Vendi?

Saija

Miltä kuulostaa nimi Vendi?

Seidi Sariia on saanut ihanan pikkusysterin! Sopisiko nimeksi Vendi? Vendi Vivianna vai
Vendi Vivianne? Itse ollaan ajateltu
Vendi Viviannea. Mielipiteenne? Seidi on saanut nimensä isomummun siskolta.

Toinen vaihtoehto olisi (jos ei Vendiä) Signe. Seidi ja Signe? Signe Susanne?

13

1199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • melli

      Vendi on kiva nimi Seidin siskolle! Vivianna olisi mielestäni kaunis, mutta ehdotan silti

      Vendi Viola
      Vendi Viveka
      Vendi Vinona

      Miltä kuulostaisi?

      • kaisa

        ehdotit Vendi Vinonaa, se on ihan kamala nimi! Vinona - huhhuh! ihan niinkuin Vendi-niminen tyttö olisi jotenkin vino. ei kannata antaa moista nimihirviötä lapselle nimeksi.


      • -n-

        ... olisi minustakin kiva! Tai Vendi Valentiina!


      • Hansu

        Ehdotuksiani olisi:

        Vendi Valeriina,
        Vendi Vanessa tai
        Vendi Mariia


      • melli
        kaisa kirjoitti:

        ehdotit Vendi Vinonaa, se on ihan kamala nimi! Vinona - huhhuh! ihan niinkuin Vendi-niminen tyttö olisi jotenkin vino. ei kannata antaa moista nimihirviötä lapselle nimeksi.

        No mun mielestä Vinona on kaunis nimi, enkä itse koe sitä niin, että Vendi olisi vino tai jotain... Mutta sulla on tietysti oikeus omaan mielipiteeseesi :)


    • äiti

      Ihan sukkahousut tulee mieleen! Säälikää lasta, taatusti kiusataan sukkahousuksi nimittelemällä, ku isommaksi kasvaa... Ei siis tuotemerkkien nimiä vauvalle!!! Signe kaunis, Seidi myös. Mutta ei VENDI!

      • sukkahousut?

        En ole ikinä kuullutkaan Vendi-sukkahousuista. Pikemminkin tulee mieleen englanninkielinen Wendy-nimi. Joka tapauksessa mielestäni Vendi on oikein kiva nimi.


      • Vibu
        sukkahousut? kirjoitti:

        En ole ikinä kuullutkaan Vendi-sukkahousuista. Pikemminkin tulee mieleen englanninkielinen Wendy-nimi. Joka tapauksessa mielestäni Vendi on oikein kiva nimi.

        Vendi on kyllä lasten sukkamerkki, mutta ei se mulle tullu mieleen, ennen ku joku täällä se esiin toi. (Onhan muitaki nimiä, jotka on myös tuotemerkkejä....)
        Vendi on nätti nimi ja Siihen kävis toiseksi nimeksi esimerkiksi Viola, Vanessa tai Valentina...?


      • Sukat
        Vibu kirjoitti:

        Vendi on kyllä lasten sukkamerkki, mutta ei se mulle tullu mieleen, ennen ku joku täällä se esiin toi. (Onhan muitaki nimiä, jotka on myös tuotemerkkejä....)
        Vendi on nätti nimi ja Siihen kävis toiseksi nimeksi esimerkiksi Viola, Vanessa tai Valentina...?

        Wendi niin saa aina selittää kuinka se kirjoitetaan. Vendi sinällään sopii nimeksi. Kokemusta on, kun lähellä asuu yksi.


      • Vendi

        itse olen vendi eikä koskaan kyllä kiusattu nimestäni ole. harva 2000 luvulla syntyneistä edes tietää sitä merkkiä


    • Vendi

      itsehän olen vendi ja on kivaa kyllä kun ei koskaan törmää saman nimiseen mutta se myös inhottaa.

      • 1säpappa

        Mun tytön toinen nimi on Auda (tulee oikeasti suvusta). Itse tykkää siitä nimestä, ja on joskus sanonut, että ois melkein toivonut sen ensmäseksi etunimekseen.
        Sanoin että tottakai hän voi halutessaan käyttää sitä kutsumanimenäänkin.
        Etunimi on sentään kokolailla yleisempi, vaikkei niitäkään joka kulmalla välttämättä vastaan tule (etunimi piti valita niistä nimistä, jotka ovat sekä suomen- että ruotsinkielisiä olematta leimallisesti kumpaakaan. Tyttö siis kaksikielinen).


    • 1säpappa

      Ei Vendi mielestäni paha ole.

      Tuota Sariaaksi antamaasi nimeä kyllä ihmettelen. Musta Sarie (lausuttaisiin Sarii, kuten Marie on Marii) ois ollut parempi. Mut kukin tyylillään.

      Pahempiakin olen kuullut.

      Ketju on yli 15 vuotta vanha. Ois kiva kuulla mihin aloittaja päätyi, ja etenkin siitä mitä mieltä lapset ovat saamistaan nimistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe