Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Joko olette

Ira¤

kesälöma suunnittelua funtsanneet?Vuokrasin viikoksi möki Lomaliiton kautta,tuolta Lappeenrannan suunnalta.Vietämme aikaa Lauttasaren merenrannalla,ja vanhimman tyttären otamme mukaan Kalajärvelle,poikkin saa tulla jos haluaa.Siellä voi uisa,grillata,ja vaeltaa vuorilla.Pitkospuita n.1.2 km kuljemme Lammassaareen siellä on rikkumaton hiljaisuus.Tietty jos oleme terveitä.

65

1279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallis?

      ei meikällä olis varaa kuitenkaan...............

      • Ira¤

        omavastuu.Rahaautomaatti maksaa puolet.Soskutoimisto maksaa omavastuuden,jos katsovat ettei rahat riitä. Siihen kuuluu aamiainen,ja lounas,ja paljon lapsille toimintaa,tai saahan siellä olla aivan omissa oloissakin mikäli haluaa.Lomakohteita on ympäri maata.


      • Tuolla rahalla pääsee etelään
        Ira¤ kirjoitti:

        omavastuu.Rahaautomaatti maksaa puolet.Soskutoimisto maksaa omavastuuden,jos katsovat ettei rahat riitä. Siihen kuuluu aamiainen,ja lounas,ja paljon lapsille toimintaa,tai saahan siellä olla aivan omissa oloissakin mikäli haluaa.Lomakohteita on ympäri maata.

        Kallis omavastuu viikon matkasta, tuolla rahalla pääsee etelään viikoksi. Nyt on matkoja tarjouksessa.


      • nuo lomat
        Tuolla rahalla pääsee etelään kirjoitti:

        Kallis omavastuu viikon matkasta, tuolla rahalla pääsee etelään viikoksi. Nyt on matkoja tarjouksessa.

        ovat noin kalliita, siis niiden omavastuu. Juu, suunnitelmat on, lähdetään autolla Keski-Eurooppaa kiertelemään.


      • Huikea hinta
        nuo lomat kirjoitti:

        ovat noin kalliita, siis niiden omavastuu. Juu, suunnitelmat on, lähdetään autolla Keski-Eurooppaa kiertelemään.

        Tarkoititko Ira¤ ,että omavastuu on 500-600€, tuo on kyllä kallis loma. Mikä on sitten kokonaishinta, jos noin paljon jää itse maksettavaksi. Tuolla rahalla pääsee jo kauas etelään.


      • Muutamia mahtakohteita
        Huikea hinta kirjoitti:

        Tarkoititko Ira¤ ,että omavastuu on 500-600€, tuo on kyllä kallis loma. Mikä on sitten kokonaishinta, jos noin paljon jää itse maksettavaksi. Tuolla rahalla pääsee jo kauas etelään.

        25.04.2009   Rodos/Ixia/Länsirannikk - Kaksio 2 hengelle Huoneistohotelli Sea Melody FFF    465€        25.04.2009   Rodos - Äkkilähtö   365€    415€     25.04.2009   Rodos/Ixia/Länsirannikk - Yksiö 2 hengelle Blue Star Dionysos FFFF      587€     25.04.2009   Turkki/Turkin Etelärann. - Äkkilähtö   360€ (1)       25.04.2009   Turkki/Alanya - Yksiö 2 hengelle Blue Village Pascha Bay FFFF   449€ (1)       25.04.2009   Sisilia - Äkkilähtö   360€        25.04.2009   Sisilia/Naxos - Kaksio 4 hengelle Huoneistohotelli Holiday Club FF    466€        25.04.2009   Sisilia/Naxos - Yksiö 2 hengelle Huoneistohotelli Villa Giardini FFF   623€        25.04.2009   Tunisia - Äkkilähtö      360€     25.04.2009   Tunisia/Hammamet - Yksiö 2 hengelle Huoneistohotelli Résidence La Paix FF      445€     25.04.2009   Tunisia/Sousse - Yksiö 2 hengelle Blue StarMarhaba Royal Salem Beach FFFF      5 finnmatkat.fi


      • ihmisiä..
        Muutamia mahtakohteita kirjoitti:

        25.04.2009   Rodos/Ixia/Länsirannikk - Kaksio 2 hengelle Huoneistohotelli Sea Melody FFF    465€        25.04.2009   Rodos - Äkkilähtö   365€    415€     25.04.2009   Rodos/Ixia/Länsirannikk - Yksiö 2 hengelle Blue Star Dionysos FFFF      587€     25.04.2009   Turkki/Turkin Etelärann. - Äkkilähtö   360€ (1)       25.04.2009   Turkki/Alanya - Yksiö 2 hengelle Blue Village Pascha Bay FFFF   449€ (1)       25.04.2009   Sisilia - Äkkilähtö   360€        25.04.2009   Sisilia/Naxos - Kaksio 4 hengelle Huoneistohotelli Holiday Club FF    466€        25.04.2009   Sisilia/Naxos - Yksiö 2 hengelle Huoneistohotelli Villa Giardini FFF   623€        25.04.2009   Tunisia - Äkkilähtö      360€     25.04.2009   Tunisia/Hammamet - Yksiö 2 hengelle Huoneistohotelli Résidence La Paix FF      445€     25.04.2009   Tunisia/Sousse - Yksiö 2 hengelle Blue StarMarhaba Royal Salem Beach FFFF      5 finnmatkat.fi

        Ei Ira voi lähteä näihin matkakohteisiin...siellähän on ihmisiä.


      • lomatkin?
        Ira¤ kirjoitti:

        omavastuu.Rahaautomaatti maksaa puolet.Soskutoimisto maksaa omavastuuden,jos katsovat ettei rahat riitä. Siihen kuuluu aamiainen,ja lounas,ja paljon lapsille toimintaa,tai saahan siellä olla aivan omissa oloissakin mikäli haluaa.Lomakohteita on ympäri maata.

        Olet Ira aina sanonut ettet soskusta pyydä mitään ja nyt kerrot että he maksavat sinun lomatkin. Kertokaa hyvät ihmiset miten minäkin saisin sellaisen loman, sosiaalitoimisto maksaisi??? Eikö sieltä saa rahaa vain todelliseen hätään ja tarpeeseen mutta että lomatkin maksaa. Sairastan syöpää ja olisi ihana ottaa hoitojen jälkeen vaikka äkkilähtö Kreetalle ja maksattaa soskulla. Sehän olisi terapiaa ja mielenhoitoa. Miten tommoinen lusmuilu on mahdollista, sosku maksaa lomamökin omavastuun. Häpeä!!


      • tällaisesta lomasta..
        Ira¤ kirjoitti:

        omavastuu.Rahaautomaatti maksaa puolet.Soskutoimisto maksaa omavastuuden,jos katsovat ettei rahat riitä. Siihen kuuluu aamiainen,ja lounas,ja paljon lapsille toimintaa,tai saahan siellä olla aivan omissa oloissakin mikäli haluaa.Lomakohteita on ympäri maata.

        Jos sos.hulto maksaa omavastuu osuuden,mikä loma tämä oikein on? En ole ikinä kuullut tuollaisesta mahdollisuudesta? Tosin erittäin kallis loma viikko jos itse joutuisi kustantamaan omavastuu osuuden,ei olisi ikinä varaa pistää viikon lomaan 500 - 600 euroa.. Olisi todella hienoa jos meille syöpäläisille järjestyisi tuollainen loma hoitojen jälkeen..:)


      • Ira¤
        Huikea hinta kirjoitti:

        Tarkoititko Ira¤ ,että omavastuu on 500-600€, tuo on kyllä kallis loma. Mikä on sitten kokonaishinta, jos noin paljon jää itse maksettavaksi. Tuolla rahalla pääsee jo kauas etelään.

        Suomea vuokraa mökin.ja kuinka luxusta.VaatimattommIM- MAT TIETTY OVAT OMAVASTUU OSUUDET HALVEMMAT.Hintaan kuuluu aamiainen,ja lounas.Ohjattua leikkiä ja jumppaa,sauna.ja uimassa voi käydä milloin huvittaa.


      • Ira¤
        lomatkin? kirjoitti:

        Olet Ira aina sanonut ettet soskusta pyydä mitään ja nyt kerrot että he maksavat sinun lomatkin. Kertokaa hyvät ihmiset miten minäkin saisin sellaisen loman, sosiaalitoimisto maksaisi??? Eikö sieltä saa rahaa vain todelliseen hätään ja tarpeeseen mutta että lomatkin maksaa. Sairastan syöpää ja olisi ihana ottaa hoitojen jälkeen vaikka äkkilähtö Kreetalle ja maksattaa soskulla. Sehän olisi terapiaa ja mielenhoitoa. Miten tommoinen lusmuilu on mahdollista, sosku maksaa lomamökin omavastuun. Häpeä!!

        RAY maksaa puolet lomareissusta jokaiselle,niin johtajalle,kun siivoajalle.Omaan osuuteen voi anoa soskusta,mutta silloin tulojen on oltava alle 500e/kk.Et varmaankaan kadehdi lapsiperheitä joilla ei varaa muuhun kun hiekkalaatikolle.tai oletko kade varattomalle mummoll joka kymmeniin vuosiin pääsee ekan kerran lomalle?


      • Meri-Kaarinaan
        tällaisesta lomasta.. kirjoitti:

        Jos sos.hulto maksaa omavastuu osuuden,mikä loma tämä oikein on? En ole ikinä kuullut tuollaisesta mahdollisuudesta? Tosin erittäin kallis loma viikko jos itse joutuisi kustantamaan omavastuu osuuden,ei olisi ikinä varaa pistää viikon lomaan 500 - 600 euroa.. Olisi todella hienoa jos meille syöpäläisille järjestyisi tuollainen loma hoitojen jälkeen..:)

        lomalle se on tarkoitettu syöpäpotilaille.Taitavat kaikki lomat jo olla varattu?


      • kade, en
        Ira¤ kirjoitti:

        RAY maksaa puolet lomareissusta jokaiselle,niin johtajalle,kun siivoajalle.Omaan osuuteen voi anoa soskusta,mutta silloin tulojen on oltava alle 500e/kk.Et varmaankaan kadehdi lapsiperheitä joilla ei varaa muuhun kun hiekkalaatikolle.tai oletko kade varattomalle mummoll joka kymmeniin vuosiin pääsee ekan kerran lomalle?

        Minä olen kasvattanut lapset aikuisiksi ilman soskun apua ja minulla on varaa maksaa omat lomatkin. Tosin, töissä olen ollut yli 30 vuotta paitsi 10 kuukautta olin välillä sairauslomalla syöpähoitojeni vuoksi. Hyvää lomaa Sinulle Ira, olet varmasti sen tarpeessa.


      • perheelle?
        Meri-Kaarinaan kirjoitti:

        lomalle se on tarkoitettu syöpäpotilaille.Taitavat kaikki lomat jo olla varattu?

        Onko nämä Meri-Kaarinan lomat tarkoitettu koko perheelle, myös puolisolle ja aikuisille lapsille?


      • Ira¤
        kade, en kirjoitti:

        Minä olen kasvattanut lapset aikuisiksi ilman soskun apua ja minulla on varaa maksaa omat lomatkin. Tosin, töissä olen ollut yli 30 vuotta paitsi 10 kuukautta olin välillä sairauslomalla syöpähoitojeni vuoksi. Hyvää lomaa Sinulle Ira, olet varmasti sen tarpeessa.

        Kahta työtä olen tehnyt samaanaikaan yli 10v.Yöllä talkkarin hommat,ja klo 7aamulla töihin klo 16 loppui työ,ja taas lumitöihin ym.Koti piti pitää siistinä myös,ja sairaan isäni huusholli.Lapsillekkin piti jäädä aikaa.Mikäli sinua vaivaa,en saa sossusta rahaa,oikein pienituloiset saavat.


      • Ira¤
        perheelle? kirjoitti:

        Onko nämä Meri-Kaarinan lomat tarkoitettu koko perheelle, myös puolisolle ja aikuisille lapsille?

        MeriKaarinan mainoksesta.


      • Ira¤
        ihmisiä.. kirjoitti:

        Ei Ira voi lähteä näihin matkakohteisiin...siellähän on ihmisiä.

        en vaan halua,minua ei kiinnosta lainkaan ulkomaat,ne olen kolunnut.En näe siellä olevan mitään mielen kiintoista.Ruoka on omituista sörsseliä vaikka sammakun reisiä ym.Pidän ihmisistä,mutta massoihin en halua ängetä,mielummin kuljen omia polkuja omaan tahtiin silloin kun haluan enkä kyttä kelloa monelta lössi lähtee vaeltamaan.Me olemme niin erilaisia me ihmiset.Toiset haluavat olla rauhassa.Toicet vaellella tuhansien massassa pitkin kyläraittia.


      • vaivaa...
        Ira¤ kirjoitti:

        Kahta työtä olen tehnyt samaanaikaan yli 10v.Yöllä talkkarin hommat,ja klo 7aamulla töihin klo 16 loppui työ,ja taas lumitöihin ym.Koti piti pitää siistinä myös,ja sairaan isäni huusholli.Lapsillekkin piti jäädä aikaa.Mikäli sinua vaivaa,en saa sossusta rahaa,oikein pienituloiset saavat.

        mistä rahasi saat. Kovasti olet töitä tehnyt. Minähän toivotin sinulle hyvää lomaa koska mielestäni olet todella sen tarpeessa.


      • Ira¤
        vaivaa... kirjoitti:

        mistä rahasi saat. Kovasti olet töitä tehnyt. Minähän toivotin sinulle hyvää lomaa koska mielestäni olet todella sen tarpeessa.

        joka syöpähoidot ovat käyneet,olisi loman tarpeessa,on se niin kova taistelu.


      • oikeen tiedä
        Ira¤ kirjoitti:

        omavastuu.Rahaautomaatti maksaa puolet.Soskutoimisto maksaa omavastuuden,jos katsovat ettei rahat riitä. Siihen kuuluu aamiainen,ja lounas,ja paljon lapsille toimintaa,tai saahan siellä olla aivan omissa oloissakin mikäli haluaa.Lomakohteita on ympäri maata.

        itkeäkö, vaiko nauraa. Kyllä on niin utopistiset jutut, monikohan niihin uskoo. Kylmät väreet menee kinttuja myöten, kun luin tän koko ketjun.


      • lukea suodattaen,
        oikeen tiedä kirjoitti:

        itkeäkö, vaiko nauraa. Kyllä on niin utopistiset jutut, monikohan niihin uskoo. Kylmät väreet menee kinttuja myöten, kun luin tän koko ketjun.

        .....


      • Xyzmyksx
        Ira¤ kirjoitti:

        en vaan halua,minua ei kiinnosta lainkaan ulkomaat,ne olen kolunnut.En näe siellä olevan mitään mielen kiintoista.Ruoka on omituista sörsseliä vaikka sammakun reisiä ym.Pidän ihmisistä,mutta massoihin en halua ängetä,mielummin kuljen omia polkuja omaan tahtiin silloin kun haluan enkä kyttä kelloa monelta lössi lähtee vaeltamaan.Me olemme niin erilaisia me ihmiset.Toiset haluavat olla rauhassa.Toicet vaellella tuhansien massassa pitkin kyläraittia.

        Ai olet oikein kolunnut ulkomailla? Täällä olet kertonut olleesi yhdellä ulkomaanmatkalla,,Rivieira tai jotakin.Suppea on näkemyksesi ja en ole sadoilla matkoillani vielä "joutunut" sammakonreisiä syömään,,mutta niinhän se jo on sanonta että "happamia ovat,sanoi kettu pihlajanmarjoista."


      • Syöpis
        nuo lomat kirjoitti:

        ovat noin kalliita, siis niiden omavastuu. Juu, suunnitelmat on, lähdetään autolla Keski-Eurooppaa kiertelemään.

        > nuo lomat

        Omalla vai paikalta vuokratulla?

        Olemme useimmiten ottaneet halpislennot Muencheniin ja varanneet pari kuukautta etukäteen kentälle auton.
        Aina on käteemme lyöty luokkaa, kahta kalliimman auton avaimet / muoviläpy kuin mistä olemme maksaneet.

        Mielestämme M on halpa vuokrapaikka ja kätevä lähtöpiste Itävallan, Unkarin ja Baijerin kiertelylle.
        Muitakin mahdollisuuksia, ja kaukaisempiakin on.


      • -ra
        Syöpis kirjoitti:

        > nuo lomat

        Omalla vai paikalta vuokratulla?

        Olemme useimmiten ottaneet halpislennot Muencheniin ja varanneet pari kuukautta etukäteen kentälle auton.
        Aina on käteemme lyöty luokkaa, kahta kalliimman auton avaimet / muoviläpy kuin mistä olemme maksaneet.

        Mielestämme M on halpa vuokrapaikka ja kätevä lähtöpiste Itävallan, Unkarin ja Baijerin kiertelylle.
        Muitakin mahdollisuuksia, ja kaukaisempiakin on.

        Ottaen huomioon hotellin hinnan auton vuokran ym. ei pieni tuloisella ole varaa tuollaiseen


      • Syöpis
        -ra kirjoitti:

        Ottaen huomioon hotellin hinnan auton vuokran ym. ei pieni tuloisella ole varaa tuollaiseen

        > -ra

        Eipä omalla autollakaan Keski-Eurooppaan ajelu ilmaista ole.

        Laskelmieni mukaan kahden henkilön matkat tulevat halvemmiksi lento-auto yhdistelmällä.

        Mitä tulee majoitukseen niin vaihtoehtoja, myös kustannuksia ajatellen, on runsaasti.
        Meille pieneläkeläisille ovat kelvanneet halvat yksityisnmajoitukset joissa on valinnan varaa kunhan ei tunge sinne heinä- elokuussa

        Yksityismajoituksissa syntyy myös perhetuttavuuksia joten jatko on kyläilyä.
        Tarttee olla ennakkoluuloton ja mainitsemallani alueella osata ja käyttää saksaa.
        Se enklanti ei ole kaikkivoipaa!


      • HuiHai.
        -ra kirjoitti:

        Ottaen huomioon hotellin hinnan auton vuokran ym. ei pieni tuloisella ole varaa tuollaiseen

        Minä olenkin isotuloinen ihminen.


    • jo tehty,

      mutten niitä netissä kuuluttele.

    • Virke

      Juhannus on aina fakta:sama paikka joka vuosi.Konferenssi Keuruun Isossa Kirjassa ja majoittuminen todennäköisesti entisten vuosien tapaan Nyyssänniemen leirintäalueella. Tämä siksi,että mieheni esiintyy joko kuorossa tai soittokunnassa,välillä molemmissakin k.o. tapahtumassa. Loppukesä "vapaavalintainen".Viikon loma heinäkuussa ja syksymmällä lisää. Ehkä käväisemme Saimaan rannalla lastemme vuokramökillä ja muutoin keskitymme ahkerasti marjastamiseen.Se on terapeuttinen ja rauhoittava harrastus,lisäksi hyödyllinenkin!Tulisipa mustikoita tänä vuonna! -Viime kesänä niitä löytyi vain paikoitellen.

    • cat...

      mulla vain kuukausi lomaa koulusta ja se on niin täyteen tungettu, ettei taida jäädä aikaa liialliseen laiskotteluun!

      • vilmuska

        palkansaajilla on vain 4 viikkoa kesälomaa. Itse olen ns. pitkälomalainen, joten mökillä asutaan viisi viikkoa. Miten sinun koulu, joko kohta on työharjoittelun aika? Meillä on ollut paljon harjoittelijoita sieltä koulusta, eli voipi olla että törmäillään tosielämässäkin. Mukavaa viikkoa Sinulle ja kaikille muillekin palstalaisille.


    • haluun lomalle ....

      onko näitä lomia vielä olemassa ja miten niille pääsee,mikä tää soskun juttu on?

    • Austrian girl

      Vaeltaa vuorilla? Onko siella Suomessa vuoria? Mina olen aina luullut etta vuoret sijaitsevat muualla.Kerran olen kaynyt Suomessa pohjoisessa niita kukkuloita siella sanottiin tuntureiksi.Otin paljon kuvia sielta mutta eivat ne vuoria olleet!

    • Andalucian Anne

      Lomasuunnitelmat tehty-vuokrasimme Espanjasta asunnon kuukaudeksi,vuokra vain 350e/kk ja lentoliputkin saimme todella halvalla.Olisit Ira sinäkin päässyt noilla RAY;n ja sossun rahoilla pidemmällekin lomalle.Eihän sinun lomasi ole onnistuneet tähänkään saakka; sataa vettä, huone on liian pieni-on liikaa ihmisiä-ruoka huonoa,,nakkikastiketta ja perunoita,,tai suunnitelmat muuttuvat muuten vain,,

      • Nakki ja peruna

        Eikö RAY ja sossu rajaa lomakohteet tiettyyn paikkoihin, joihin ei Espanja taida kuulua.


      • Syöpis

        > Andalle
        Saanko kysyä mikä on vuokrakuukautenne?
        Heinä ja elokuulle 350€ on halpa riippuen tietenkin paikasta, alueesta ja asunnosta.

        Omat, touko- kesäkuun lentomme ovat melko hinnakkaat. 473,69€ / 2 henkilöä.
        Useimmiten suorat lennot ovat olleet 200€:n tuntumassa / henkilö.
        Vastaavasti asunnon hoitokustannukset ovat 46,54€/kk.


      • Syöpikselle
        Syöpis kirjoitti:

        > Andalle
        Saanko kysyä mikä on vuokrakuukautenne?
        Heinä ja elokuulle 350€ on halpa riippuen tietenkin paikasta, alueesta ja asunnosta.

        Omat, touko- kesäkuun lentomme ovat melko hinnakkaat. 473,69€ / 2 henkilöä.
        Useimmiten suorat lennot ovat olleet 200€:n tuntumassa / henkilö.
        Vastaavasti asunnon hoitokustannukset ovat 46,54€/kk.

        Andalucian Annen kirjoitus on viime vuonna!
        -ra pysyy Suomessa, koska häntä sitoo moni asia.


      • Syöpis
        Syöpikselle kirjoitti:

        Andalucian Annen kirjoitus on viime vuonna!
        -ra pysyy Suomessa, koska häntä sitoo moni asia.

        En ole koskaan katsonut näiden hengentuotteiden päiväyksiä.

        Tarttis varmaan aloittaa.


      • -ra
        Syöpikselle kirjoitti:

        Andalucian Annen kirjoitus on viime vuonna!
        -ra pysyy Suomessa, koska häntä sitoo moni asia.

        Ei pidä paikkaansa.Täällä suomessakin on niin monia kauniita paikkoja vielä kiertämättä Kalajoella esim,johonka lähden 2 v, kuluttua.Enpidä kovin lämpöisistä ilmoista enkä jaksa maata jossain rannalla ruskettumassa,varsinkaan massa turisti kohteissa.Viihdyn mielummin vähän hiljaisimmissa paikoissa.Johonkin sellaiseen paikka matkustaisin jossa ei massaturistit jo ole valloittanut paikkoja.Esim.pohjois Norjassa,Islannissa,Irlannissa,mutta ikävä kyllä ei minulla ole varaa matkustella sellaisiin maihin,niin siksi pysyn suomassa.


    • bkfhh

      Ei rahoita sossu Lomaliiton vuokramökkelä.Vaan itsepuolet ja RAY loput.

    • Uusi sosku loma

      Vuodesta toiseen ira saa maksettuja lomia soskusta,miksen mä?

      • -ra

        Käypä anomassa ja tuloksen voit arvata jo valmiiksi


      • -ra

        Ei soskusta mitään lomia saa,vaan RAY;n maksamia lomia joita voi anoa Solarikselta.Kukaan ei saa kun joka toinen vuosi loman ja tulojen täytyyolla todella pieniä jotta saa loman.Suurimman osan lomasta Solaris maksaa,oma vastuu on paikasta riippuen 100-500e


      • Syöpis

        Pari vuotta sitten kokeilin tuetun loman hakua.

        En muista järjestöä mutta niin köyhiä kuitenkin olemme, että olisimme vaimon kanssa saaneet täysihoitoviikon lomakylässä jonka nimeäkään en muista.

        En myöskään muista omaa osuuttamme kustannuksista mutta halpaa olisi ollut.


      • -ra
        Syöpis kirjoitti:

        Pari vuotta sitten kokeilin tuetun loman hakua.

        En muista järjestöä mutta niin köyhiä kuitenkin olemme, että olisimme vaimon kanssa saaneet täysihoitoviikon lomakylässä jonka nimeäkään en muista.

        En myöskään muista omaa osuuttamme kustannuksista mutta halpaa olisi ollut.

        Oma osuus on paikasta riippuen 100-600 e


    • -ra

      En saa centtiäkään soskusta.Omavastuu on 120e matkat.RAY maksaa joka toinen vuosi lomasta suurimman osan,nyt n.500e vähän ylikin,sossulla ei ole mitään tekemistä näiden lomien kanssa.Empä ole kuullut jotta sossu jotain loma rahoja antaisi,mutta joka toinen vuosi voi hakea Solarikselta lomaa.Se on RAY:n ja Solariksen sopimus.Mikäli kuukausi tulot ovat sen verran pieniä niin voi päästä tällaiselle lomalle.

      • Syöpis

        Vasta saatuamme myönteisen vastauksen tuetun loman hakemukseemme tajusimme miten köyhiä todella olemme.

        Vaikka silmämme avautuivat niin silti emme osaa olla tyytymättömämpiä elämäämme.


      • -ra
        Syöpis kirjoitti:

        Vasta saatuamme myönteisen vastauksen tuetun loman hakemukseemme tajusimme miten köyhiä todella olemme.

        Vaikka silmämme avautuivat niin silti emme osaa olla tyytymättömämpiä elämäämme.

        Ei raha onnea tuo.Toiki senverran pitää olla jolla pötyä saa pöytään.Voi nauttia läheistensä seurasta.


    • 2-4=2

    • ?

      Onko -ran viimeisin kirjoitus todella peräisin?

    • kysyisin -iralta

      Kovasti muuttuu nämä -ran tiedot koko ajan,kerrotko -ra minkä takia? Miksi teet näin vuodesta toiseen?

    • Syöpis

      Lomat ja suhde töelämään?

      Palstalaisten ikärakennetta en pysty päättelemään enkä myöskään työssäkäyntiastetta.

      Työllisten lomailu on selvää mutta onko sairaslomalaisen, sairaeläkeläisen tai "oikean" syöpää sairastavan tai sairastaneen matka lomamatka vai joku muu?

      Olen itse 7-kymppiä hipova, 57-vuotisena putkeen jäänyt, 2011 alkaen syöpäläinen.

      Ps. Nyt, luumuiltuani palstalla useammin olen alkanut arvostamaan -ra:n monikasvoisuutta.
      Kunnioitettava mielikuvitus! Jos yrittäisin samaa niin minun täytyisi järjestää muistiinpanoni hyvin, johdonmukaisuuden vuoksi.

    • -ra

      Vapaaehtois töihin mennään silloin jos halutaan.Se ei ole palkallista työtä,

    • vapaaehtois työnt.

      Minä henk.kohtaisesti olen sitoutunut tekemään vapaaehtoistyötä,en lusmuile koska kerran olen tähän työhön hakeutunut.
      Annan työlläni iloa vanhuksille ja saan 100.kertaisena sen ilon takaisin.

    • -ra

      Meillä on monta vapaaehtoista,joten ei ole haitaksi jos lomalle lähtee,samoin henkilokunta on joka päivä paikalla.

    • pilvistä

      -ra on mukavasti sekaisin:) samat asiat muuttavat muotoaan ja tiedot tuon tuosta,onko säästä kiinni ,vai mistä?

    • -ra

      Meillä sovitaan ketä tekee mitäkin vapaaehtoisista,meitä on niin monta jotta yhden poissa olo ei haittaa,ja henkilökuntaa on paikanpäällä joka päivä.Olisi eri juttu jos siitä olisi haittaa jotta joku on poissa,silloin tietty olisi joka päivä mentävä.

    • sadut jatkukoon

      -ran oma keksintö,taas kerran? Onko kyseessä kenties tälläinen psyykisesti sairaiden ihmisten vapaa vietto paikka!Hyvä kun niitäkin on olemassa.Juuri tässä tapuaksessa,tärkeäkin.

    • Vuorilla

      Siellä voi uisa,grillata,ja vaeltaa vuorilla.

      • Bora.bora

        Eiköhän kopistella porsaat ylösalaisin ja lähdetään koko syöpäläisten konkkaronkka Bora Boralle ja katsotaan mille paratiisi näyttää,onhan se hiukan tyyris matka,mutta on se sen väärti,jos ei muuten niin ainakin mielikuvituksessa voitanee tehdä se.;)


    • sssöpixiii

      Vuorilla asuu myös gorilloja!

    • gorilla 2

      Siis joukkoon mukaan kaikki

    • Lomat meni sekasin

      iran tulot 400euro ja sillä hän elättää itsenä ja nuorimaisensa ja maksaa siitä summasta omavastuun 100-600 euroa mökkiin.Laskuopin mukaan tämä menee miinuksen puolelle.Kuka maksaa ja mitä kun pysytään totuudessa,nuorimainenko? Kovin hankalaksi menee,kun sossukaan ei auta,eikä lapsen isä maksa elatusmaksuja iralle,niin kenelle ne rahat menee?Tyttö lähtee Espanjaan,kenen kanssa,ei kai vain yksin,maksaa itse matkan viikkorahoilaan,kuis paljon niitä sitten saakaan?

      • -ra

        Tytär saa isältään 2 kertaa viikossa kirjeen ja rahaa,jonka säästää.Lapsilisät ovat tarkoitettu lapsen ruokaan ym. menoihin.Kateellinenko olet kun koko ajan laitay omia arvauksia,vai ottaakopannuun kun elelet äijäsi rahoilla.


    • Päivän syöppis

      Tarinasi ovat hauskoja,niitä ei voi muuten kuin huumorimielessä lukea.Hauskaa kesää sulle ja matkustele kovasti,kuka maksaa ja mitäkin,sillä ei ole väliä.Olet palstan piristys ja seuraan mielelläni elämääsi ja mitä kaikkea siinä taphtuu.Vaikkei asiat kuulukkaan tälle palstalle:(

      • Hännätön Heikki

        -ra:n jutustelut kuuluvat palstalle mitä mainioimmin. -ra:n elämä o syöpäpotilaan elämää, joka sisälää muutakin kuin SYÖVÄn ja sitä varten Raspis-vainaakin palstan aikoinaan alulle saattoi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe