, vaikkei niitäkään joka kulmalla välttämättä vastaan tule (etunimi piti valita niistä nimistä, jotka ovat sekä suomen- että ruotsinkielisiä olematta leimallisesti kumpaakaan. Tyttö siis kaksikielinen).
- 1säpappa
Ei Vendi mielestäni paha ole.
Tuota Sariaaksi antamaasi nimeä kyllä ihmettelen. Musta Sarie (lausuttaisiin Sarii, kuten Marie on Marii) ois ollut parempi. Mut kukin tyylillään.
Pahempiakin olen kuullut.
Ketju on yli 15 vuotta vanha. Ois kiva kuulla mihin aloittaja päätyi, ja etenkin siitä mitä mieltä lapset ovat saamistaan nimistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849